perjantai 28. elokuuta 2015

Aika luksusta...

...kun saa nukkua pitkään kesken kouluviikon. Mulla alkaa koulu ke-pe vasta puoliltapäivin, ja mulle tämä rytmi sopii oikein hyvin. .-D Kiva kun aamulla ehtii rauhassa datailla, eikä herätyskelloon tarvitse heti reagoida. Unirytmiäkin saa jo valmiiksi siirrettyä viikonloppuun sopivaksi. ,-) Mua tosin vaivaa välillä tekemisen puute, ja sit saatan vaan lagia sängyllä kun ei ole mitään kunnon puuhaa. Tai en tiedä voinko sanoa "tekemisen puute", koska kyllä mulla olisi kaikkea hommaa, mut en jaksa tehdä mitään. Ehkä kyseessä on sittenkin laiskuus. .-D

Aika laiskaa oli myös työskentelyni koulussa. Mä jaksoin hommailla sen aikaa kunnolla kun tehtiin open kanssa yhdessä tehtäviä, mut heti kun piti ryhtyä itsenäiseen työskentelyyn multa loppui voimat. .-D Mua pelottaa et joku päivä ope pitää jonkun kierroksen nähdäkseen miten pitkällä me ollaan ja mä en oo saanut paljon mitään aikaan. .-P Ajatukset koulujutuista tunnilla vei myös muualle tieto siitä, että FlirttiStooriin julkaistiin tänään jakso ja mä oon nyt vaan oottanut iltaa et pääsee sitä pelaamaan. .-D


Oho, onpa kello jo paljon. Mulla meni koko ilta kun pelasin FlirttiStoorissa uutta jaksoa. .-D Aluksi huokailin ja facepalmailin melkein jokaiselle hahmon ajatukselle ("Piknik oli kyllä enemmän kuin tavallista kaverusten ajanviettoa.. Olemme tunteneet toisemme jo jonkin aikaa, joten hän olisi varmasti sanonut jos tunne olisi molemminpuolinen..") mut tuo jakso oli kyl kokonaisuudessaan kiva ja tykkäsin pelata. Uusi opiskelija vaikuttaa mukavalta, ja itse en jostain syystä suhtautunut Priaan ollenkaan uhkana ja vähän ärsytti, kun hahmo kiukkuili kaikessa Priaan liittyvässä. .-D Vielä ei poikaystävää saatu vaikka koko jakson ajan tunnuttiin jotenkin keskustelen aiheesta, ja mä luin pari kertaa pääkäytävän poikaystävänä, että juuh.. .-D Jatkahan Rosa hahmon patistelua, ja mä ehdottomasti haluan ensi jaksoon ne tuplatreffit..! Kuviakin sain jopa 2/5, ja ne riittänee, luntin apuja sitten kun pelaan muilla tileilläni tuon jakson. Vähän sääli ettei hahmo esiintynyt kuvissa (ainakaan niissä mitä mä sain) edes taustalla kauhistuneena. Kiintymykset lähinnä laski, paitsi Nathanielin kohdalla jotenkin oikeat sanat osui kohdilleen, ja se tilanne oli jotenkin söpö kun hahmo yritti paljastaa tunteensa, awww. .-3


Tähän nyt sitten päättyy tämä mun "blogiviikko", mitä mieltä te ootte, oliko kiva lukea päivittäisiä plörinöitä vai riittääkö viikoittainen yleiskuulumispostaus? Tää oli mulle kivaa vaihtelua, mut ehkä tykkään enemmän siitä kerran viikossa -rytmistä, nyt tuntui että asioita joutui välillä selittämään vähän hutaisesti välillä kiireen takia. Mut sit toisaalta nyt tuli otettua esille asioita jotka ei välttämättä olisi päätyneet viikkopostaukseen. Katotaan järjestänkö tämmöstä joskus uudestaan. .-D Nyt sit täytyy alkaa lopetella. Odotan viikonloppua, suunnitteilla on kaikkea kivaa, kuten kuvailuja, Heseilyä ja elokuvien katsomista. .-) Heipsis ja mukavaa viikonloppua myös teille! Loppumusaksi äsken radiosta soinut biisi. Muistan kun tää soi Voicelta joskus vuoden 2008 aikoihin, ja toi musiikki ärsytti mua jostain syystä ihan sikana. .--D


Kysymys lukijoille:
Kumpi?
Vaihtoehto 1: Kentin
Vaihtoehto 2: Nathaniel

Ei kommentteja: