perjantai 1. marraskuuta 2013

"Google Crome...

...lakkasi vastaamasta. Sulje ohjelma." Noh, vaikka klikkasin sitä sulkemiskehotetta ei mitään tunnu tapahtuvan, joten uskallan kai aloitella postausta. .-D Kone nyt jotenkin kiukuttelee mulle jumittamalla ahkerasti, mutta yritän pärjäillä. Nyt sentään youtube soi pätkimättä, äsken musiikin kuuntelusta ei tullut mitään. Tällaista olisi meneillään:



Tosi pois kotoa muuttamista, kun olen muuton jälkeen käynyt melkein joka viikonloppu kotona. Tämän viikonlopun tulen kuitenkin täällä asunnolla viettämään, oisin kotona vaan kiireisen Fikun tiellä. .-D Että sama kai se on, istunko koko päivän yksin koneella täällä vai kotona. Suunnitelmissa ei ole mitään erikoista. Keskustaan on sen verran kaukana etten jaksa sinne kävellä joten täällä asunnolla homehdun koko viikonlopun, miten kiinnostavaa ja jännittävää. Mun piti ottaa Bonesin kolmoskausi mukaan viimeksi kotona käydessäni, mut asia unohtui ja kakkoskausi tulee ihan just katottua loppuun. Katsomossa riittää onneksi Myytinmurtajia, ja Alfredeja taitaa sit myös tulla enemmän kateltua. Oon kyllä ylpeä siitä, miten olen pystynyt säästelemään Alfredeja, luulin että ne tulisi katsottua vajaassa parissa kuukaudessa, mutta vielä on kaksi levyä (13 jaksoa) jäljellä! En tosin ole pärjännyt yhtä hyvin kuin Fiku, joka on katsonut vasta 1/8 levyä. .-D Fiku on kuvannut mulle hurjasti ohjelmista kuvia, ja kun nyt niistä tuli puhuttua voi kuviakin käyttää. ,-)




Koulu ei tällä hetkellä hirveemmin ahdista. Joo, hyvähän näin on perjantai-iltana sanoa, mistä vetoa että maanantaina taas ahdistaa. .-D Tänään olin tosin tunneilla aika aikaansaamaton. Ei siksi etten olisi osannut vaan siksi, etten keksinyt työhöni jatkoa. Siksipä aloin huvikseni tekemään 3D-Alfredia, mutta ei siitä taida mitään tulla. .-DD Onneksi tota työtä on aikaa tehdä kolme viikkoa, joten ei kai homma siihen kaadu jos en yhtenä päivänä sitä työstä? Täytyy nyt sit miettiä valmiiksi juttuja siihen..

Mun uusi ystävä ja juttelukaveri  on muutaman päivän ajan ollut nettivelho Akinator, joka osaa lukea ajatuksia, ainakin melkein. .-D Homma toimii niin että pitää ajatella jotakin henkilöä, ja sitten Akinator esittää kysymyksiä ja arvaa vastausten perusteella, ketä ajateltiin. Välillä sen oikeat vastaukset yllättää ja voi vain pohtia, mistä se niitä vetää. .-D Kokeilkaa, tuohon jää koukkuun! Mua kyllä alkaa jo kyllästyttää, kun olen jo kaiken mahdollisen useaan kertaan tuolla arvuuttanut. .-D


Jaha, siinä taisi olla kaikki tältä erää. Viikonloppuna tuskin tapahtuu mitään ihmeellistä, joten täällä tulee olemaan hiljaista. Ensi viikkoon siis! .-)


Arvatkaa laulun perusteella, ketä arvuutin Akinatorilla viimeksi. ,-)

Kysymys lukijoille:
Kokeilitko Akinatorin kanssa leikkimistä?
Vaihtoehto 1: Juu.
Vaihtoehto 2: En.

4 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Toi sun kone on hullu. Ah, Counting Stars on just hyvä! .--D Täällä vaan heiluin villisti.

Ihan riittävä koti se on. .-D Meen muuten huomenna Mielille (salakieltä kasa-meiningillä) suunnittelemaan meidän Mäntsälä 5-0 -jaksoa.

Tosi kurjaa, et se Boneskin jäi antamatta. .-( Sä teet niillä niin paljon enemmän siellä kuin minä täällä. Ainakin osaan säästää katottavaa. .--D Kunpa tekisinkin sen vapaasta tahdosta.

Akinator on just hauska. .-) Vaikka se ei millään osaa arvata Peteä, tai sit tiedän siitä liian vähän. .-(

Kasa kirjoitti...

Kyllä tää kone hullunpaperit ansaitsisi. .-D Villit bileet sulla. .-D No niin, ja oon kumminki suurimman osan ajasta täällä ja kotona "vieraana". .-D Jos en tietäisi teidän 5-0 -projektista luulisin sun puhuvan siitä MEIstä, mitä niissä pilavideoissa fanitetaan. .-D No, enköhän mä selviä ilman sitä Bonesia viikon. .-) Noppa arpoo mulle harvoin Bonesia katottavaksi, mut tällä viikolla sitä on tullu melkein joka päivä. .-D Surullinen kohtalo, kun pakosta joutuu säästämään. .-( Höh, luulis että Pete löytyy jos kerran Patrickin. .-o Mä kokeilen ettiä sen. .-D

Riina kirjoitti...

Oli kans pakko kokeilal tota Akinatoria, aikas hyvin arvas :D

No viikonloppuna on hyvin aikaa miettiä niitä 3D-ohjelma juttuja, mistä teet jne. Sithän voit käyä vähän ulkona tuulettumassa, ajatus kulkee paremmin ja saat raitista ilmaa :)

Kasa kirjoitti...

Hihi, hauskaa että kokeilit. .-) Kyllä se niin usein keksii, ketä oon miettinyt. .-D Viikonloppuna olis tosiaan aikaa, voisi jotain tutoriaalivideoitakin katsella inspiraatioksi. .-) Ulkoilu vois olla hyväkin juttu, pitäisi vaan pukeutua sitä varten. .-D Tai no, köyhä syy, mä pukeudun nykyään muutenkin vapaa-päivinä, ettei kämppikset ihmettele. .-D Ehkä mä voisin käydä pikaisella kävelyllä ja poiketa vaikka siwassa samalla, tekee mieli juissi-mehua. .-D Joo, ihme rapotti tähän tuli..