perjantai 24. toukokuuta 2013

Ylioppilaslakki saatiin...

...muutaman mutkan kautta lopulta hankittua, joten kaikki alkaa olla valmista ensi viikon lauantainta varten. Aluksi kateltiin NetAnttilasta, että sieltä voisi lakin tilata, mut sit nyt siellä oleva lakkisivu on kolme viimesintä päivää vammaillut, joten ei sit päästykään sitä tilausta tekemään. .-/ Sinänsä harmi, koska tuolla NetAnttilassa olisi myyty Boneseja ja Sims kolmosen lisäreitä muutaman euron halvemmalla kuin cdon.comissa, ja jätettiin jo se postikuluitta-tarjouski käyttämättä, kun aateltiin ostavamme NetAnttilasta lakin mukana jotain muutakin kivaa. .-P OIJOI, nyt kun cdonia kattelin, olis ne myymässä Bonesin kutoskautta hiiirmu halvalla, hui! Täytyyköhän ehkä sittenkin laittaa sinne tilausta. ,-D Muutenkin ne on laskenut noita hintoja NetAnttilan tasosemmiksi, hmmm, ei haittaa ollenkaan. ,-D Hirmu paljon kyllä heittelehtii hinnat cdonissa lyhyen ajan sisällä, kun nyt on aika monena päivänä siellä noita samoja tuotteita tullut himoissaan kateltua. .-D Kutos kausi kesäkatseltavaksi ei olisi ollenkaan huono idea. <3 Toivottavasti noita nyt tulis myyntiin, tällä hetkellä kun on loppuneet varastosta. .-P Seiska kauden halpenemisessa saattaakin sitten mennä tovi.. .-P



Mutta niin, mun oli tarkoitus vielä tosta tulevasta lakituksesta puhua. .-D Lakkeja löytyi ihmeeksemme meidän pikkukesosta, joten sit vaan mentiin (luvan kanssa) aukomaan niitä lakkipaketteja sovitusta varten. .-D En sit tiiä, tuliko liian suuri, kun siellä oli vielä jotain paperia tungettu niiden lakkien sisään, mut ei siinä sovitustustilanteessa oikeen viittiny jokaista paperia ottaa pois. .-D Vinkki kaupoille: jättäkää siihen ulkopuolelle jokaista kokoa yksi lakki, niin sovitus käy kätevämmin.. .-P Aattelin mennä sinne lakitukseen samassa mekossa kuin aikoinaan peruskoulun päättäjäisissäkin, ettei sit tarvii mitään uutta mekkoa sitä varten hommata. Vähän on kyllä tullut lisää muotoja niistä ajoista, lähinnä vatsanseudulle... Mahataudin pienentää mahakumpu on jälleen palannut, miksi mulla täytyy olla niin iso maha. x-P Noo, kun vetää vatsan sisään, niin ei siitä pahasti huomaa, että mekko on ehkä aavistuksen pieni. .-D En oo vielä päättänyt, laitanko korkokengät vai ballerinat lakitukseen. Siinä on aika iso porras ja olis noloa mennä nurin. .--D Muutenki hirveen huojuvasti on korkkareissa kävely mennyt viime aikoina, vaikka aiemmin oon ihan sujuvasti niissä kipittänyt. .-o Fiku suunnittelee leikkaavansa mun tukan ja joku kampauskin kuulemma pitäisi Fikun mukaan laittaa mulle, mut en mä nyt tiiä, se lakki kuitenkin rajoittaa kampausten tekoa, mun puolesta hiukset vois vaan roikkua tylsästi auki samalla tavalla kuin mulla aina. .-D


Sit sellainen mukava asia olisi tiedossa, että Havaiji 5-0 alkaa taas tulemaan telkusta! Ykköskausi totta kai vaan uusintana, mut mitäs siitä, jaksaa sen kolmanteenkin kertaan katsoa. ,-D Näyttävät jopa niinkin huimaa vauhtia, että tulee 2 jaksoa/viikko, jeij. .-3 Eli 1.6. klo 22.00 kannattaa olla JIM-kanava kaksi tuntia auki. ,-)  Ois kyl parempi, jos noi jaksot tulis nettiin, koska isi meinaa varmaan tuohon aikaan katsoa kymmenenuutisiaan ja muutenkin telkkari on aina iltaisin isin käytössä. .-P Aw, tulee mieleen viime kesä, kun noita jaksoja silloin kateltiin. ♥


Joo, mut mun pitäisi varmaankin lopetella, vielä ehtisin hetken aikaa lukea pääsykokeeseen ennen kuin Fiku tulee koulusta. Mulla on sairaan surkea lukuvauhti, oon nyt "opetellut ulkoa" ehkä n. 5 paperia, jäljellä varmaan 50. .-P Huolettaa kyllä, miten ihmeessä saan luettua tarpeeksi. Muutenkin mulla on se passikin hankkimatta, kun siellä kokeessa pitää todistaa henkilöllisyys. .-P Aattelin kyl laittaa sinne viestiä, et kelpaako henkilöllisyyden todistamiseen kuvaton kelakortti + kuvallinen opiskelijakortti, kun en millään jaksaisi mitään passia nyt hankkia. .-D Kuinkahan kauan passinkin hommaaminen kestää, jos ne ei sit hyväksykään mun suunnitelmaa.. Noh, sitä murehditaan vaikka ensi viikolla, nyt aiotaan Fikun kanssa nauttia terveestä viikonlopusta ohjelmiamme katellen, kun viime viikolla jäi väliin. .-/ Hyvät viikonloput!


Kysymys lukijoille:
Valmistutko ylioppilaaksi tänä keväänä?
Vaihtoehto 1: Jep.
Vaihtoehto 2: En.

Ei kommentteja: