maanantai 19. joulukuuta 2011

Riisuin takkini...

...jotenkin liian voimallisesti, ja hajotin siinä samalla ämpän kuulokkeet. .-< Tai en oo varma johtuiko se siitä, mut luulen niiin. .-P Onneksi Fiku ei vielä ehtinyt tunnille, ja hän lainasi kuulokkeitaan minulle. .-3 Että kiva, pahimmassa tapauksessa en saa lomalle toimia kuulokkeita. .-o Hyihyii, siinä menee sitten ämpän yökuuntelut ja aamuiset Mariokartit ämppää kuunnellessa. .-P No joo, mitäpä mä ämppää edes kuuntelisin, kun jää sittenkin se Joen levy saamatta. .-< Ne kököt cdon.comin tyypit oli menny nostamaan sen Mikan dvd:n hintaa, ja nyt se maksaakin kuuden euron sijaan kakskymppiä. .-P Että arvatkaa vaan, tekeekö mieli enää ostaa, kun tietää sen olleen joskus niin halpa? Eikä ne tuotteet varmaan muutenkaan ehtisi postissa tulla meille ennen joulua, joten mikäs joululahja se sitten enää olisi.. No, synttäreillä sit uusi yritys. .-> Mut sit cdon.comista löytyi sentään yksi juttu, joka piristi: Mario Party 9 on ilmestyny sinne! Tai ei se oikeestaan vielä, se on vasta tulossa, mut sen saa varata etukätee ja sillai, ni sittenpä me saadaan se! <3 Netistä yritettiin kyyläillä sen julkaisupäivää, ja ah, vasta kesäkuussa se tapahtuu. .-p En sit tiiä, milloin se suomeen tulee... Mut kummiski ens vuoden puolella. .-> OOHO, oijoi, yhdellä toisella sivulla taas luvataan Mario Partyn julkaistuvan jo maaliskuussa... .-o Se olis kyllä kiva. .-D Tai sit se just julkastaan maaliskuussa tuolla hyvissä maissa, ja sit suomessa vasta kesällä. .-P Mut mut, kuhan joskus tulee. .->
Jeiij. <3

Hyi, oon aika julma, mutten nyt lue viikonlopun aikana ilmestyneitä postauksianne, koska ei ole aikaa. .-/ Tai aikaahan mulla olisi, tänään on kolme vapaatuntia ja vaan yksi matikan tunti, mutta mä olen jo suunnitellut ohjelmaa niille tunneille. .-P Tän ekan tunnin aattelin olla koneella ja kirjotella blogiin, sit tokalla tunnilla olisi tehtävä vähän noita läksyjä ja tommoisia, olin viikonloppuna vähän laiskimus... Vikalla vapaatunnilla suunnittelin meneväni ostamaan Fikulle joululahjaa. .-D En oikein tiedä, mitä ostaisin, mutta Fiku ainakin on yhtä lankakerää ihastellut, ja eilen kuulin valitusta parin kynsilakan toimivuudesta, ni voisi uudet ostaa niiden tilalle. ,-) Täytyy sit kattoa, mitä muuta löytyy, ainakin karkkia täytyy ostaa. .-> Toivon todella, et tuolla ulkona ei enää sataisi silloin, kun lähden, koska se on niin inhottavaa, kun silmät (=silmälasit) kastuu, ja sit jos ne pyyhkii johonkin märkinä, ei sen päivän aikana näe niillä enää mitään. .-P Muuten vois pitää märkinäkin ne, mutta ihmiset vähän tuijottaa silloin. .-DD On kokemusta. .-D

Läksyjä mulla olisi huomisella aika kivasti, enkun sanakoe, läjä muita enkun tehtäviä ja ruotsin aine + tekstin suomennos. .-P Jollekin noi ei ehkä kuulosta pahalta, mutta mulle kaikki kieliin liittyvä on haastavaa. .-P Sanakokeeseen luin viikonloppuna, mut en vielä todellakaan osaa kaikkia sanoja, joten olis siinä vähän taisteltavaa.. Sit enkun läksyissä nyt aina kestää, ja sit ruotsiin olisi panostettava myös. .-P Siinä ruotsin aineessa pitää kirjoittaa henkilökuvaus esim. poikaystävästä, ja aattelin kirjottaa Allusta. x-3 .-D Tai en ehkä pelkästään Allusta, vaan yhdistelen siihen monista muistakin fanituksen kohteistani piirteitä. .-3 Tietysti Allu on täydellinen juuri omana itsenään, mutta jotta mä saan sen 130 sanaa (vai mikä se sanamäärä nyt olikaan..?) täytyy ottaa järeät aseet käyttöön. .-D Tai en mä nyt tiedä, jos siitä Allusta sais enemmänkin juttua väsättyä. .-DD Ainakin tänne blogiini oon saanu siitä kirjotettua ihan kiitettävästi. x----3
Oij, luin yhdeltä sivulta, että Allu teki Suomi-biisin siksi,
kun hänellä on niin paljon suomalaisia faneja. .-3 <3

Ää, kello on jo noin paljon. .-< Jos meinaan pysyä aikataulussa, mun on nyt jätettävä kone rauhaan, muttaa.... Äh, tylsää. .-< En ehtinyt kertoa vielä edes viikonlopusta kunnolla, mutta eipä kai voi mitään sitten. .-( Heippa ja hyvää joulun odotusta, en enää ennen joulua nimittäin kerkee kirjottamaan. .-< Aatoksi on yksi juttu ajoitettu julkaistavaksi, joten voitte sitten sen käydä katsomassa, jos muistatte. .-D Mut muuten palailen vasta ens vuoden puolella, tänne, joten nähdään silloin! <3

---
Ja nyt joudun jälleen perumaan lupaukseni, etten enää tämän vuoden puolella kirjoittele, koska nyt juuri kirjoitan. .-DD Mulla on ruokailu matikan tunnin välissä, ja kaikki kamat on siis repussa, joka on luokassa, ni enpä voi nyt tehdä läksyjä, hähää. ,-D Enpä kyllä voi musaaikaan kuunnella, kun ämpän jätin reppuun, pöh. .-P Toivottavasti te voitte, voisin laittaa jonkun biisin.. Mutta minkä..


No siinä on joku random viimeisimmästä sadasta tykkäämästäni biisistä youtubessa. .-D Nyt ehdin muutaman sanan sanoa viikonlopustakin, ennen kuin täytyy rynnätä takaisin logiikan pariin matikan tunnille. Lauantaiyönä olin ihan sekaisin, kun juttelin Mantsun kanssa videopuhelua, niin yhtäkkiä päätettiin Fikun kanssa, että lauletaan Mantsulle. .-D Thih, se oli kyllä kivaakin. .-3 Sit vielä yönpänä laulettiin Ciessellekin, ja hänkin uskalsi laulaa mulle ja Fikulle. .-3 Joo, ja mua laulattais nyt, mut en kyllä ehkä ihan viittii nyt ruveta hoilaamaan, kun tossa viereisellä koneella on purukkaa. .-DD Sit lauantaina netissä liikkui myös sellanen huhu, että Enrique Iglesias olisi kuollut. .-o Toiset kyllä sitten sanoi, ettei se kuollu ole, mut oon nyt ihan sekaisin, että miten asiat on. .-P Toivon, ettei Enrique oisi kuollu, hän on kuulunu suosikkeiheni jo pitkään ja kaikkea. .-/ Vitsi mä kuolen sit joskus, kun nää mun "pappafanituksenkohteet" kuolee joskus, hyi. .-<

Oothan sä vielä elossa, oothan? .'-3

Huih, nyt pitäisi palata tunnille.. .-< Moikka nyt uusiksi. .-D <3


Kysymys lukijoille:
Iloinen Allu on parasta katseltavaa... .-3 ^
Vaihtoehto 1: Niih. <3
Vaihtoehto 2: lol......

2 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Harmi nuo siun ämpän kuulokkeet, miellä kävi ensimmäisille ämppärin nappikuulokkeille aika lailla samalla tavallla. Toisesta ei enää kuulunut mitään ja toisesta vain suhinaa :/ Toivottavasti kuulokepulma saadaan korjattua!
Kyllä tuo läksyläjä kuulostaa iaka pahalta, mainitsinkin siitä ensimmäisestä ruotsin aineestani ja tänään oli ruotsin koe. Syy miksi silmät olivat bussissa kipeät. Ja tuntui että kokeeseen jäi melkein puolet kohdista tyhjiksi, hui.
Itse kuuntelen The Policea :D Message in a Bottle:
http://www.youtube.com/watch?v=ObL3L6MRvN4
Toivotaan tosiaankin, että huhu on vain huhu, ei se immeinen vielä saa kuolla :/
Harmi vain että monet omista ihailun kohteistani ovat jo kuolleet tai toinen jalka haudassa :( Maailma on epäleiru. Pitää sitten vain koettaa iloita siitä elossa olevasta puoliskosta :)

Kasa kirjoitti...

Kuulokkeet ei enää onneksi ole ongelma minulle, isillä oli varastossa joidenkin aikaisemmin rikkomieni kuulokkeiden takuu-kuulokkeet. (kamala lause!) .-D Joten nyt minulla on taas kuulokkeet, tosen tykkäsin niistä vanhoista enemmän, mutta koitan tottua näihin uusiinkin. .-) Mä olen jo aika monet kuulokkeet hajottanut.. .-D Se on hirveää, kun ei ole kuulokkeita, kerran jouduin olemaan melkein kuukauden ilman ämppää. .-o Mutta juu, kunnossa on siis kuulokkeet nyt, vanhoista tuli pikkujoulukuusen koriste. .-DD No juu, läksyjä sitä vaan riittää, tänäänkin tuli enkusta läksyksi kappaleen suomennos. .-o Mulla oli sanakoe, eikä mitenkään kehuttavasti mennyt, moneen kohtaan heitin vaan jonkun random-sanan siinä toivossa, että ope vahingossa laittaisi oikeinmerkin. .-D Toivottavasti pääset kuitenkin läpi kokeesta. .-) Ahaa, täytyy taas joku kerta kuunnella biisisuosituksesi. ,-) Niinpä, ei saa kuolla. .-< Voi sinun ihailunkohteitasi. .-< <3 Niin, niinhän sitä pitää. .-)