perjantai 4. syyskuuta 2015

Vähän hölmöä...

...alkaa muistella edellistä viikonloppua kun uusi on jo pian edessä, mut viime viikonloppuun sisältyi mun tavallisen laiskiaislagaamisen lisäksi kaikenlaista tavallisuudesta poikkeavaa ohjelmaa, joista haluaisin kertoa. Elieli, perjantaina mentiin koulun jälkeen pitkästä aikaa Heseen syömään. Joo, siinä mun poikkeava tekeminen. x-D

Lauantai menikin melkein kokonaan kun olin Fikun ja sen kaverin kanssa kuvailemassa niiden "elokuvaprojektia". Mentiin metikköön juoksemaan, huutamaan, ilmeilemaan, makoilemaan märille sammalille, kaatuilemaan ja nauramaan. .-D Sit yhteen kohtaukseen Fiku teki kaverinsa mahaan lateksitekoverihaavan, ja sit oli aika kova kun käveltiin yleisen tien lähettyvillä haava mahassa ja leluase kädessä ja siitä meni autoja. .-D Illemmalla sit vaan istuskeltiin ja meillä oli ainakin kahden tunnin mittainen yhtäjaksoinen naurukohtaus jolloin alettiin käkättää milloin millekin asialle. Jostain syystä kovana puheenaiheena oli Seppo ja sen rapsutussiksakit. .-D Huhhuh, mä en oo varmaan ikinä nauranut noin paljon. .-D Muutama kuva meidän kuvauksista:


Sunnuntaina oli sitten lisää kuvailua, kun tehtiin osallistumisvideo Demin vlogihaastekilpailuun. Meillä oli vähän erilainen tulkinta tehtävänannosta ja sit lopulta tuli vielä vaihdettua videon aihettakin ihan viime tipassa, et ihan ongelmitta ei sujunut tuo mut saatiin sentään video ajoissa valmiiksi. Ei toi tule sijoittumaan mutta tulipa osallistuttua. .-D


Sitten tähän viikkoon. Kökkö ku mun kynnessä on lohkeema, ja se laajenee päivä päivältä.. Pitäis vissiin leikata, mut ei millään raaskis ku oon viimein saanut kaikki kasvatettua pitkiksi (paitti peukkuja, mut se on mulle mahdoton tehtävä joten sitä ei lasketa .---D) ja sit näyttäis ja tuntuis tyhmältä kun yksi kynsi olisi lyhyempi. "Onneksi" mulla ei oo täällä asunnolla kynsisaksia, ni oon saanut pitää pitkät kynteni, mut musta tuntuu että Fiku pakkoleikkaa sen irti heti kun me nähdään. .--D Ihan hyvä ehkä, koska ärsyttää kun hiuksiin koskiessa kynsi jää aina jumiin tukkaan..

Juteltiin muuten edellisellä ajotunnilla mun kynsistä ajo-open kanssa. .-D Musta tuntuu että oon edelleen surkea kuski, mut jotenkin se ope ylipuhui mut varaamaan inssiajon ens viikon perjantaille, iiks. Ens viikolla mulla on sit ajotunteja ma-to joka päivä, ope tosin sanoi että voidaan vähentää niitä jos näyttää etten tarvitse kaikkia, mut mä vähän luulen että tulen tarvitsemaan kaikki tunnit. .-D Että oikein ajopainotteinen viikko luvassa, en ole innoissani... Vähän epäilen ettei se inssikään mee ensiyrittämällä läpi, mut pakko sitä on kai jossain vaiheessa kokeilla. .-P En kyl tajua miten tuun kokeessa pärjäämään kun kukaan ei neuvo milloin pitää alkaa kääntää rattia tai milloin ajonopeus muuttuu. .-D Ajotunneilla on muuten ihan mukavasti mennyt, ope tosin vähän vihastui kun törmäsin katukiveykseen, mut se ragesi niin lempeästi ettei siitä jäänyt paha mieli.

Koulun kanssa on sujunut yllättävän mukavasti. Ollaan oikeestaan kaikki päivät jatkettu sitä omaa projektiamme. Mulle on jopa tullut välillä hetkiä jolloin oon oikeesti innostunut siitä työstäni ja edistän sitä jopa ihan mielelläni, tosin kiinnostus ei kyllä aina kestä koko tuntia, et tulee vähän laiskailtuakin. .-D Mut oon mä edistynyt kun viime viikkoon vertaa. Eihän näky vieläkään ole odotusten mukainen, mut kyllä siitä jo vähän tulee vesimaisema mieleen:


Kuvasin tähän nyt kaikki edustavimmat paikat scenestä. Mä tungen varmaan jokaiseen projektiini noita saippuakuplia, mutku ne on kivoja. .--D Näkyvyys ei ole kovinkaan "vetisen oloinen", mikä vähän vie tunnelmaa, ja sit mä en tiedä miten saisin tonne kaloja yms. vesielukoita, koska en ite osaa tehdä eikä missään oo ilmaseks ladattaviakaan.. Aarrearkun kultakolikot tein ihan itse ja oon niistä ylpeä, vaikka homma ei ollut sen monimutkaisempi kuin ettiä tekstuurikuva netistä ja lätkästä tohon päälle, mut tavallisesti onnistun senkin jotenkin sössimään joten tämä onnistuminen oli hieno. .--D Parin viikon päästä kuulemma pitäisi esitellä tuotoksia muulle ryhmälle, ahistaa..

Ihania Rantavahteja on tullut nyt pitkästä aikaa katseltua. Tai no, joskus vuosi sittenhän ne näytti jotain kautta uusintana, mut nää on nyt ollut ihan ennennäkemättömiä jaksoja ja niitä on tuplasti kivempaa katsella kuin uusintoja. Mä ilahduin jotenkin tosi paljon Kerrboxin näkemisestä, Reidy puolestaan näyttää vanhemmalta kuin muistelin ja tajusin että Bacon on ihan entisen ajo-opettajani näköinen, apua. .-D Maxin ja uuden tulokkaan Jessen sählejä on hauskaa seurata, Hoppo on vähän turhan nipo niitä kohtaan.. Dunnoa ikävöin, hän vissiin on lähtenyt, ja kestosuosikki Whippetin näkeminen oli tietenkin hauskaa. .-D Joo, kukaan ei ymmärrä mistä puhun joten eiköhän siirrytä seuraavaan aiheeseen..


Mä terästäydyin jokunen viikko sitten ja varasin viimein sen ajan koulupsykologille, ja eilen sitte kävin vähän jutustelemassa sen kanssa. Se oli tosi nuori ja ehkä siksi ymmärsikin mun kertomia asioita (taiku edelliselle psykologille joutui selittämään erikseen mikä on simssi tai virtuaalihoitola yms.) Jännä kyllä miten toi koulupsykologi veti kaikkia hienoja oivalluksia mun tekemisistä joita en ite edes ollut tullut ajatelleeksi. .-D Vähän se oli huolissaan siitä että vietän lähes kaiken aikani koneella ja suositteli että poikkeaisin välillä vaikka kahvilassa tai kävelyllä, mut ääh.. Oon kyllä tällä viikolla lyhyempinä päivinä käväissyt kirjastossa, ku turha asunnolle niin aikasin mennä kun ehdin tylsistyä muuten kun on "liikaa" vapaa-aikaa. .-D En mä oikeen suoraan päässyt kertomaan mua vaivaavista asioista kun se psykologi lähinnä kyseli vaan kaikkea koulunkäynnistä, perheestä yms, mut varattiin muutaman viikon päähän uus aika, ni siinä sit todennäköisesti tullaan käsittelemään enemmän niitä stressitekijöitä, kun sain mukaan sellaisen lappusen mihin pitää merkata ahdistavia asioita. En mä kyl tiiä, jotenkin ton juttelun jälkeen alkoi tuntua et oon vaan ylireagoinut kun se psykologi löysi niihin mun toimintatapoihin "järkevän kuuloisia" selityksiä, mut en silti haluu jättää tätä tähän. Sinänsä tää oli vähän huono aika tapaamiselle, koska mulla on nyt ollut tosi mukavia nää viimeiset pari viikkoa, et en ehkä ollut oikeessa tunnelmassa tällä kertaa tai jotain. .-D No, katotaan mitä ensi tapaaminen tuo tullessaan.

Juu tota, mun pitäis tässä kymmenen minuutin sisällä alkaa köpöttelemään koululle päin ja vielä on pakkaamatta ja tiskit pitäis laittaa ja semmosta. .--D Mä taidan siispä sännätä noiden askareiden pariin että pääsee viikonlopun viettoon taas. Mitähän mä laittasin loppumusaksi, päässä soi yks biisi mut se oli jo viime viikolla niiin.. No tää Antti Tuiskun kappale on viimeisen viikon sisällä herättänyt ristiriitaisia tuntemuksia, tosi ärsyttävä biisi mut ei ehkä ihan niin paha kuitenkaan. .-D

Kysymys lukijoille:
Rantavahdiiiiit?
Vaihtoehto 1: <3
Vaihtoehto 2: ...

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Ah Hese! <23 Toi oli kyllä hyvä viikonloppu. .-D En ois uskonu, että se kaatuileminen voi olla niin hauskaa. .-D Ja tuli kyllä meidänkin nauramisennätys tuona iltana. .-D Voi että! <23 Ja Seppo! Huvittaa kun Sepolla on ihan oma tagikin. .--D Mä näytän niin onnelliselta noissa kuvissa. .-D

Lol, näin jälkeenpäin en kyllä oo ylpeä tosta Demi-videosta. .-(

Vau, toi sun koulujuttu on tosi hieno! <23 En ookaan enää niin pettynyt kouluusi. .-D Mä tykkään kans kolikoista, ja ihanaa että arkustakin tulee hehkua! <23

Oi ja Rantavahdit! <23 Musta Harries ja Steve-mies (noloa kun ei muista nimeä .--D) on kivoimmat. Se ruumisarkkulauta oli ihana. .-D Whippet-aika on tainnu mennä vähän ohi. .-o Maxin ja Jessen säädöt oli kyl ihanat! Hoposta tuli ihan tylsä Minna mieleen. .--D

On noi psykologit ovelia. Mua kiinnostaa kans ihmismieli. Pitäis varmaan hankkia kirjastokortti ja lainaa jotain psykologisia teoksia. .-D Mee vaan kahville joskus! Sehän ois hyvä idea. .-) Se on kyl ärsyttävää, kun tollaset haluu eka "tutustua", ja sit vasta käydään asioiden kimppuun. .-/ Ihan kuin ne siinä ikinä oppis ees tuntemaan.

Kiva postaus! <23

Kasa kirjoitti...

Niin oli. .-) Kyl kaatuilu on silloin hauskaa kun se ei ole vahinko tai ei satu. .-D Hienoa että olin mukana teidän nauramisennätystä tekemässä. .--D Blogin alkuaikoina tagasin kaikki henkilöt ni kun Sepolla kerran oma tunniste on niin käytetäänpä sitä. .-D Sielläpä oot onnellisena ja oikein pääosassa, mä laitoin itestä vaan pikkukuvan. .--D

Toivottavasti saadaan ees hyvä blooperivideo niistä ylijämistä Demi-videon pätkistä. .-D Taas soi päässä se marikkomokamusa. .---D

Jopas nyt kun innostuit kerrankin mun koulusta. .---D Kolikot on kyllä nätit mut tosi pieni yksityiskohta sit loppujen lopuksi. Ja arkun hehku on mustakin kiva. .-D

Steve-mies? .--D Mulla ei oo hajuakaan kenestä puhut. .-D Whippetiä on ollu tolla kaudella vähemmän, se tais vaan parissa jaksossa olla vähän isommassa roolissa.. Kiinnostuin varmaan ekaa kertaa Maxista tällä kaudella, se on nyt virallisena rantavahtina paljon hauskempi kuin silloin harjoittelijana. .-D Se on sellanen ihanan leppoisa hassuttelija, varsinkin Jasminin kanssa. .-D Hoppo-Minna vieköön.

Etkö sä just löytäny sen mun kirjastokortin vai näinkö mä vaan unta? .--D Paitti jos oot Lahteen hankkimassa. Tollaset psykologikäynnit on kyllä rasittavia, haluisin vaan siirtää mun mielen sille ja se sais sit tulkita suoraan siitä. .-D

Kiva Fiku. <23