maanantai 18. marraskuuta 2013

Keksin tänään...

...mahdollisen idean blogini joulukalenteriksi. Se onkin sitten jo toinen juttu, saanko kursittua mitään kasaan ideani pohjalta ja ennen kaikkea ehdinkö toteuttaa suunnitelmani kahdessa viikossa. Toinen maininnanarvoinen asia tästä päivästä on äsken löytämäni musavideo, joka oli (ainakin aluksi) aika hauska. .-D Katsoessani sitä tuli sellainen tunne, että tää täytyy mainita blogissa, joten tässä olisi:



Sitten ohjelma-asiaa. Viikonloppuna tuli katsottua Alfredit loppuun, nyyh. Mulle tulee ankea olo kun on katsonut sarjan loppuun ja tietää ettei jatkoa enää tule. .-/ Nooh, nyt pidetään parin kuukauden tauko ja sit taas aloitetaan katselu uudestaan.. .-D Alfredin tilalle tarvitaan uutta katsottavaa, joten katsoin eilen kokeeksi Fikun kaverin suosittelemaa Hannibalia. Ekan jakson jälkeen olin vähän hämmentynyt, mutta eiköhän toi oo mulle sopivaa rikosmurhakannibalismi-hömppää mitä muutenkin jatkuvasti katon. .-D Jos joku muu on kiinnostunut uudesta sarjasta löytyy Ruudusta jaksoja. ,-) Sit olen myös Bonesista tällä hetkellä innoissani sillä Sweets tuli taas mukaan, jees. .-D


Juuh, mä tässä tällä hetkellä lähinnä oottelen että norton saisi päivityksensä tolla toisella koneella valmiiksi ja pääsisin pelaamaan FlirttiStooria. .-D Oon saanu huimasti kerättyä säästöön toimintapisteitä, sillä loin lisätilejä eri maiden servuille, ja nyt mulla on useempi paikka missä pelata, ja pelaan yhdellä tilillä / päivä, jolloin muille tileille ehtii kerääntyä toimintaa. ,-) Ja mitä järkeä pelata samaa peliä niin monella eri tilillä? Eeei mitään. .-D Mut mulla on joka tilille eri pelitaktiikka: suomen tilillä vastailen sillä perusteella miten oikeassa elämässäkin tekisin, sit amerikan tilillä koitan mielistellä kaikille ja olla kaikkien kaveri ja englannin tilillä sekoilen niin hahmon ulkonäön kuin vastauksienkin kanssa. .--D Siinä olis mun avattaria näytillä. x-P Ja tolta yhdeltä puuttuu tarkotuksella housut. .-------D


Eiköhän toi norton kohta oo valmis, kauheen kauan kestää yhden viikkotarkastuksen teko.. Heippa taas. .-)


Kysymys lukijoille:
FlirttiStoori?
Vaihtoehto 1: +
Vaihtoehto 2: -

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Hienoa, että ideoita joulukalenterille löytyy! Varmasti ehdit toteuttaa kaiken, mitä haluat, kunhan vain motivoidut tekemään ja olemaan ahkera. .-)

Minä en arvostanut musiikkivideota. Kauheen tuollainen vain laiskasti tietokoneella tehty, eikä ole lavastettu tosielämään. .-( Ei sillä, että ne tietokonejututkaan helppoja olisi, mutta varmana tuollainen halvemmaksi tulee!

Höh, multa et kyllä saa Alfredeja vähään aikaan. Tai sit otat ne siitä välistä vaan, kun en ehdi kattoa sitä. .--D

Mäkin voisin tota Hannibalia joskus koittaa kattoa. En taida nyt kyl viittiä, kun on kaikki vielä tekemättä. .-D Mustakin Sweets on hauska hahmo! .-)

Reps toi Seppo. .--D Mäkin säästän nää päivät, kun oon kipeenä. Tosin nytkin oon koneella, joten ihan sama, pelaisinko vaan. .-D Mutta nautin muista peleistä! .->

Hitsi, tossa "Todista ettet ole robotti" -hommassa lukuna oli 24. .-D Yksi liian paljon.

Kasa kirjoitti...

Katellaan nyt miten sen J-kalenterin kanssa käy. Suunnitelmat on vielä vähän sekaisin, eikä se sit oikeestaan liity tähän blogiin tai jouluun mitenkään. .-D Joo, aika laiskoja olivat olleet mutta mä tykkäsin siitä alun mopokohdasta. .-D Haha, joudun ilmeisesti odottamaan enemmän kuin sen pari kuukautta. .---D En mä sulta raaski vielä. Kato ihmeessä Hannibalia, aika samaa settiä kuin Holmes NYC, kun sillä yhdellä tyypillä on eräs "erikoiskyky" vai miksi sitä nimittäisi. .-D Sweets on kiva, en oikeen tiiä miksi, mutta onpa vaan. .--D Jep, Sepolle jaksaa nauraa. .----D Säästä ihmeessä! Sekin käy helpommaksi ajan kanssa ja lopulta jopa tekee enemmän mieli säästää kuin pelata. .-D Tai jotain.. Joo, muista peleistä nauttimalla saa keskityettyä mietteet muuhun kuin tuohon peliin. .-D Tyhmä todistin, eikö se tunne tärkeitä lukuja. .-P

ooooooooooooooooooooo