torstai 19. tammikuuta 2012

Päätin ryhdistäytyä...

...noiden koulutehtävien kanssa. Otin jo repusta kansion ja penaalin pöydälle, hyvä alku. .-D Fikukin tänään sanoi ihmettelevänsä, miten minulla on rästissä niin paljon juttuja, vaikka vapaatunteja on niin paljon. .-D Ajattelin, että vähän suomentaisin noita ruotsin tekstejä, jotka on läksyinä tälle päivälle.. Yritän ainakin saada sen toisen loppuun, ja olis toki hyvä, jos molemmat saisi tehtyä, mutten viitsi laittaa liian isoja tavoitteita. .-D En nimittäin koskaan pääse tavoitteeseeni. .-DD Paras heti ruveta hommiin, ettei jää tekemättä. ,-)

Noin, nyt suomensin jo aika paljon, joten on tauon aika. ,-D Huomasin ämpän akun olevan vähissä, joten päätinpä kuunnella musiikkia koneelta, nyt kun minulla on ne kätsyt soittolistat youtubessa. ,-) Tätä kuuntelen nytten:

Ääh, mulle tuli hirvee biletysmieli tota kuunnellessa. .-D Hytkyin tässä vähäsen... Eilen pitkästä aikaa kaivettiin Sing It-peli esiin Fikun kanssa, kun teki mieli laulaa. .-D



Sit se läksyjen teko meni vähän laiskaksi, kun vuorotellen toinen lauloi ja toinen teki tehtäviä. .-D Huomasi kyllä, ettei aikoihin oltu laulettu, sen verran kehnosti meni. .-DD Tolla Sing Itillä on kyllä paljon sellaisia matalalta laulettavia biisejä, mihin mä en pysty. .-D Mut esim. tätä tykkäsin eilen laulaa. .->


Sorii, tiedän, kukaan ei varmaan vielä ehtinyt kuunnella edellistä loppuun, mutku.. .-D Ainakin Mantsulle vähän vaihtelua kommentinkirjoitusmusiikiksi. .-D Sit kun mä eilen koneella suomentelin noita ruotsin juttuja, ni kuuntelin sit Antti Tuiskua ja laulelin hiljaa itekseni. x-) Anttia on helppo laulaa, kun se laulaa mulle sopivalta korkeudelta. .-D Hah, tänään aamulla mulla tuli ämpältä Anttia. x-) Anttianttiantti.. Mitä mä puhun? .-DD Oij, tossa mun sekotuksessa soi kohta Anttia.. Joo, nyt loppuu tää Anttailu. .-D


"En pääse irti, mä valun hukkaan
sä et sitä edes huomaa
Mä roikun kiinni kuin kuolemassa,
sun viimeisessä suudelmassa."
<3
Antti Tuisku -Viilto

Apuva, mä pelkään, mitä se enkun ope vastaa mulle, kun eilen lähetin sille viestin ja sönkköyteeni englannissa ja esiintymispelkooni vetoamalla yritin välttää suullisen esitelmän pitämisen. .-D Aamulla katottuani se ei ollut vastannut, mut jos kattoi uudestaan... Lol, ei se vastaa. .-/ Ehdin viime yönä jo näkemään unenkin, missä se oli vastannut jotain ja sanonut, että miksi en tullut tunnilla sanomaan, etten halua esiintyä tai jotain. .-D Ja muistaakseni unessa vältyin puheenpitämiseltä, ehkä se oli enneuni. ,-) Tai se on, en nimittäin aio mennä puhumaan luokan eteen mitään. .-P

Hitsi, oon tässä jo ihan hyvän aikaa laiskotellut, olisi kai sitä ruotsia jatkettava... .-P En tiiä, siin voi mennä vaikka koko loppu vapaatunti, mut kai mun olisi uhrauduttava, kun ruotsin olen ens syksynä kirjottamassakin.. On nyt noi kirjotukset mielessä, kun eilen tuli kevään kirjotusten lasku. .-P Mun miestä on aika törkeetä rahastusta, et pitää maksaa päästäkseen kirjottamaan. >.-o Nyt kun terveustiedon kirjotan keväällä, ni se maksaa 42 euroa. .-P Kiva sitte, jos ei pääse läpi. Matikka ja ruotsi pelottaa, muista uskoisin pääseväni läpi. Kattoo nyt, miten käy, jos ryhdistäytyisin oikein kunnolla. .-D Eli se tarkoittaa sitä, että on jatkettava niitä tehtäviä ja lopetettava bloggaaminen tältä päivältä.. .-/ Mantsun pyynnöstä annan taas vaihteeksi kommentinkirjoitusmusiikkia, tätä kuuntelen itekin nyt. <3


Kysymys lukijoille:
Antti Tuisku?
Vaihtoehto 1: Jee <3
Vaihtoehto 2: Nolo mies

Ei kommentteja: