maanantai 16. tammikuuta 2012

Huhhuh, jopas...

...taas kesti kommentteihin vastaillessa, muttei sentään koko tuntia, niin kuin viimeksi maanantaina. .-D Ehdin tässä jotain pölisemään ennen opotunnin alkua. .-P Vitsit, mulla olisi kaksi vapaatuntia, jos ei olis tota opoa, ääh. .-P Onneksi tänään ei oo koulun jälkeen mitään opoluentoa, ni koulu loppuu jo yhdeltä. ,--) Ihan hyvä vaan, että pääsee aikasin kotiin, mulla on enkusta ja ruotsista mukavasti tehtäviä huomiselle + enkun sanakoe. .-P Mutta se on sitten vasta sen ajan murhe, kun olen kotona, nyt biletetään vapaatunnilla!! <3

Ärsytti viikonlopun loppuminen, ois taas voinut ihan hyvin olla kolmen päivän viikonloppu. .-D Toisaalta, jos olisi ollut niin, niin sit mulla olisi vaan yksi Tintti-jakso katsomatta, onneksi vielä on kaksi. <3 Katottiin aina yksi kokonainen jakso/ilta. .-) Tosin siinä dvd:ssä on huijaus: Siinä väitetään, että sen kesto olisi 2h 40min = 8 kahdenkymmenen minuutin mittaista jaksoa, mutta niitä jaksoja on vaan 7, eli keston pitäisi olla 2h 20min... Petyin, kun niitä ei ollutkaan kahdeksaa jaksoa, niin kuin olin aiemmin luullut tuon keston perusteella. .-P Tai sitten minä olen säätänyt ja laskenut väärin, mutta monta kertaa tarkistin, että 7x20min olisi 2h 20min... No, antaa sen olla. .-D Aika jännää, kun olin niistä pari jaksoa katsonut youtubesta joskus kesällä, ja nyt en muistanut niistä enää mitään (???) joten nekin oli melkein kuin olisi uusia jaksoja katsonut. .-D Aws, odotan jo viikonloppua, haluun katella Tinttejä. <3 Mut toisaalta sit menee haikeeksi, kun oon nähnyt kaiken, eikä oo enää uutta katottavaa. .-/ Noo, sit vaan alan kattomaan uusiksi. ,-D Fikukin on yllättävän kova Tintti-fani, en ees aiemmin tiennyt. .-0 Yleensä aina käy mulla ja Fikulla silleen, että mä pidän jostakin, ja Fiku vihaa sitä, mutta sitten myöhemmin Fikukin alkaa fanittaa sitä. .-D Näin oli vuosia sitten Tintin kanssa, mutta onneksi Fiku on viisastunut, vai mitä? ,-)


Mitenniin kello on jo 20 vaille puol kymmenen... kÖKKönen, en tykkää yhtään siitä opotunnista, onneksi tuo tunti on viimeinen tänä vuonna. <3 ,-) Mut toisaalta mulla on vielä kaikki palautettavat opotyöt tekemättä, että jee. .-P Tammikuun loppuun mennessä pitäisi ne palauttaa, ja arvatkaa, huvittaako tehdä mitään opotehtäviä, kun koeviikkoa varten pitää valmistautua... Nooh, sit jää tekemättä jos jää, ei voi mitään. .-D Mulla on vieläkin ne opolomakkeet tekemättä, ja ne piti saada valmiiksi jo ennen uutta vuotta.. .-D Pitäisi kyllä ryhdistäytyä, ei tää sit tulevaisuudessa toimi töissäkään, et "hups, piti tämä tehtävä saada valmiiksi pari viikkoa sitten, no ei voi mitään" -tyyli. Koitan joku päivä taistella noiden opo-hommien kanssa, olis sit ainakin huojentavaa, kun ne ei koko ajan kummittele tekemättömyydellään mielessä. .-D Miksi mulle tulee koko ajan kirjoitusvirheitä, koko ajan saan ihmetellä, et mitä mä tossa oon sönkänny. .-D

Ääh, aika kuluu, nyyh. .-< Huomenna en pääse kirjoittelemaan, ja se inhottaa kovasti, täysinäiset päivät ei ole mukavia... Noh, nyt en enää edes keksi mitä kirjoittaisin, häiritsee tuo opotunti liikaa. .-D Äws, haluisin lisätä Tintin tunnisteisiin, mutta en jaksa, kun pitäisi etsiä ne kaikki vanhatkin merkinnät, joissa olen Tintistä puhunut. .-P Ehkä se on jonakin päivänä mahdollista, kun on aikaa lueskellä blogia huvikseen. ,-) Tätä tässä puhun, että joku innokas penkoisi kaikki kirjoitukseni läpi ja ilmoittaisi, missä kaikissa olen puhunut Tintistä... No en, kyllä minä ne vielä aion ite löytää, muistan suunnilleen, milloin olen Tintistä puhunut. .-DD Ainakin kaikissa viimeisimmissä postauksissa... .-D Mutta yh, nyt on kyllä lopetettava. .-< Palailen taas parin päivän päästä. <3
___
Opotunnin jälkeistä angstia:
Moi, tulinkin vielä pulisemaan ruokavälkällä. .-D Huoletti äsken, ennätänkö saada konetta, kun käy niin hitaasti syöminen, kun yrittää erotella kaikki sipulin palat riisin seasta. .-D Miksi koulun kastikkeisiin lisätään aina sipulia, kun minä en tykkää. .-< Miksei ole sipulitontoa ruokaa, kun on kasvisruokaa ym. Joo, ehkä vähän eri asia. .-D Sit toinen asia, mikä mua ärsyttää ruokailussa on se, että otan liian vähän voita, ja sit saan syödä näkkärin puoliksi täytteettömänä, kun voi loppuu. .-D Mut onpa ainakin terveellisempää syödä voiton näkkäri kuin sellainen, mikä on ihan voilla täytetty, kuten tänään hiukan ällöillen seurasin vieresen pöydän touhuja. .-D Mut niin, opotunnilla siellä luokassa kiersi istumajärjestys, ja jostain syystä se lappunen ei kiertänyt mun luokse. Sit tunnin lopussa ope kysyi, onko siinä kaikkien nimet. Mulla on sellainen hidas älyyminen tai joku, ja tajuan pari sekuntia liian myöhään, että oho, munhan ois pitäny viitata. .-D Noo, sit en kehdannu enää viitata jälkikäteen, ja nyt sillä opolla ei lue missään, että olin paikalla. .-s Ei siinä muuten mitään, mut jos on yhdenkin opotunnin pois, ni joutuu tekemään jonkun korvaavan tehtävän, ja se olisi ärsyä, kun mä kuitenkin olin siellä tunnilla. .-P Kiitos, nyt voin mennä, kun sain tuon sanottua. <3

Kysymys lukijoille:
Onko sulla rästissä jotain tehtäviä?
Vaihtoehto 1: Joo .-P
Vaihtoehto 2: Ei <3

Tulispa paljon ykkösvastauksia (reiluu), helpottaa, kun tietää muillakin olevan hommia. .-D

2 kommenttia:

Mantsu kirjoitti...

Oi, yhdeltä :--o Hihiii, minä kuluttaisin kotimatkaani 2 h joten se olisi sama pääsisinkö yhdeltä vai kolmelta (jos pääsee yhdeltä, voin leikkiä enemmän mäessämme potkurilla toisin kuin kolmelta päästessä).
Paitsi että kolmelta jos pääsee kestää vain puoli tuntia kotiin meno.
3 päivää kestävät viikonloput ois tosi kivoja o3o Mutta en tiedä, kumpi ois parempi; perjantai vai maanantai osaksi viikonloppua?
No mutta onhan siinä voinut käydä virhe, kun muunnit sen luvun tunneiksi ja minuuteiksi :--o Minä sain siitä 140 vastaukseksi, 2 h .. joo, se on 2h 20 min. Omituista >:--o Huijaus!
Niinpä, aloittaa jaksojen kattelun alusta :--) On kiva yrittää muistella, muistaako vuorosanoja tai tapahtumia. Ja sitten mitä on ajatellut viime kerralla katsoessaan kyseistä jaksoa, ainakin minulla :--DD
Kyllä, Iikku on viisastunut ;--)

Mm, on se hyvä koulussa ja opetella asioiden palauttamista oikeaan aikaan. Minua rupesi hävettämään, kun olimme eilen saaneet kokeet ja palautin sen heti tänä aamulla ja opettaja kyseli muilta kokeita, ja olin ollut ainut x--d (Haittaako kun kerron koko ajan omista tapahtumista, vaikka pitäisi sinun juttujasi kommentoida? :--D) (Pyh, nyt ei ole enää niin kivaa.. Isi sanoi, että teemme pirtelöä tänään [lupasi sen jo aikaisemmin] mutta ei sittentehtykään kun äiti ehti pestä hampaat.. Ärsyttävää! Mie täällä vaan itkee vollotan pirtelöitten takia mutku ärsyttää ja vammattaa ääääärh!! Mie teen sen sitte nyt yksinäni huomiseksi >:--PP) (Ui, sori.. rupesin taas kertomaan omia juttujani :--D Hihii, miksiköhän kirjoitan nämä sulkeisiin?)

Nomnom sipulia perunamuussissa <3 Ah se on ihanaa!
Miun piti lukea tuo istumajärjestys juttu kahteen kertaan että tajusin sen :--D
Olisit ärissyt, että antavat sinulle sen lapun :--o
Mene vain :--)
Äyy, olisit laittanut kommentointimusaa! :--D

Kasa kirjoitti...

Jep, maanantaina koulu loppuu mulla ja Fikulla molemmilla yhdeltä, ni isi voi tulla aikasemmin hakemaan. .-) Onhan mulla noita lyhyempiä päiviä useampiakin, mutta silloin en vaan pääse kotiin aiemmin, kun FIkua pitää ootta. .-D Enkä kyllä silloin maanantaina mitenkään aikaisin päässyt kotiin, kun ensin käytiin mummoa katsomassa terveyskeskuksessa ja sen jälkeen mentiin vielä kauppaan. .-D Voi hitsi, en oo pitkään aikaan laskenut mäkeä! Meidän pihassa ei oikein vain ole kunnon laskupaikkoja, paitsi yksi, missä aina vauvana laskettiin, mut se on aika pieni. .-DD Mieluummin ottaisin perjantain kolmanneksi vapaapäiväksi, kun maanantai on minulla niin löysä päivä, toisin kuin perjantai. .-D Jakso ja lukkarit tosin vaihtuu kohta, joten en sitten tiedä, mitä mieltä olen sen jälkeen... Niinpä, ilkeä huijaus. .-/ Hih, kerroin jo Fikullekin suunnitelmastani, et katottaisi ne jaksot uudestaan vaikka hiihtolomalla. .-) Hihii, hauskoja uudelleen katsomis -ideoita sinulla. .-) <3 Vauvoina me Fikun kanssa katottiin kaikki ohjelmat niin monta kertaa, että osattiin ne ulkoa. .-D Jep, viisastunut on. ,-) Ajattelin tänään ryhdistäytyä noiden kouluhommien kanssa, kyllä mä ehkä ne vielä saan tehtyä.. .-) Hienoasti toimit, kun palautit kokeen, ei siinä ole mitään hävettävää. .-D Tosin kylä siinä tulee häiritsevä olo, kun tekee jotain ja muut ei. .-P Saat kertoa omiakin juttujasi. .-) Julmaa, ettette tehneet pirtelöä. .-< Onneksi osaat tehdä itsekin. .-) Nokun se lappu kiersi siellä luokassa tyhmästi, eikä sitten saapunut sinne minun luo. .-< Oisi pitänyt sanoa, mutten kehdannut. .-P Oma moka. Sori, täytyy tänään muistaa laittaa kommentointimusaa. .-D