maanantai 12. joulukuuta 2011

Aika kivasti...

...meni, kun lisäilin soittolistaan biisejä, niin just kun olin tämän lisänny
ni sit se alkaa just ämpältäkin soimaan. .-D Juuh, kauhistus, minä olen melkein koko vapaatunnin säätänyt ton youtuben kanssa, mut alan olla voiton puolella. .-P Hokasin nimittäin, että siihen "tykkäyslistaan" tulee vaan uusimmat 100 biisiä, ja ne vanhat hävii siitä johonkin. .-P No, nyt oon sit ruvennu tekemään sellaista toisenlaista listaa, mut kattoo nyt, missä vaiheessa sekin laittaa jonkun rajan mun touhulle. .-D Ainakin yli sadan se meni, mut en sit tiiä, miten pitkälle se riittää. .-P Noo, jos ei muu auta, ni mä luon sit kanavan tai jotain, kun silloin voi tehdä vapaammin noita listoja ym. .-> Ois nimittäin niin siistiä, kun sais kaikki hyvät biisit kerättyä yhteen paikkaan, ja niitä vois sit siitä kuunnella, kun nytkin mulla on vaikka kahella eri ämpällä musaa, ni sit toisia lauluja tulee harvemmin kuunneltua. .-< Sit ämppä taitais jäädä vaan automatkojen huviksi, jos koneella ollessa pystyis kuuntelemaan tubesta. .-/ Nääh, en minä sinua hylkää ämppä, älä huoli. <3 *ottaa ämpän taskusta ja silittelee sitä* .-3 Ja ainiin, tässä oisi nyt sitten uusi linkki soittolistaani. .-) Toivottavasti se nyt toimii kanssa... Kannattaa laittaa sekotus päälle, voi meinaan tulla aika pitkäksi, jos samaa ääntä joutuu kuuntelemaan liian pitkään putkeen. .-D Ja tuo on siis edelleen kesken, lisäilen sinne taas aina välillä uutta musaa. .-)

Joo, sitten voisi välillä puhua jostain muustakin. .-D Ei tässä kyllä kauaa ole aikaa höpistä, sillä välkkä alkaa kohta ja Fiku tulee, ja silloin en kehtaa kirjottaa tänne. .-P Thih, ämpältä rupes soimaan tämä biisi:
ja se saakin johdattaa meidät seuraavaan aiheeseen. .-D Elikkä, me keksittiin jo pelastus jouluaaton "herää aamulla aikaisin katsomaan lahjaksi saatu elokuva" -perinteelle, jos sitä Tinttiä ei ajoissa ilmannu cdon.comiin. .-) Luin jotain ikivanhoja Demejä, ja siellä oli arvostelu Mikan keikka DVD:stä, ja kun cdon.comista vähän tutkailtiin, niin se löytyi sieltä, vieläpä halvalla! Kyllä kannattaa lukea muutaman vuoden vanhoja lehtiä, sit niistä jutuista innostuu, ja ne saa hankittua halvalla, kun on jo "vanhoja" juttuja. .-D Täytyis varmaan tehdä tilaus pian, ettei noikin vaan lopu tai jotain, mut yhä yritetään elätellä toivoa siitä Tintistä, kun ois hyvä nyt samalla kerralla tilata useempia. .-3 Mut varmaan sit viimeistään tän viikon lopulla olisi tilaus tehtävä, että jouluksi ehtivät postittaa sen meille. .-D

Tuollanen se sit olis. .-3

Sit eilen yöllä vähän valvottiin (kröhöm..) ja tutkittiin cdon.comin tarjouksia, ni pari melko halpaa wiipeliäkin osui silmiin, mut en tiiä, mitä isi tykkää, jos me kamala läjä kerätään sieltä sille ostettavaa. .-D Voihan sit ostaa jotain vaikka sen Tintin kanssa erikseeen tai jotain. .-> Jos Tinttiä ei tule jouluksi, ni synttäreiksi kyllä haluun! Eipä niihinkään ole enää kauaa, tammikuussa täytän 19. .-D Ihanaa, kun noinkin aikuinen iältään jotain Tinttiä odottaa niin innolla. .''--D Mutta mä oonkin mieleltäni lapsi.. <3 Ja niin, oon ihan unohtanu, et saanhan mä jouluksi sen Tintti wiipelin! .-3 Jotain helpotusta sentään Tintti-himooni. .-D <3

Mua häiritsee, kun tolla 3D-Tintillä on niin pieni töyhtö! .-D
 Kapteenin piirteissäkin liioitelty, mut Tintiltä on jätetty puolet tukasta pois. .-<

Mistähän sitä seuraavaksi puhuisi, tuossa taisi nimittäin mennä kaikki etukäteen suunnittelemani aiheet. .-D Voisinhan mä tietysti tehdä läksyjäkin, mut arvatkaa vaan huvittaako. .-P Ruotsia ainakin olis hyvä katella, nettisakakirjan avulla saisin nopsasti tehtyä yhen tekstipätkän käännöstehtävän, mut mu.. Mun vapaatunti! Noo, tulihan tässä jo jotain pulistua. .-> Jos mä hetken noita läksyjä kattelen. .-P

Noin, suomensin pätkän ruotsin tekstiä. .-> Jotain kohtia täytyy kyllä katsoa vielä kotona sanakirjan kanssa, kun huonosti on yhdyssanoja noissa nettisanakirjoissa. .-P Ihanaa, kun se ruotsin ope käveli tästä ohi, ja varmaan huomasi, mitä tein. .-D Ei siinä muuta, mutkun toi teksti mitä suomensin, oisi pitänyt olla suomennettuna jo viime tunnille... .-D Oon vähän jäljessä... Tänään olisi myös katseltava ruotsin ainekirjoitusta, joka huomenna pitäisi palauttaa. .-P Jos oisin tienny, että toi on ruotsin kirjoituskurssi, niin en olisi ottanut sitä, en nimittäin osaa kirjoittaa ruotsiksi mitään! Ärn, mun tekisi mieli pelata yhtä nettipeliä, mut en tiiä kehtaanko täällä koulussa. x-D Tuli eilen yönä tämän pelin kanssa vähän valvottua.. .-D Ah, tuo peli tuo mieleen muistoja vuosien takaa. .-3 Jos vähän pelaisi, ei kukaan varmaan kato.. ,-> Byääh, kuolin. .-P Pääsin tasolle 11. .-D Pistäkää paremmaksi. ,-)

Titi tidititit.. Toi pelin biisi on hyvä. .-D

Kohta mulla alkaakin sit matikan tunti, ja sen jälkeen loppuu koulu! Ihkuu yhden tunnin takia tulla kouluun, mutta minkäs teet, kun lukujärjestys niin määrää. .-D Maanantai on just mukava koulupäivä, mut muuten siitä päivästä pidä. .-P Mut mä ehkä lopettelen nyt, täytyy mennä varmistamaan, että Fiku muistaa mennä syömään. .-D Meillä on eri aikaan ruokailu. pöh. .-P

Kysymys lukijoille:
Mika - Lovetoday?
vaihtoehto 1: +
vaihtoehto 2: -

2 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Hii, voisipas katsoa tuon uudenkin soittolistan. Itsekin pidän maanantaista koulupäivänä, vaikka nyt onkin täysi lukkari, sillä maanantaisin on kuvista ja opettaja on mukava ja antaa ihmisten säätää vähän siellä tunnilla ;) Hih, miekin valvoin vähän eilen ja aamulla bussissa olin sitten zombina kun ilmastointi vielä puhalsi kylmää ilmaa eikä saatu räplättyä sitä pouis päältä :P
Tintistä saakin olla innoissaan, se on laatukamaa. Luin yhden elokuvablogin arvostelun tuosta Tintti-leffasta ja se oli saanut viisi tähteä ;) Hiuh, tiedän tuon jutun ruotsin kirjoittamisen kanssa, saatoin mainitakin siitä että meidän piti ruotsissa kirjoitta aine niin mie joudun joka toisen sanan katsomaan sanakirjasta :"D Vahva aine jees nou?
Anyhow, pitäisi kohta kai mennä läksyjen kimppuun. Muttei ihan vielä ;)

Kasa kirjoitti...

Hauskaa, kun sinä olet niin innoissasi soittolistoistani. .-3 Hah, minun lempipäiviäni ovat juurikin ne, jolloin on vähiten tunteja. .'--D Paitsi viime jaksossa tykkäsin kyllä vähän täydemmistäkin päivistä, jos oli bilsaa. .-) Säätää sitä aina pitää. ,-) Voi meitä myöhään valvojia. .-DD Mäkään en pärjää bussin ilmastointinappuloille. .-P Kerran joku oli tahallaan helteellä laittanu lämpimän puhalluksen siihen mun paikalle, ni jes. .-D Onneksi mun ei nykyään tarvii kulkea bussilla, kun isi vie kouluun. .-3 Oijoi, aika hyvä arvostelu! Aws, odotan entistä enemmän sen Tintti-leffan saamista. .-3 Mullakin on aina sanakirja ahkerasti käytössä ruotsin juttuja tehdessä. .-D Mullakin olisi läksyjä, mutt blääh, teen ne sit kotona. .-D