keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Kurjan vähän...

...postausaikoja mulla. .-< Huominen vapaatunti menee pois itsenäisyyspäivän takia, ja sit ens viikolla on maanantaina opotunti, et seuraava mahdollinen kirjoitusajankohta loikkaisi viikon päähän tästä postauksesta, huhhuh!  Siispä täytyy nyt ripeästi kirjoitella. .-D

Murh, olen tympääntynyt äikän kurssiin, koska me tehdään siellä joku uutistenseuraustehtävä, ja lopputulos ois sit koko luokalle esiteltävä.. Sen saa tehdä 1-3 hengen ryhmissä, mut sit tunnin jälkeen ope keräsi kaikki "yksinäiset" kokoon ja ehdotti, et me voitais olla ryhmä, ni en ihan yksinäni joudu nolaamaan itseäni esittelyssä. .-D Hm, perjantaiksi ois mietittävä joku uutisaihe, jota seuraa, mut en oikeen saa kontaktia muuhun ryhmääni, kun en ensinnäkään tiedä niitä edes nimeltä. .-D Et mä toivon, että niilläkin ois mietittynä jotain ideoita ennen perjantaita.. Kökköä, inhoan esitystöitää. .-< Eipä muilta kursseilta ole vielä ainakaan ilmaantunut mitään angstiaiheita, et siinä mielessä mukavasti on alkanut tää jakso. .-)

Mä oon jo kehitellyt itselleni mahdollisen penkkari-asun, vaikken tiedä, meinaanko ees osallistua. .-D Innoittajani toimi kivikautisessa Batmanissa Arvuuttajaa esittävä Frank Gorshin, ja aattelin siis esittää ns. Arvuuttajatarta. .-D Mulla on jonkun verran vihreitä vaatteita, mut Fikun mukaan tarviin vihreät legginssit, eikä kuulemma kelpaa, jos olisin pelkissä vihreissä shortseissa. Sit silmälaseihin ois varmaan melko helppoa kiinnittää jonkunlainen kartonkihäkkyrä naamioksi, ja paitaan saa varmaan jollain konsteilla kiinnitettyä kysymysmerkkejä. Sit viel jotain muuta pientä rekvisiittaa pitäis hommata, pinkki "vyö" + hanskat. Harkinnassa oli myös Tintin esittäminen, mikä ois sinänsä helppo myös, mut tällä hetkellä olen enemmän innoissani Arvuttaja-asustani. .-D Ai sillä on näköjään mustat kengät. Miksi olen muistellut niiden olevan vihreät? .-o



Mutta hmm, onkohan mulla sit enää muuta asiaa mielessä.. Ehdin unohtaa kaikki "vähemmän tärkeät" asiat, kun postausvälit on niin pitkiä. .-D Aika hyvällä mielellä olen tällä hetkellä, johtunee varmaan huomisesta vapaapäivästä. <3 Sääli, ettei perjantaikin oo vapaata, mut enköhän mä kestä, kun sain neljän päivän viikonlopun jo viime viikolla. .-D Että nyt postausväliä tulee vähintään viikko, ellei enemmän.. Heippa, viettäkää kiva itsenäisyyspäivä!! Hoitakaa kaikki koulujutut tänään alta pois, niin voitte hyvillä mielin laiskotella huomenna, minä laiskimuskin koitan pyrkiä siihen. .-D



Kysymys lukijoille:
Miltäs mahdolliset penkkariasusuunnitelmani kuulostavat? .-D
Vaihtoehto 1: Aika jänniltä!
Vaihtoehto 2: Nololta

Ei kommentteja: