torstai 8. joulukuuta 2011

Nukuin koko...

...automatkan ajan kouluun tullessa. .-D Talvella kehtaa nukkua matkat, kun on niin pimeää, ettei kaikki bussia odottavat näe sitä. .--D Kun uskon näyttäväni tyhmältä nukkuessani suu auki ja kaikkea. .-DD Hah joo, jäi yöunet vähäisiksi eilen, oon nyt pari yötä nukkunu sellaset viis tuntia, et vähän joo väsyttää, pakko myöntää. .-D Eilenkään ei van ehtiny nukkumaan, kun isi tuli kotiin joskus puol kahentoista jälkeen sen kaverilta, ja sit se rupee tekee iltapalaa joka on valmis joskus puol yhen aikaan. .-DD No sit syödessä menee aikaa ja kun viimein pääsee nukkumaan niin kello on melkein kaksi...

Voi että, mä niin mielelläni kirjoittaisin blogiini kaksi vapaatuntia, mut kun on se opo... Onneksi meillä on vaan yks opo ennen joulua, ja sit loput vasta tammikuussa, ni ei vielä tarvii stressata niistä. .-D Kun öhöm, meille tulee pian sit kaikkia opohaastatteluja ja sit se ope varmaan suuttuu mulle, kun en viime vuonna käynyt tetissä vakka oisi pitänyt, enkä tiedä mitä aion lukion jälkeen tehdä... Ei vaan yksinkertasesti kiinnosta mikään ammatti. .-P Ärn, taas se nähtiin: Kun luulee olevan kivaa, onkin kamalaa. .-D Päätin viikonlopun aikana, että torstai on mun lempipäivä kouluaineiden suhteen tällä viikolla, ni eikös sinne tökätä joku opotunti mua häiritsemään... Mikähän tossa opossa nyt on noin vastenmielistä?. .-o Nyt en sentään joutunu Hiltsun kanssa samaan oporyhmään, ni ei tarvii pelätä ryhmätöitä niinku viime vuonna. .-DD Nyt kun miettii, mä oon joutunu hirveen monta kertaa esiintymään Hiltsulle. .-0 Esim just ne kaksi hissaa, joissa on pitäny pitää esitys luokan edessä oon ollu Hiltsun kanssa samassa ryhmässä, pöh. .--D

Njaah, voisi kai pölistä jostain muusta, mut ei oo oikein mitään mielessä... Paitsi...:
Sain jälleen tehtäväksi kertoa itsestäni seitsemän asiaa, tällä kertaa sen kunnian minulle antoi Hanna. Käykääs kaikki hänen blogissaan! .--) En taas yhtään muista, mitä oon aiemmin näissä tämmösissä höpissyt, mut tulkoot sitten samoja asioita jos tulee. .-D Tai no, voisin mä käydä kyllä vilkasemassa, mistä viimeksi puhuin...  
1. Tykkään lastenohjelmista! .-D Viime aikoina on tullut erityisesti Muumeja katsottua Ylestä. .-3 Aluksi suutuin ihan hirveästi, kun youtubesta oli poistettu kaikki Muumi-jaksot, mut sit hokasin, että Ylestä voi katella niitä myös. .-) Mut ylessä on vaan se huono puoli, et ne jaksot näkyy siellä rajoitetun ajan, ja mulla jäi esim. Näkymätön lapsi jaksot näkemättä, mun yks lemppareistani. .-P Onhan meillä noita Muumeja videokaseteillakin, mut en jaksa etsiä, meillä on meinaan aikas monta laatikkoa niitä kasetteja. .-DD Ja vielä lisäys, että tykkään juurikin niistä oman lapsuuteni lastenohjelmista, joita juuri noilta videokaseteilta katselen, en niitä mitän uusia ole edes katsonut. .-D

2. Kammoan sosiaalisia tilanteita! Ainoat ihmiset, joille pystyn puhumaan ilman pelkoa on Fiku, isi ja sit yksi kaverini. Esim. äidin kanssa en uskalla jutella. .-o Tän takia inhoan kouluakin, kun täytyy kaikkia esitelmiä tehdä tai ryhmätöitä, joissa pitää keskustella toisten kanssa. .-/ Parityöt sujuu joten kuten. .-D Netissä uskallan olla vähän rohkeampi. .->

3. Olen maailman surkein englannissa. .-D En osaa yhtään lausua niitä sanoja oikein tai mitään... Täällä lukiossa on just ja just saanu kokeista sen vitosen, että hyväksytysti kurssista läpi sit kuitenkin, huom. TOISELLA yrittämällä.. .-D Jostain syystä mun ämpän sisältä kuitenkin koostuu pääosin englanninkielisestä musiikista. .-D Mä vaan kuuntelen sitä biisin ulkoista olemusta, enkä mene pintaa syvemmälle yleensä. .-D

Tässä esimerkiksi biisi, josta en ymmärrä paljon mitään, mut silti raksaan sitä. x-3

4. Apua, multa puuttuu vielä vaikka kuinka, ja aika alkaa olla lopussa. .-o Huihui, äkkiä nyt jotain.. Pelaan simssiä! (Tosi luovaa..) Ylläpidän Fikun kanssa neljää sims-aiheista sivua. .-) Jos kiinnostaa, niin kato tuolta sivupalkista, jossain siellä pitäis olla osotteet. ----------->

5. Oon viime aikoina innostunut kynsistä. .-D Nykyään lakkailen kerran viikossa kynnet (aimmin lakkasin kynnet aina silloin, kun edelliset lakat kului itsellään pois, eli aika harvoin .-D). Mulla on vähän ristiriitainen tilanne kylläkin: haluisin kasvattaa pitkät kynnet, mutta toisaalta en halua, kun ne on sitten tiellä. .-/ Kompromissi: Kasvatan nimettömän ja pikkurillin kynnet pitkiksi, koska ne ei ole tiellä, ja muut pidän lyhyinä. .-D Ei varmaan ole järkevimmän näköistä, mut mitäs sitten.. ,-D

6. Regoin asioihin mahallani. .-D Nytkin masuun sattuu, kun jännitän, saanko tän valmiiksi ennen välkän alkua. .-P Sit kun jännitän, niin maha rupee yleensä puhumaan, ja se on noloa esim. kokeiden aikana. x-D Mun maha ei osaa olla hiljaa...

7. Viel yksi, ääh... Nonnoo, tän te tiedättekin jo, mutta sanotaan nyt vielä kerran: Kasa tykkää hirmuisesti musiikista! .-3 Lempibändejä mm. BSB ja JB + mooonia muita. .-D Tutkaile ämppäni biisilistaa ------------>

Ja pitäisi määrätä tämä tehtäväksi viidelletoista, mutta.. En edelleenkään omista niin montaa lukijaa. .-0 Sovitaanko, et sit kun mulla on viistoista lukijaa, ni rupeen määräämään näitä teille, mut nyt saa tehdä kaikki jotka haluu..? Ei vastustusta, päätetty! .-D Eli jokainen halukas saa tämän tehdä. .-3 Voi avautua vaikka kommenteissa, jos ei blogia omista tai jotain. .-) Mut nyt ois lopeltetava, nähdään maanantainaa. .->

Kysymys lukijoille:
Seuraatko jotain simsi-sivuani? (LC Iloliemi, RKC Taikapöly, Simssiliinin simsseilyt, Camp Rock)
Vaihtoehto 1: jUU. .-)
Vaihtoehto 2: eN

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Haha! Mäki reagoin mahallani! :D Jos mua oikeen kovasti joku jännittää, niin se just pitää ääntä tais sit laatta lentää... Ei kiva siis. Mut joo, kiva postaus oli! Mää niin rakastan muumeja kans, mullapa onki ne ihan kaikki dvd:llä, kun olin täs joku vuos sit semmoses kerhossa, et sain joka kuukausi yhden dvd:n. Se oli hauskaa :p

anna kirjoitti...

Mähän voisin myös tehdä ton judun, jos keksin jotakin mielenkiintoista mistä kertoa =) Oli taas kiva lukea jutuja susta, vaikka osan jo tiesinkin =D

Kasa kirjoitti...

Hanna: Voi meidän mahoja. .-P Hih, Muumit on kyllä ihan parhaita. .-3 Ää, olen sinulle kateellinen. .-D

Anna: Olisi kivaa, jos tekisit. .-) Joo, ei minulla ole kovinkaan paljon kerrottavaa itsestäni, niin tulee aina samoja. .-D