perjantai 20. tammikuuta 2012

Nyt pölisen...

...vaan hetken tässä ja sit rupeen noita koulu-juttuja tekemään. .-P Suunnittelin tän vapaatunnin aikana hommailla vähän ton terveystiedon jutun kanssa, jos vaikka saisin sen valmiiksi. .-) Me kyllä jatkettais niitä tänään tunnilla, mut haluisin mieluummin saada sen jo nyt valmiiksi, kun se pitää tulostaa, ja mä oon kova säätämään tulostimen kanssa, joten parasta jo hyvissä ajoin aloittaa, etten sitten tunnilla joudu pulaan. .-D

Eilen se enkun opekin muuten vastasi viestiini, kun olin siis kysynyt, voiko suullisen esitelmän korvata tekemällä jotain muuta. No, se jotain vastasi, että suullista esitelmää on aika vaikea korvata mitenkään päläläl... Onneksi olin viestissäni maininnut esiintymispelkoni, ni sit se ope ehdotti, että pitäisin esitelmän pelkästään sille. Ei kiva, mut parempi, et vaan yks näkee, kun nolaan itseni. .-DD Ja ah, esityspäiväkseni sovittiin 27.1, syntymäpäiväni! Arvatkaa, odotanko sitä päivää.... .-P Eilen hetkeksi ehdin jo innostua esitysideasta, mut sit alkoi taas ärsyttäää. Noh, katon sit muiden esityksistä mallia ja matkin niitä, ni eiköhän se jotenkin sit mene. .-D Hui, mullahan on se esitys tasan viikon päästä. .-oooo

Mutta en jaksa vielä murehtia siitä esitelmästä, kun on kaikkea muuta kivaa ensin tiedossa, kuten viikonloppu + Tintti. <3 Hitsi, viime viikosta tuntuu olevan kamalan kauan. .-o Awws, odotan jo iltaa ja Tinttien katselua. <3 Eilen illalla en meinannut saada unta, kun olin niin innoissani. .-D Kamalaa ajatella, että tän viikonlopun jälkeen mä olen sitten nähnyt kaikki Tintti-jaksot. .-o Tai nuo kunnon jaksot, onhan niitä vissiin tehty kaikkia outoja muita jaksoja, mitä oon cdon.comissa ihmetellyt. .-D

Mut nyt yhhyh, mun olis kai noita koulujuttuja tehtävä, kun kerroin jo kaiken tärkeän. .-D Tällainen lyhyempi postaus tällä kertaa. .-) Annanpa teille tästä taas jonkun random-biisin, jota kuunnellessanne voitte vaikka miettiä vastausta kysymykseen. .-D


Eijei, unohdin äsken erään todella tärkeän jutun kertoa. .-D Äh, en voikaan kertoa, netistä ei löytynyt kyvää kuvaa. .-P Pöh, ei sittenkään mitään, jatkakaa, mitä ikinä olittekaan tekemässä. .-D Palailen maanantaina. .-)-.

Kysymys lukijoille:
Milloin sulla on synttärit?
Vaihtoehto 1: Tammi-kesäkuussa
Vaihtoehto 2: Heinä-joulukuussa

Ei kommentteja: