keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Ärn, en...

...uskalla mennä vastaamaan kommentteihin, kun pelkään, et kaikki kylää tota mun sivua. .-D Tai kun tää sivupohja on aika huomiota herättävä, vai onko joku kenties eri mieltä? .-DD Mietinkin tässä, et vois vaihtaa vähän neutraalimpaan, ni kehtaisin paremmin pitää sitä sivua auki. .-D Oon alkanu vihata tota sivulaatikon fonttiakin, joten senkin vuoksi vois vähän muutella ulkoasua, mut arvatkaa, käytänkö tämän arvokkaan kirjoitushetkeni johonkin sivupohjan muokkaukseen? No en. .-P Mut hih, nyt noi heput tosta mun takaa meni tunnille, niin uskallan mennä vastaamaan kommenttiin. .-3

Noin, Jadellen tiedoksi, että kommenttiisi on nyt vastattu. .-> Siinä samalla katselin tuota tuota.. arkisto? No sitä kuitenkin, missä lukee esim. joulukuu (4) jne, ja kauhistelin, miten vähän postauksia on tullut joulukuussa. .-o En ymmärrä, mistä moinen johtuu, mielestäni olen monella vapaatunnilla kirjoittanut, mutta.. .-D Nooh, joulukuulle tulee sit ennätys vähän juttuja, mut mitäs pienistä. .-) Vähän helpotusta teille. .-DD

Hitsi oon iloinen, kun enkun sanakoe siirtyi perjantaista ens viikon tiistaille! .-D En ois nimittäin muuten ikinä ehtinyt lukea kaikkia sanoja, kun siihen tulee kahden kappaleen sanasto samaan, mut nyt on ehkä jotain mahiksia ehtiä lukea. .-D Sit kivaa, kun enkun ope ei ole perjantaina koulussa, ni me opiskellaan sit itsenäisesti siellä tunnilla, eli ei tarvii pelätä paritehtäviä, jes. .-D Tänään muuten siihen mun eteen tuli istumaan yks (söpö) poika, ja nyt pelkään joutuvani sen pariksi. >--. En tykkää yhtään, kun en osaa englantia, ja sit pitäis parin kanssa jotain keskustella, enkä osaa. .-D Mut toisaalta, ihan hyvä vaan, että mulla on siinä lähellä nyt "oma" pari, ettei sen open tarvii aina määrätä mua johonkin random ryhmään. .-)

Hui, mun ämpästä oli äänet pois päältä, mut silti se musiikki soi sieltä ihan sellasella mini-äänellä. .-o Outoa. .-D Nyt jäi eka säkeistö kuulematta tästä biisistä, enkä jaksa laittaa alkuun. .-D


Ja nyt kun sain ujutettua musiikin aiheeksi, niin jauhanpa jälleen tuosta youtuben soittolistastani. .-D Niin, jälleen tuli raja vastaan, tuohon soittolistaan sain nyt 200 biisiä, mutten enempää, elikkä mun täytyisi luoda youtubeen kanava, mikäli meinaan saada tehdä lisää soittolistoja. .-P Ajattelin tässä tällä vapaatunnilla vähän tutkailla, mitä saisin aikaan sen youtuben kanssa. .-D

Tunnin päästä...
Noniin, nyt olen luonut kanavan, ja lisännyt muutaman biisin jo soittolistoihin. .-) Tein useemman soittolistan, koska menis vähän hölmöksi, jos esim. kaikki Backstreet Boysin biisit ois samalla listalla, kun niitä on niiiiin paljon. .-D Linkki soittolistoihini on sivulaatikossa musapalkin alapuolella. ,-) Jee, nyt on helpottunut olo, kun sain kuntoon noi musa-jutut. .-D Kun mua on koko viikon ärsyttänyt, kun en saa noita soittolistoja kunnolla toimimaan, mut jos nyt onnistaisi, eikä koko aika tarvisi uutta linkkiä jaella täällä. .-D Arg, mun tekisi mieli pelata yhtä peliä, mut en tiiä... Jos yhden pelin pelais.. .-D Äst, kuolin. .-P Oon jostain syystä koukuttunut tähän peliin, vaikken edes ole hyvä siinä. .-D

Hohhoijaa, taas joku lissu (ihan kirjaimellisesti) on tullut Simsseilyjen boksiin itkemään yksisilmäisistä hymiöistä. .-P Ihan kuin yksisilmäiset hymiöt muka häiritsisivät niin paljon, että siitä on pakko valittaa, ja jos nyt sattuu haittaamaankin, niin eikö vaan voisi olla hiljaa? Tai olla käymättä sivuillani. ,-) Ihan yleisestikin ärsyttää ihmisten negatiivinen asenne. Ja hyvähän tässä on saarnata, kun itsekin aina valitan. .-DD Ää, en saa kunnon juttua aikaseksi jostain syystä, taidan intoilla tosta soittolistastani liikaa. x-D

Heij, tähän väliin pakko taas näyttää vähän bloginiini päätyneiden hakusanoja. .-DD Perässä oleva numero tarkoittaa sitä, kuinka monta kertaa sillä sanalla on päästy blogiini tai jotain. .-D

kasan blogi 115
fall out boy 45
tintti 28
bondi rescue 14
alexander rybak 7
hiukset blogi 6
salkkarit elias 6
aaron carter 4
mythbusters 4
jonas brothers 3

Tuo on siis koko ajalta katsaus, näyttää edelleen olevan sama kärki kolmikko, kun viimeksi vertailin näitä. .-D Kummastelen tuota hius-juttua, enhän mä hiuksista juuri koskaan puhu? .-D Sit vähän huvitti tuo Salkkareiden Eliaksen olo listalla, taitaa joku muukin siitä pitävä kyyläillä googlesta häneen liittyvää tietoa. ,-) Aws, ootan jo Salkkareita, jos Elias vaikka näkyisi siellä. .-3 Vitsi mä pelästyin, et Elias oli oikeesti muuttamassa pois, kun se suuttui Talelle, onneksi ei muuttanu. .-D Mulla ja Fikulla on ollut hirveä viha Talea kohtaan viime aikoina, kun se on epäreilu Eliasta kohtaan, vaikka Fiku ei tietääkseni Eliasta fanitakaan. .-D Tai mistä minä tiedän. .-DD


Hui, jopas on kello taas paljon, pianhan Fikun tunti loppuu ja isi tulee hakemaan jajajaj. .-D Ajatella, viikon päästä mä olen jo joululomalla! .-D Vaikea uskoa. Mut eeei, Salkkarit jää myös joululomalle, miiiksiii? .-< No mut ehkä mä selviän, onpahan sit joku kannuste, kun koulu taas alkaa loman jälkeen. x-D Huomiselle mulla ei onneksi oo kuin matikan läksyjä, mut täytyy sit alotella niitä englannin sanojenkin lukemista... Sit perjantaina tehdään kuulemma terveystiedossa ryhmätöitä, joten mun täytyy vähän tutustua niihin aiheisiin, et tietäisin ees jotain. .-D Äwääw, en mä saa enää mitään sanottavaa aikaseks.. Laitan teille vaikka kommentoiti musiikkia, kirjottakaa kommenttia niin pitkään, kunnes tämä biisi loppuu! ,-)


Kysymys lukijoille:
Onko sulla omaa kanavaa youtubessa? .->
vaihtoehto 1: Jebulis
vaihtoehto 2: Noup

2 kommenttia:

anna kirjoitti...

Toisaalta on hyvä, etten katso salkkareita enää, koska muuten olisin varmaan myös ihan hädässä niiden joululomatauosta =P Tyhmää tommonen, että tullaan ruikuttamaan sun hymiöistä. On joku joskus valittanut näistä munkin, mutta musta on hauskaa tehdä hiukka erilaisempia "nettinaamoja" kuin muu massaväki =D Ja ahkeria lukemisia sulle jälleen kerran noihin tapposanakokeisiin =)

Kasa kirjoitti...

Mitä, milloin sinä olet Salkkareiden katsomisen lopettanut? .-o Ohjelmien tauot on kyllä tylsiä. .-P Niin, on hauskaa käyttää erikoisempia hymiöitä. .-) Ai juu, se sanakoe.. Voisin kaivaa vaikka ton sanalapun kohta repusta. .-D