lauantai 18. toukokuuta 2013

Fiku käski...

...mun laittaa tän postauksen otsikoksi lesokirjoitus. .-D Eikä toki turhaan, on mulla jokusia lesoilun aiheita tarjolla. ,-)


Klikatkaa ihmeessä suuremmaksi, ni ei tosta tarvii tihrustella.

Jos en olisi sattunut käymään Riinan blogissa, en olisi varmaan ollenkaan tajunnut, että yo-kokeiden tulokset tuli tänään. .-D Wilmasta sit löysin tuommoisen yhteenvedon suorituksistani. Tossa alhaalla myös tän kevään pisterajat. Eli kaikki läpi, jesh! Myös se kammottu matikka, oli tosin kyllä ihan läpipääsyn rajalla, kun tutkailin noita pisterajoja. .-D Bilsan kanssa sama, sain juuri ja juuri M:n. .-D Äikän E:stä jopa yllätyin! Eli musta näyttäisi nyt sitten tulevan ylioppilas tuossa kahden viikon päästä, WoW! Moneen kertaan sain epäillä kykyjäni, mut kaikki työ kannatti ja oon tyytyväinen noihin arvosanoihin. .-) Nyt sit enää pitäisi selvittää, mistä noita ylioppilaslakkeja voi ostaa ja joku jatko-opiskelupaikkakin olis ihan kiva.. Mut lukio alkaa olemaan takana päin, jännää!




Sitten kai jo vähitellen perinteeksi jäänyt tapa laittaa lesokuvaa huippusuorituksistani peleissä, eh. .-D Tuossa vähän tuloksia Color Ball 2 -pelistä pelinickilläni mikarolla. .-D Kokeilin pelata myös Color Ball 3:a, mut musta se oli paljon huonompi (ja myös minä olin siinä paljon huonompi) ja siinä oli tylsempi musiikkikin. .-D






Ratmazessa en ekaksi onnistunut pääsemään, mut kärkeen kumminkin.
.-D Pahuksen OK.. Muutenkin mun sorminäppäryys tossa pelissä on huonontunut. .-P Liian pienet noi nuolinäppäimet varmaan, tai niin mä  ainakin voin uskotella.











Siinä sit taiskin olla kaikki lesoomisen arvoinen tältä erää. Tänään on ollut aika hyödytön päivä mun osalta. Heräsin vasta puolen päivän jälkeen, ja järkytyin, kun tajusin nukkuneeni melkein 12 tuntia! .-o En mä nuku sellaisia määriä kuin kipeenä.. No sit herättyäni laitoin vaan koneen päälle ja tässä istun yhä. .-D Lähinnä oon pelaillu (kukaan ei vielä sitä tiennytkään!) ja sit cdon.comin postikuluitta-tarjous olis kiva hyödyntää, joten siellä sivulla on pyöritty pohtien, mitä hankkisi. Joku pakkomielle hyödyntää aina kaikki postikuluitta-hommat, ihan kuin se 3 euron säästö paljon olisi. x-D Simssiin harkitaan lisärin ostamista, mut se meidän haluuma oli just loppunut varastosta, et saa nähdä.. .-/ Bonesista sais kivasti 6 ja 7 kaudet, mut kattoo nyt, viittiikö niitä ostaa normihintasina. .-D Ja tän päivän aikana ehti 6. kausiki loppua varastosta, et..

Kävin jopa käsiksi pääsykoeaineistooni, mut melko vähäiseksi se lukeminen sit jäi.. Ja Fikua oon sit palvellu, lähinnä vettä kanniskellu. .-D Mullakin varmaan vielä joku nestevajaus sen mahataudin jäljiltä, kun koko ajan on kauhee jano. .-o Sit vaikka mä nyt jo sairastinkin, ni varmuudeksi täytyy jatkuvasti käsiä pestä, kun on koskenut Fikun tavaroihin. .-D Huuh, huomenna Euroviisut, ja kovasti jo niitä odotan! Toivottavasti Fikukin pääsis huomenna jo paremmin jalkeille, vaikka voihan ne sit tästä koneeltakin tarpeen vaatiessa kattoa, jos istuminen on liian kovaa Fikulle.

Tää ei ollut se postaus, joka mun alun perin oli tarkoitus kirjoittaa tänään, mut eipä mitään, teen sen joskus toiste. Sanottava alkaa olemaan lopussa, kun ei tän päivän aikana paljon mitään huimia tapahtunut. Ääg, mä oon ihan kokonaan tuntunut lopettaneen musiikin kuuntelun, kun tälläkään kertaa ei oo mitään biisiä soimassa. .-o No, laitan tästä taas yhden (hauskan) videon:


Kysymys lukijoille:
Ratmaze vs. Color Ball?
Vaihtoehto 1: Color Ball!
Vaihtoehto 2: Ratmaze!

4 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Whoa, hyvä Kasa! :D Kaikki läpi ja E on tosi hyvä! *heiluttaa pientä viiriä*

Itsekin heräsin tänään vasta jokin aika sitten ja koetin sen jälkeen pelailla yhtä Christie-peliä, mutta mokoma ei halunnut totella minua kovinkaan kauan aikaa joten nyt hillun täällä :D Hyvä muuten että vihjaisit tuosta tarjouksesta, olen nimittäin luvannut itselleni DVDn kesäksi kun sain erään homman tehtyä. Voiskin tehdä tässä hieman hintavertailua... ;)

Onneksi sie olet ilmeisesti päässyt mahataudin ohi, olet oikeassa että siitä saattaa tulla nestevajausta. (Psst, paranemisia Fikulle.)
Minun pitänee mennä kohta läksyjen pariin, ensi viikko koeviikko, huu. Ja ai niin, voisihan sitä aamiaistakin syödä tässä :D

Kasa kirjoitti...

Oli kyllä suuri huojennus, kun sain kaikki menemään läpi, jopa tuon matikan. .-D Ja toi E tuli kyllä aika yllätyksenä, hyvä suoritushan se on. .-D Tuli mullakin jälleen aika muhkeat yöunet nukuttua.. .-D Mä en ookaan tänään vielä ehtinyt pelailemaan. Kullankaivajaa olin avaamassa, kun muistin, että vois blogissa enste käväistä. .-D Hee, kivaa, jos tarjousvihjauksesta oli apua. ,-) Mekin tarvittais joku dvd, kun alkaa noi viime kesänä hankitut Bonesien 1-5 kaudet olla loppumassa. Tai sit vaan alottaa alusta niiden kattomisen. .--D Hintavertailu onkin kannattavaa, sillä ylioppilaslakin ostopaikkoja googlaillessani huomasin, että netanttilassa myydään joitakin dvd:itä pari euroa halvemmalla kuin cdonissa. Juups, mä olen jo selvinnyt masutaudista. .-) Täytyy toivottaa paranemistoivotuksesi Fikulle, kunhan tuo herää noilta päiväuniltaan. .-D Uuh, voimia koeviikkoa varten sinulle! Mun aamiaiseen kuului tänään sipsit, jotka vaan lisää entisestään janontunnetta.. .-D

Riina kirjoitti...

Wuhuu, onneks olkoon!! :D
E on todellakin hyvä äikästä.
Ja aika hyvin on näköjään peleissäkin mennyt :D
Paranemisia Fikulle ja onneks olkoon vielä ylioppilaaksi pääsystä :)

Kasa kirjoitti...

Kiitoksia! Jeps, samaa mieltä olen minäkin äikän arvosanastani. .-) Nyt on tullut pelailtua vähän kaikkea, niin täytyy parhaista tuloksista kuviakin laittaa. .--D Fikukin on jo sen verran kunnossa, että huomenna on kouluun lähdössä taas. .-)