maanantai 24. elokuuta 2015

Luin yks...

...päivä mun viimeisimmän blogini synttäripostauksen, ja huomasin että postauksen lopussa olevaan kysymykseen vastanneista tosi moni on toivonut etä postailisin useammin kuin sen kerran viikossa. Siksipä päätin että pitäisin postaus päivässä -viikon (tai oikeestaan vaan ma-to, mut sehän on melkein viikko .-P) ja kertoilisin tarkemmin päivittäisiä tekemisiäni niin kuin "ennen vanhaan". .-D Jooh, nyt kun saatiin tämä intro hoidettua niin mennään asiaan.

Heräsin aamulla suhteellisen virkeänä ottaen huomioon sen että nukuin vajaat kuusi tuntia viime yönä. Mä oon huono menemään sunnuntai-iltana aikaisin nukkumaan, kun unirytmiä tulee aina venyteltyä muutamalla tunnilla viikonlopun aikana. Siitä sitten vaan rynnättiin Fikun kanssa junalle. Matkalla ei sattunut mitään erikoista, ärsytti vaan kun konduktööri ei käynyt tarkistamassa mun lippua. Turhaan ostettu kun sitä ei saanut näyttää kellekään, lol. .-D

Saavuin kouluun puoli tuntia myöhässä, koska meillä alkaa koulu nykyään maanantaisin niin aikaisin en ehdi matkata kotoa opiskelupaikkakunnalle aamun aikaisimmallakaan junalla ajoissa. Tässä jaksossa meitä opettaa vain kaksi opea, ja toinen niistä pitää tunnit maanantaisin ja keskiviikkoisin. Mua huvittaa koska oon nyt tän lukuvuoden aikana tullut AINA sen open tunneille myöhässä (2 kertaa junan takia ja kerran tahallani) ja se ope varmaan vähän ihmettelee mitä mä kapinoin. .-D Koulupäivä oli aika saamaton. Yritin vanhoja muistiinpanoja ja netistä löytyviä tutoriaaleja hyödyntäen saada pienen koodipätkän aikaan meidän ryhmätyötä varten, mutta tulokset eivät olleet kovin kehuttavia. Ihmettelin varmaan 90% tunnista miksi sain koko ajan virheilmoituksia, mut sit lopulta hokasin että olin yrittänyt käyttää javascriptiä csharp-koodissani, hups. .-D Jos en saa tota koodia pelaamaan niin mun panostus tuossa ryhmätyössä on ollut ihan olematon..


Maanantai ja tiistai on siitä kivoja päiviä, että koulu loppuu jo ennen puoltapäivää, ja sit on koulun jälkeen päivä vasta ihan alussa ja ehtii tehdä kaikkea kivaa koko loppu päivän. .-D Asunnolle tullessani mä säntäsin ekana keittämään kananmunia, koska keittiö oli vapaana. Mun kananmunien keittäminen on jotenkin aina tosi sottaista, kun vedet lentää kattilasta ympäri pöytiä. .-D Oon nyt innostunut lisäämään keitettyjä kananmunan palasia makaronien ja riisien sekaan, kun aiemmin kananmunia tuli syötyä lähinnä leivän päällä.

FlirttiStooriin tuli tänään ilmoitus uuden jakson olevan pian julkaisuvalmis, ja todennäköisesti tällä viikolla päästään jo pelaamaan. Oikeen kierosti suunniteltu laittaa jakso heti kesäkaupan jälkeen, kun kaikilla on rahat vähissä.. Mä mietin et joku mekko olis kiva vielä Suomeen ostaa, mut en taida viittiä et jää rahaa pelata. En tosin tiedä uskallanko pelata ilman lunttaussivustojen apua, oon niin riippuvainen kuvien saamisesta et tulee vaan paha mieli jos valitsen jotain väärin. .--D Pakko varmaan siitä huolimatta pelata toi jakso heti, oon niin malttamaton.. Ruotsin servulla Sockerflirtissä puolestaan shoppailin rahavarani lähes nollaan viikonlopun aikana julkaistussa "kesä"kaupassa. Oon innoissani tuosta Ruotsin kaupasta, sillä ehdin jo luulla ettei sitä julkaistakaan sinne, mut onneksi se nyt tuli, koska mulla oli Ruotsiin mielessä kivoja ostettavia juttuja. .-3


Nyt oonki sit loppupäivän enemmän tai vähemmän laginut, eikä mulla ole siitä juurikaan mitään kerrottavaa. .-D YouTubessa oon pyörinyt mut tänään mua ei oo hirveesti kiinnostanut katella videoita. Kävin jopa päikkäreillä kun en keksinyt muutakaan tekemistä. .-D Skypessä oon tänään myös jutustellut jopa kolmen eri tyypin kanssa, normaalisti tulee juteltua vaan Fikulle. .-D Jaah, enpä usko että tämän illan aikana tulee tapahtumaan mitään ihmeellistä niin voisin varmaan lopetella tätä postausta. Loppumusaksi radiosta bongaamani semihyvä biisi:


Kysymys lukijoille:
Ootatko FS:n uutta jaksoa? .-D
Vaihtoehto 1: Jooooo!
Vaihtoehto 2: En

Ei kommentteja: