perjantai 21. elokuuta 2015

Täytyy vissiin...

...yrittää aktivoida se mun perus torstaipostausrytmi kun loma on ohi ja koulu taas alkanut. Alotellaanpa vaikka sit kuulumisten kertominen tuosta jälkimmäisenä mainitusta aiheesta, eli koulusta. Motivaatio on aika ikävästi ihan nollassa, ja koulupäivien aikana saan harvoin aikaan mitään kunnollista. Oon silti raahautunut koululle joka päivä, ja oon ollut ylpeä itestäni. Vaikken koulussa juuri mitään tee, näyttää wilma moitteettomalta. ,-) Ryhmäprojektit ja esitystilanteet on ajaneet mut välillä paniikkiin, ja oon sit sännännyt luokan ulkopuolelle rauhoittumaan, jos tilanne on käynyt liian ahdistavaksi.. Sit mä oon innostunut nyt myöhästelemään tunneilta. Siis oikeesti innostunut. .-D Ennen en voinut kuvitellakaan saapuvani kesken tunnin paikalle koska se olisi ollut noloa, mut nyt tuun välillä tahallani myöhässä. Sit yksi meidän vakio-opeista on taas lopettanut tossa koulussa, ja meidän ryhmänohjaajakin vaihtui tänäkin vuonna.. Jotenkin ärsyttää että meitä pomputetaan joka vuosi eri opettajan huostaan, vaikka se edellinen ryhmänohjaaja yhä opettaa tuolla koulussa.

Vaikka koulussa olo inhottaa, oon sit vapaa-ajalla tosi positiivisella mielellä enkä juurikaan stressaa tulevaa. Mietin että tää mun hyväntuulisuus johtuu varmaan siitä että oon niin fanituksenkohteideni (tällä hetkellä ulkomaiset youtuberit on kova juttu!) huumassa etten synkisty. .-D Ei mut oikeesti, yks päivä vaan hymyilin itekseni ulkona kävellessäni muistellessani Tyler Oakleyn naurua, Zoellan kadehdittavan ihanat hiukset on innostaneet muakin kokeilemaan kampauksia, ja oon nyt viime päivät kuunnellut & hyräillyt vähän koko ajan tätä biisiä ja ollut rakastunut varsinkin Joen lauluääneen (2:19-2:30). .-3


Autokouluasiat sain hoidettua järjestykseen, vaikka mulla aluksi kesti kaksi päivää löytää sinne haluamaani kouluun, kun se oli niin hämäävässä paikassa (ja tulkitsin myös karttaa väärin). .-D Pimeän simulaatioajon suoritin tällä viikolla, ja ens tiistaina olis sit eka ajotunti uuden open kanssa. Suhtaudun hommaan melko hyvillä mielin tällä hetkellä, sillä entisen koulun opettaja oli sen verran kamala että nyt mennään melko suurella todennäköisyydellä parempaa päin. .-D Vähän harmittaa kun tuossa autokoulussa on kalliimmat hinnat.. Ku hinnat tuli puheeksi vasta sen jälkeen kun oltiin hoidettu muut paperiasiat kuntoon, ni en enää siinä vaiheessa kehdannut sanoa et "meenki kyselemään hintoja noista parista muusta koulusta ensin". Täytyy toivoa että isompi hinta tarkoittaa laadukasta opetusta ja mut saadaan inssikuntoon mahdollisimman pian. Ehkä parasta tuolla autokoulussa on mahdottoman pirteä toimistotyöntekijä, joka juttelee mulle aina kaikkea randomia samalla kun asioin sen kanssa. .-D Se oli ihan innoissaan kun kerroin opiskelevani pelialaa, ja sit viime kerralla se ihaili mun pitkiä kynsiä. .-D Kyllä tää autokoulu on selkeästi eri maata, kun jopa mun kynnet hyväksytään sellaisina kuin ne on, edellisen autokoulun opettaja valitti että mun kynnet on liian pitkät enkä muka pysty painelemaan kaikkia nappuloita..

Hitsi, Fiku meni jo nukkumaan ni nyt en voi kysyä siltä lupaa tähän, mut uskoisin että tää on sille ok. Ai mikä tää? No tuota, me satuttiin luomaan YouTubeen yhteinen kanava, ja sitä varten tuli yksi videokin jo kuvattua. .-D Mä oon tosi innokas syömään mustikoita, ja siksi suututtikin kun meidän metsässä oli yhtenä päivänä kamalasti marjastajia. Aiheen inspiroimana syntyi seuraava video, jossa mä siis esitän tuota "hullua marjojenpoimijaa". .-D Suunnitteilla olisi jo toinenkin video, mut kattoo nyt miten ehditään kuvailla kun nähdään vain viikonloppuisin nyt kun koulut on alkanut.

Mä en kestä,  mun ilme on niin typerä tossa aloituskuvassa .--D

Mun jalat varmaan kuolee kohta. Mulla on ollut "kytkinjalka" kipeä kantapohjasta ja nilkasta jo kesällä, mut sit nyt kun oon kävellyt asunnon ja koulun välillä on toi jalka alkanut oireilla lisää. Yhtenä päivänä tuli joku kamala kramppi varpaaseen jos astuin liian isolla painolla sille jalalle, ja sit tänään kävellessä mulla tuntui koko jalan pituudella sellainen pieni kipu joka nyt ei varsinaisesti kävelyä häirinnyt muttei tuntunut mukavaltakaan. En sit tiiä mikä vamma mun jalkaan on tullut vai johtuuko kaikki vaan siitä että sohvaperunana kesän ajan elänyt laiskimus rasittaa jalkansa pilalle nyt kun joutuukin liikkumaan. .-D Asumisasiat jatkuu niin kuin ennenkin, tai no, pienenä muutoksena tänne on nyt taas tullut uusi kämppis. Mä sen enempää ajattelematta kävin moikkaamassa sitä, ja yllätyin kun se vastaskin takaisin englanniksi. .-D Täytyy yrittää sitä sit vältellä, koska en osaa englanniksi juurikaan kommunikoida, ja siitä tulis vaan kiusallista kummallekin. .-D Uusia asukkaita on saapunut myös tohon naapuriasuntoon, ja jostain syystä ne tykkää hengata ahkerasti parvekkeellaan, mistä on suora näkyvyys mun huoneen ikkunaan. Sit jos vähänkin kääntää päätä niin usein saa huomata että joku tuijottaa takaisin.. Täytyy yrittää muistaa pitää verhot suljettuna ainakin silloin kun vaihdan vaatteita. .-D

Nonniin, vähän myöhään tämän kirjoittelu venyi mut eipä se haittaa kun mulla alkaa huomenna koulu vasta kahdentoista jälkeen ni aamulla voi rauhassa nukkua pidempään. ,-) Tosin tänäänkin olin jo heräämisvalmis kahdeksalta, vaikka olin varannut nukkuma-aikaa yhdeksään asti. Oon kyl tosi hyvin pystynyt nukkumaan ja jotenkin hengaaminen täällä asunnolla tuntuu jopa liian luonnolliselta siihen nähden, että tässä oli yli parin kuukauden mittainen loma välissä.. Ehkä oon sit sopeutunut tähän asuntoon tai jotain. .-D Viikonlopuksi oon taas kotiin menossa. .-3 Loppumusaksi biisi Hurtsin ensi kuussa julkaistavalta albumilta. Yllätyin kun tää biisi soi radiosta jopa melko usein, kerrankin mua kiinnostavaa musiikkia. .-D


Kysymys lukijoille:
Katoitko ton meidän marjavideon?
Vaihtoehto 1: Juu
Vaihtoehto 2: Ennnn

Ei kommentteja: