keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Onpas pitkä...

...olo, kun otin talvikengät käyttöön. .-D Tyhmää, kun tätä koneen näyttöä ei saa säädettyä (kai) ylemmäs, kun häiritsee, kun pää menee yli. .-D Joo, kohta varmaan kiskon koko näytön irti, kun koitan sen korkeutta säätää. .-DD Ihan hyvä juttu, että isi löysi nää mun talvikengät, koska mä en ois enää kesäkengillä pärjänny, kun tuolla on lunta. .-D Tossa viikonloppuna tuli vähäsen lunta, ja kun oon nämä pari päivää valkoista maata katsellut tuntuu siltä, et se lumi on ollu siinä jo monta viikkoa. .-D Niin äkkiä sitä sopeutuu uusiin olosuhteisiin... Isi ehti jo luvata, et mentäis ostamaan uudet talvikengät, jos nää ei ois löytynyt, mut eipä nyt sit mennä, kun kerran löytyi. .-P Nää on jo vähän kärsineet, mut silti oon näillä elänyt. .-D Kummastakin on vetoketju sökönä silleen, että välillä jumittuu kiinni eikä sitä saa auki muuta kuin isi pihdeillään. .-D Ylikseltä on monia muistoja, miten jäin naulakoille kiskomaan epätoivoisesti vetoketjua muiden mennessä tunnille... Onneks täällä lukiossa saa pitää kenkiä jalassa aina. .-D Yhes vaiheessa tosin oli sääntö, ettei liikuntasaliin saa mennä kengät jalassa, mut kun kukaan ei noudattanut sitä, otettiin se sääntö pois. .-D Sit molempien kenkien vetoketjut on hajonnu silleen, että se veto-juttu on irronnu, ni isi on tuunannu jotkut rautalanka-homskelit siihen. .-D Noita edellä mainittuja vikoja lukuunottamatta nää on ihan kelpo kengät. .-)

Mutta joo, se kengistäni. .-D Tänään on ollu aika pottumainen päivä jotenkin... Arvatkaa, mitä oon todennu? Jos ajattelen: "Menen huomenna hyvällä mielellä kouluun", ni sit koulussa tapahtuu jotain kurjaa. Sit, jos aattelen: "Lol, koulua..." ni yleensä ei oo niin kamala päivä. Mitä tästä opimme? Kannattaa olla negatiivinen? .-D Joo, ehkä ei kuitenkaan.. Sitä vaan on kai niin suuret odotukset siitä päivästä, ja sit ärsyttää, kun kaikki ei mene oman mielen mukaan. .-P Tänään alkoi koulu mukavasti neljän päivän viikonlopun jälkeen terveystiedon esseellä, jes.. Olin kyllä lukenut ja silleen, ei se ollut ongelma, mutta muuten vaan alkoi ärsyttää: Ope sanoi, että suunnitelkaa ihan rauhassa, voidaan käyttää tämän esseen kirjoittamiseen ja tarkastamiseen koko tunti. No minä pottu teen oikein ison suunnitelman ja sellaista, ja yllättäen ope ilmoittaakin, että 10 minuuttia aikaa tehdä, ja olin kirjottanu jotain pari lausetta... No sit siinä nopeasti muistiinpanoja selaillen sai sanottua kaiken lyhyesti. Muilla tuli kaksi sivua pitkä essee, mä en saanut edes sivua... Jos ope olisi sanonut heti, ettei sitä esseetä olekaan niin kauaa aikaa tehdä, niin olisin varmaankin saanu paremman, mut ei, täytyi huijata tolleen... Sit parin piti tarkistaa se essee, mut koska mulla ei ollut paria, ni tarkistin ite, ja lellin itseäni sillä perusteella, että olikin niin vähän aikaa tehdä sitä. .-D Kyllä mulla mielestäni oli siinä ihan asiaa, mut en vaan ehtiny kertoa kuin ne pääkohdat, ja sit kaikki esimerkit ja sellaiset jäi sanomatta. Annoin itelleni 3/6, katotaan nyt, miten se ope sit arvostelee sen. .-D

Sit enkun tunnillakin oli tyhmää. Mä olin tehnyt irtopaperille tehtäviä, ni oho, huomasin sit vähän ennen tunnin alkua, et mulla ei ookaan sitä paperia mukana... Siinä sit tunnin alussa nopeesti tein niitä tehtäviä uudestaan sillä välin, kun olisi pitänyt keskustella jostain "loman" aikana katsomastaan elokuvasta, mutta koska minä en ollut lomalla elokuvia katsellut sovin itselleni, ettei minun tarvii keskustella, ja sain sit ne tehtävät tehtyä uudelleen. .-D No, sit ne tarkistettiinkin niin, että ope vaan näyttää kalvolta suoraan vastaukset, eikä mentykään järjestyksessä tai mitään muutakaan pelottavaa, ni turhaan tein uudestaan. ,-P Sit käytiin kielioppia silleen, että siinä oli paritehtäviä, ja kun mulla ei ollut pari, ni ope käski mun mennä yhteen tyhmään kolmanneks, mutta mä kinusin siltä, että saisinko tehdä yksin mieluummin (mua ei todellakaan kiinnostanut mennä niiden lissujen kanssa samaan ryhmään, johon ope käski...), ni sit se ope: "Nyt me harjoitettelemme puhumista", mut kyllä se sit anto mun yksin tehdä. .-D pottu ihan ku ei vois yksin harjoitella puhumaan englantia, miksi siinä pitäisi olla pari? Sit se ope kertoi, että jos tavoittelee kurssista 9 tai 10, ni pitää lukea englannin kielinen kirja ja tehdä siitä lukupäiväkirjaa. Tosi kannustavaa, en minä ainakaan mitään rupea lukemaan, kun ei ole mitään mahiksia mihinkään kymppiin. .-D Saan tosissani taistella kurssin läpi pääsystä, ja ope: "Jos haluaa kiitettävän arvosanan päläplöö..." Minä mitään kiitettävää rupea tavoittelemaan. .-DD

Jopas nyt tuli valitettua tämän päivän tunnneista. .-D Sit kököttää myös, kun opo oli laittanut wilmaan viestiä, että opotunnit alkaa TÄLLÄ VIIKOLLA... Byääh, en tykkää. .-< Ne menee vielä mun vapaatuntien päälle, ää. .-< Huomenna olisi sit tokalla tunnilla opoa.. Onneksi huomenna on ryhmänohjaajan hetki tokan tunnin alussa, joten siinä menee vähän opotuntua, jeees. ,-D Noh, ehkä noi opetunnit ei mun elämää kuitenkaan pilaa, vaikka alkuun tuo tieto potuttikin.. Sit ihanaa, yksi opotunti on kuulemma kunnantalolla, ja en minä osaa mennä minnekään kunnantalolle. .-DD Oon kyllä käyny kunnantalolla, ja siihen hetkeen liittyy mahtavia muistoja. x-D ...

Tuntuu ihan hassulta, et nyt on keskiviikko. .-o Mä eilen illalla elin ihan sunnuntaissa. .-D Ihan niinku ois maanantai ja tulee Myytinmurtajat. .-D Tosi kivaa kun tulee Myytinmursut, ah. <3
Oi kun Grantista löytyi nätti kuva. <33

Mun oli tarkoitus ottaa välillä kuva jostakin muusta kuin Grantista, mutta kun... .-D Ääh, viime aikoina oon laittanu Gantsusta niin paljon kuvia, mut mitäs se haittaa. .-DD Kaikkihan häntä jaksaa katella. .-D Ääh ääh, parempi varmaan olla hiljaa. .-D Oon valittanut tässä postauksessa jo niin paljon. .-D

Löysin viikonloppuna tällasen biisin, ja tuli siihen nyt innostus. .-D Harmi, kun kuuntelen ämppää, muuten vois kuunnella koneelta musaa... .-3 Sit muutenkin alettiin Fikun kanssa keräämään "tykkäämis listaa" youtubessa, et jos teillä on pulaa kuunneltavista biiseistä, ni mulla olisi tässä tämmönen lista. .-D Siinä siis kaikki, mihin oon klikannu sitä tykkää-nappulaa. .-D Toi ei oo vielä läheskään valmis, lisää tulee aina vaan kun ehdin kuuntelemaan. .-D Näkyykö toi lista muuten teille, vai vaan mulle? En viittii testata, kun muuten joutusin kirjautumaan ulos bloggerista, koska oon samalla googletilillä kirjautuneena molempiin paikkoihin. .-D Ähääh, kohta loppuu Fikun tunti, ja sit kotiiiin! <3 Ehkä, saatetaan ensin käydä mummoa katsomassa. .-> En olekaan moneen päivään käynyt, kun oli tuo "loma". .-P Mut alan varmaan lopetella, nyt voin loppu päivän olla hyvällä mielellä, kun kirjoitin blogiin kaikki mieltä painaneet angsti-jutut. .-D Mut nyt rupeen menee, mooi. .-3

Kysymys lukijoille:
Kumpi on parempi?
Vaihtoehto 1: keskiviikko
Vaihtoehto 2: maanantai

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Minullakin tuo, että jos ajattelen jonkin koulussa sitten olevan kivaa, se ei sitten olekaan. Ja päinvastoin, ajattelen että ihan kauheeta, ei se olekaan niin. :-D Jännä juttu.

Kasa kirjoitti...

Hah, kumma juttu kyllä. .-D Ei pitäisi ajatella varmaan mitään. .-DD

Jade Essence kirjoitti...

Se on varmaan se, että pessimisti ei pety -juttu ;)
Hih, miellälin on ainakin kaksista talvikengistä hajonneet vetoketjut, noista toisista se onneksi saatiin korjattua :3 Tosin ei meinaa mennä farkun käänteet sinne saappaan sisään, se pitää taitella sillälailla oudosti.
Miellä kävi suunnilleen noin yhden äidinkielen kirjoituksen kanssa, opettaja sanoi että suunnitelkaa rauhassa ja katsokaa nyt sitä pilkutusta ym. ja kun suunnittelin oikein hyvin niin huomasin että apua, kohta loppuu tunti! Väkerrä siinä sitten :P
Hui, onneksi meillä ei ole tässä jaksossa opoa, se on sumutorvi.
Miellä oli eilen tuo sama juttu, aamulla tuntui aivan maanantailta ja sitä edellisenä päivänä sunnuntailta :D
Haa, kirjoitusmusiikinetsintä päättyi! Helppoa kun nappaa vain tuon soittolistan niin ei tarvitse valikoida ;D

Kasa kirjoitti...

Ahaa, voi olla. .-D Saa nähdä, miten tänään käy, tulin aika innolla kouluun, koska tiedossa oli kaksi vapaatuntia aamulle. .-D Voi meidän kenkiä. .-< Toi on niin tyhmää, mitä ne opet huijaa, kun sanoo, että on aikaa, ja sitten ei edes ole. .-P Mäkin saan nyt taas hengähtää, seuraava opotunti on vasta joululoman jälkeen, joten ei tarvii enää vapaatuntien puolesta vihoitella tämän vuoden puolella vihoitella. .--D Niin, ihan outoa, että koulu alkaakin keskiviikkona eikä maanantaina. .-D Hyvähän se tietysti oli lyhyemmän kouluviikon kannalta, ihan hirvittää, miten tämän viisipäiväisen kouluviikon jaksan. .-D Oi, hauskaa, että innostuit listastani! Sen kanssa tuli vain pieniä ongelmia, kun huomasin, että listaan mahtuu vain 100 biisiä, joten minun täytyy pohtia uusiksi, miten saisin tehtyä pidempiä listoja. .-P