torstai 20. joulukuuta 2012

Matikan ope...

...oli niin mukava, että päästi meidät etuajassa tunnilta! Joudun muutenkin jäämään tänne koululle, kun Fiku ostaa mulle joululahjaa, ja eihän siinä olisi intoa, jos olisin mukana ja näkisin, mitä olen saamassa. .-D Että nyt tässä vaan ootellaan Fikun ilmoitusta siitä, että se on valmis. Sen jälkeen mennään kirjastoon, kun äikän kurssilla pitäis kirja lukee.. Jaa sit ehkä mennään sitä uutta konetta kattelemaan. ,-> Tänään tai huomenna, mentäispä tänään! Ääk, vaikea kyllä uskoa, että max. vuorokauden päästä me mahdollisesti pelataan simssiä nopealla koneella! .-D

Bilsan välikoekin on onneksi nyt ohi. .-) Pieni paniikki mulle ehti iskeä, ja sit sen takia mikään lukemani ei tuntunut jäävän päähän, mut sain onneksi melko hyvät tehtävät valittua siinä kokeessa tehtäväksi. .-) Ei mitään huippupisteitä tosin taida tulla, mut läpi ainakin pitäis mennä. .-D

Ää, jotenkin karua, kun mä yksinäni täällä istun, kun kaikki muut on menneet jo kotiin. .-D Mitähän tässä sitten miettisi.. En jostain syystä oo erityisen innokkaalla mielellä juuri nyt. .-P Harmi, ettei enää saa sitä huippufiilistä loman alkamisesta niin kuin pienenä. .-/ Silloin jännitin asiaa koko viimeisen koulupäivän ja sit oli vaan niin huippua. .-D Muutenki nykyään tuntuu, et aika kuluu tosi nopeesti, taas tulee joulu, vuosi on hirmu nopsaan menny. .-D Mä oon kyllä sitä mieltä, et ihminen elää parasta aikaa lapsena, jolloin ei tarvii miettiä liiaksi tulevaisuutta ja voi vaan olla kotona leikkimässä huolettomana. .-D Tai ainakin mun lapsuus oli tuollainen, kaikkien perhe-elämä ei sit aina ookaan niin hienoa. .-/

Jaa, no nyt se Fiku soitti, mä alan tästä käppäilemään tonne pakkaseen, heips ja nauttikaa lomasta ja joulusta!



Kysymys lukijoille:
Alkoko sullaki loma tänään?
Vaihtoehto 1: Joo <3
Vaihtoehto 2: Ei

Ei kommentteja: