keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Ärsyttää toi...

...enkun ope. .-P Me käytiin tunnilla läksyjä läpi järjestyksessä, ja sit mun vuorolla piti sanoa käännöslauseita. Nooh, minä tein ne lauseet eilen aika hutaisesti, joten totesin, että olisi turvallisempaa sanoa en tiiä, kuin nolata ittensä sen lauseen sanomalla. Sit se ope vaan kysyy, ootko tehnyt tämän tehtävän? Ei muiltakaan kysynyt, jotka eivät tienneet, ja mulle vaan suuttuu. .-o Sit tehtävien tarkistuksen jälkeen se ope vaan valitti, että "ihan tyhmää, kun sanoo ettei tiedä, ensi kerralla kun käydään tehtäviä pitää tietää". Jos se tietäminen olisi noin helppa, niin olisin samaa mieltä. .-P Tai toi on ihan oikein niille, jotka ei edes yritä tehdä läksyjä, mut minä pottu tein eilen enkun läksyjä monta tuntia, ja sit se ope kehtaakin valittaa. .-/  Olis kyllä kannattanut vaan sanoa se lause, se olis nimittäin ollut ihan oikein. .-o .-DD Mut aina mulle ei käy sellasta tuuria, että lause olisi oikein, joten oon turvautunut sanomaan, etten tiedä. .-D Mut oon huomannut, ettei toi ope pidä musta muutenkaan, kun en oikein tottele sen määräyksiä tunnilla. .-D

Hyi, suunnittelin olevani "kipeä" seuraavalla enkun tunnilla, kun aletaan tekemään niitä suullisia esityksiä. Sit mun ei toivonmukaan tarvis tehdä mitään. ,-) Jos tietäisitte miten sönkkö olen puhumaan englantia, olisitte samaa mieltä siitä, että kannattaa lintsata. .-D Osaan vain laulaa englanniksi, ja sitäkin aika kehnosti ilman harjoittelua. .-D Sit kun sen puheen pitäis kestää viisi minuuttia, eikä saa olla tekstiä paperilla, vaan jotain tukisanoja, niin en minä pysty. .-< Mua ei saa pidettyä luokan edessä pölisemässä edes suomeksi viittä minuuttia, niin yhtäkkiä pitäisi puhua englanniksi niin pitkään. Liian haastavaa. Musta kyllä tuntuu, et jos vaan menisin pyytämään siltä opelta, ettei tarvisi puhua, ni se varmaan armahtaisi, mut en tiiä... Voishan kokeilla laittaa sille wilmaviesti, ja sit sen vastauksen perusteella pohtia, uskaltaako tulla kouluun perjantaina, jolloin on englantia seuraavan kerran. .-D Toisaalta olis kyllä sääli tehdä niin, mulla on nimittäin niin hieno poissaolojen määrä, en ole tänä vuonna ollut yhtäkään päivää pois koulusta. .-D Fikunkin piti pitää enkussa puhe, ja sen ope antoi korvaavan tehtävän, kun Fiku ei uskaltanut pitää puhetta, toikin ope saisi armahtaa. .-D

Mut mietin vielä, täytyy Fikun kanssa keskustella asiasta pian alkavassa ruokailussa, otankin jo ämpän pois valmiiksi. .-) Eilen mua ärsytti, kun ope päästi niin myöhään tunnilta, ja sit jäin ihan ruokajonon vikaksi, ni arvatkaa, löytääkö silloin mistään paikkaa? .-P Kiersin koko ruokalan, mut oli ihan täyttä, tai no, Hiltsun kavereiden vieressä olis ollu tilaa, mut en kehdannu mennä siihen. x-D Ja sit yhdessä pöydässä olis ollut tilaa, mutta ne piti laukkuja siinä pöydällä merkkinä siitä, etteivät halua mua siihen... .-P Noo, sit lopulta menin keskelle poikapöytää syömään. .-D Sit vaan hymyilin siinä itsevarman näköisenä, ja ihan hyvin meni. .-D Se on aika jännää, et vaikka ärsyttäis, ni vaan hymyilee, ni kukaan ei huomaa sun mielentilaa, ellet sitten ole huono peittämään tunteitasi.

Lol, vähän nolo. Ku mä ja Fiku tultiin syömästä ja mentiin istumaan yhdelle penkille, ni sit siihen tuli yks tyyppi. Mä Fikulle sanoin, et se ei varmana kehtaa tulla tähän penkille, ku me ollaan siinä. Ja eihän se kehdannutkaan, meni siihen lattialle istumaan. .-D No, sit kun Fiku lähti äsken tunnille ja mä koneelle, ni eikös se siirtyny siihen penkille istumaan. Siinä penkillä olis ollu ihan hyvin tilaa, mut se ei vaan halunnu tulla meidän viereen... Vitsi oon kade Fikulle, kun ne oli maantiedon tunnilla puhuneet Tintistä!! .----D Miksi mun tunneilla ei koskaan puhuta mistään kiinnostavasta.. .-P Ääh, kaipaan jo kovasti viikonloppua, ni sit voisi taas katella Tinttejä. ,-) <3


Haha, vitsi, ihana muki. .-D
Tällä sivulla oli kaikkea muutakin Tintti-kamaa. .-D

Mua ärsyttää, kun melkein kukaan ei vastaa mun kommentteihin. Vaikka kysyisi siinä kommentissa jotain, niin ei silti voi vastata.. Ja eipä tässä muuta, mut yhdessäkin blogissa se kirjoittaja vastaa melkein kaikille muille paitsi minulle. >.-o Ja minä kommentoin sinne aika useinkin, mutten silti saa vastausta. Siinä menee oikeesti into kommentoida, kun niihin ei vastata. .-/ Sit sekin on tyhmää, jos joku on kirjottanut parin sanan kommentin ja minä monta lausetta, ja sit saa vaan vastaukseksi "kiitos kommenteistanne". Eihän sen nyt aina tarvisi niin olla, et mitä pidempi kommentti sitä pidempi vastaus, mut jotenkin höhlä homma, kun saa pitkän kommentin kirjoittaneena saman vastauksen kuin lyhyemman kirjoittanut. Sit alkaa miettiä, että sanoiko siinä kommentissa jotain tyhmää, kun siihen ei vastata, ja lopulta käy niin, ettei enää edes viitsi kommentoida mitään. Minusta lukijoiden huomioiminen on tärkeää, eikä se mene automaattisesti niin että "mä kirjotan nyt tosi pitkan postauksen lukijoille, nyt niiden vuoro on palkita mut kommenteilla" -tyyliin, vaan lukijoita on huomioitava vielä enemmän, muuten ne voi kadota. Nytkin luin kolme postausta tänään, ja kommentoin vain yhteen, koska niiltä parilta muulta ei ole vastauksia yleensä tullut takaisin. Tuskin edes kaipaavat minua lukijakseen, ei siltä ainakaan vaikuta... Sekin on sit vähän turhaa seurata jos ei kommentoi, mut koitan välillä kuitenkin saada ees parin lauseen kommentin aikaan. Ja puhun tässä samalla myös mun ja Fikun kokemuksista sims-tarinoihin kommentoidessa. Kaikki ei tietenkään pidä kommentteihin vastaamista tärkeänä ym, mut tää oli mun mielipide. .-)

Huoh, nyt ärsyttää vielä sekin, kun tuo viereisellä koneella oleva pitää hiirtä väärin päin (mikähän idea siinäkin on), ja siellä pohjassa oleva punainen valo osuu just ihanasti mun silmään... Unohdin aamulla pyyhkiä silmät ja nyt ärsyttää kun kaikki on ihan pölyistä. .-D Tuli aamulla taas vähän kiire, kun en meinannut päästä sängystä ylös, kun väsytti niin kamalasti. Ja outoa tässä on, että menin aikasin nukkumaan, ja olin vaan väsyneenpi kuin yleensä. .-o Sit siinä vessasta tultuani tajuan, että oho, kymmenen minuutin päästä pitäisi lähteä. .-D Onneksi oon oppinut pukemaan nopeasti, ja hiuksia ei tarvii edes paljoa laitella, (sen kyllä näkee) harjaa vaan, ja toivoo parasta... .-D Viime aikoina tosin oon yrittänyt säheltää hiuslakan (taas tuli hiuskakan .-D) kanssa aamulla, kun joululahjaksi sain. En sit tiedä, olenko tyhmä, kun en tajua tätä ohjetta, mikä siinä lukee: "Saat tuuheutta pitämällä päätä alhaalla." Onneksi ohjeita ei tarvitse orjallisesti noudattaa, vaan olen keksinyt juuri omille hiuksilleni sopivan tuuheutuksen. ,-) Sit automatkan aikana rakastuin tähän biisiin. <3


Tai oikeestaan mä rakastuin siihen jo sunnuntaina, mut nyt muistin taas, kuin ihana laulu toi on. .-3 Ää, vitsi, ettiessäni tota biisiä tubesta tuli sinne hirveesti videoita siitä Hurtsin Helsingin keikasta. .-< Vähän harmittaa, etten mennyt, mut ei silleen niin paljon... Joskus mun kyllä täytyy päästä jonnekin keikalle, vielä mä järjestän asian... ,-)

Huoh, olisi kaikkea ikävää kouluhommaakin tehtävänä, mut ei nyt oikein jaksaisi.. Terveystiedossa meillä on tehtävä tehdä itse yo-koe silleen jännästi, et katotaan mallia valmiista ja jotain. Sain tunnin aikana tehtyä aika hyvin niitä kysymyksiä, mut vielä puuttuu, ja netistä kai pitäis etsiä jotain tilastoja ym. mitä siinä kokeessa olisi käytettävä. .-P Sit ärsyttää ne opo-tunnitkin, laittoikohan se opo mulle poissaoloa viime tunnilta..? En oo uskaltanut käydä katsomassa, vois mennä.. .-D Huii, pelottaa! Huh, ei sinne ollut tullut mitään merkintöjä vielä ainakaan. .-D Opostakin olisi yksi tammikuun aikana palautettava tehtävä, ärn. Koeviikkokin alkaa viikonpäästä, eijeeeei. .-< Sit eka koe on perjantaina, 27 päivä, minun syntymäpäivänä. Arvatkaa, odotanko innolla synttäreitä ja matikan koetta. .-P Puh, pitäisi kyllä ruveta jo lukemaan koeviikkoa varten, mutta... Ei se ole niin helppoa, jos on laiska. .-D

Hei nyt oikeesti pitää puhua välillä jotain mukavampaa, mä oon joka välissä vaan valittamassa. .-D Tänään tulee paljon katottavaa, Rantavahdit ja Myytinmurtajat, jeeeeij <3 Keskiviikko on just hyvä päivä, kun tulee Myytinmurtajat. .-> Ai niin, mun piti mennä jimin sivuilta kattomaan, mitä aikaa Rantavahdit tulee ja laittaa kännyyn muistiin. .-D Hommiin siis ---> k


Hitsi, mulle tuli yhtäkkiä himo mennä lukemaan vanhoja postauksiani. .-DD Vois nopsaan kattoa pari.. ,-) Vitsi repesin mun yhdelle unelle, en ees muistanu enää, et oon sellasenkin nähny. .--D Unet kannattais kirjottaa muistiin, kun ne unohtaa niin helposti. Toisaalta haluisin unohtaa viime öisen uneni kun... kröhöm, en tarkkaan muista, mutta hommailin jotain "sellasta" siinä yhden miesopettajani kanssa.. .-DDD En kehdannu katsoa sitä silmiin tänään, kun häpesin sitä untani. .-D Lol, ärsyttää, kun noi jotkut kattoo koneella jotain äänet päällä, ja en kuule omaa musiikkiani, kun nämä basso-kuulokkeet peittää niin heikosti taustahälyn. .-P Mut täytyis muutenkin ruveta lähtemään, niin se aika kului vanhoja postauksia lukiessa. .-DD

Kysymys lukijoille:
Rantavahdit vs. Myytinmurtajat?
Vaihtoehto 1: Myytinmurtajat <3
Vaihtoehto 2: Rantavahdit <3

Ei kommentteja: