keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Ääh, koittaessani...

...ämppää kuunnella, ei siihen tullutkaan virtaa, akku ilmeisesti loppunut. .-P Nyt joudun vaan kuuntelemaan Justin Bieberiä, mitä tossa naapurikoneella kuunnellaan.. Oon vielä tällä vamma koneella, jolla musiikki ei ohjaudu kuulokkeisiin, jos niillä yrittäisi kuunnella. Mutta mitä minä tässä valitan, nyt on kaikki just kivasti!

On jo 12. päivä, eli puolessa välissä joulukalenteria mennään! Ajatella, koulua on enää 6 päivää ennen loman alkamista, jos tätä päivää ei enää lasketa. .-D Joululoma siis lähestyy. .-3 Uutta konetta ei vielä oo hankittu, mutta kyllä tässä ensi viikolla viimeistään pitäisi. Venataan vielä parempia tarjouksia, mut jos ei mitään tuu, niin sit joku normihintanen kai hankitaan. Mun pitäisi koittaa joululahjoja hommata Fikulle, jos uhraisi huomisen vapaatunnin sille puuhalle. Samalla voisin itelleni tehdä kivoja hankintoja myös. ,-) Ja mulla on paha tapa ajatella itseäni lahjoja hankkiessa: Ostan jotain, mitä voidaan yhdessä käyttää ym. .-D Vielä en ihan tarkalleen tiedä, mitä oon hankkimassa, mut jokunen kynsijuttu + vaate ym. sälää varmaan kelpaa. Sit meidän pitäisi isillekin ostaa lahja, eli joskus koulun jälkeen ois jäätävä kesoon sitä varten. Huh, tuntuu niin vaikealta hommata lahjoja, vaikka vaan parille oon hankkimassa. .-D

Pääsin jopa eroon stressaavasta äikän ryhmätyöstä jättäytymällä siitä ryhmästä! Mua oikeesti koko viikon on häirinnyt, kun meidän ryhmä ei ollut sopinut mitään aikatauluja, eikä meillä ollut edes aihetta valittuna. .-P Mennessäni toiselta ryhmälaiseltä kerran välkällä tiedustelemaan ideoita, hän kommentoi vaan, ettei ollut keksinyt mitään, ja siihen tyssäsi meidän keskustelu. .-P Eli myös kommunikaatio-ongelmien takia yksin työskentely on helpompaa. Isompi vastuuhan siitä tulee, kun yksin tekee, mut sentään saan sit tehdä kaiken täysin oman mieleni mukaan, eikä esitystilanteessa tulee epäselvyttä siitä, kuka sanoo mitäkin, kun itse olen kaikesta vastuussa. Mutta parempi näin!

Maanantaina ja tiistaina olleista opotunneistakin selvisin, tosin sieltä sai taas kivasti tehtäviä tehtäväksi, että niiden tekeminen syö vapaatuntejani. .-P Melkeen tekisi mieli vaan antaa olla ja katella vasta joulun jälkeen niitä juttuja, kamala mikä laiskimus olen. .-D En vaan jaksaisi ajatella mitään ikävää, vaan haluisin joulua ja sen iloja odottaa. .-3 Eipä tässä enää oiken mitään ilonpilaajia olekaan, bilsasta ainoastaan piti kai joku välikoe vielä ennen joulua tulla, mutta enköhän selviä siitä, olen taas vaihteeksi innostunut bilsasta enemmän, mikä on ehkä ihan hyvä, kun kyseisen aineen olen kerran kirjoittamassa keväällä.. Mutta tää vapaatunnin tynkä alkaa olla lopuillaan, ihan ärsyttää, kun kerkeän niin harvoin postaamaan, mutta sielle ei nyt mahda mitään. .-P Eli jos huomenna meinasin mennä kesoon vapaatunnilla, niin seuraava postausaika olisi sitten taas vasta ensi viikolla, höh. Mutta minä alan valmistautua matikan tunnille ja sen jälkeen kotiin laiskottelemaan, hah. ,->

Tää biisi sai mut tosi hyvälle mielelle aamulla, piristäispä se teitäkin!

Kysymys lukijoille:
Paljon teillä on koulua / muuta ennen joulua?
Vaihtoehto 1: < 6 päivää
Vaihtoehto 2: > 6 päivää

Ei kommentteja: