torstai 15. joulukuuta 2011

Kamala aamu...

...ollut tänään, tuntuu kaikki ärsyttävän. .-D Aamulla heräsin yllätys pitkien yöunien jälkeen (nukuin 6 tuntia, aika paljon! .-D) ja väsytti aivan sairaasti. .-P Ilmeisesti nukkumattomuus alkaa vaatimaan verojaan.. Noo, sit nukuin automatkan, mut sitten tuli ihan kamala nälkä, ja hirveen huono olo sen takia. .-P Noh, kun viimein pääsin koululle ja aloin laahustaa portaita pästäkseni kakkoskerrokseen, niin kuulin siinä mun takana jotain valitusta hitaudesta. Yrittäkää ite juosta väsyneenä portaat pottu.. .-P Sit kakkoseen päästyäni mun lempikone ei ollut päällä ja mua ärsytti, kun se ei menny sit päälle, ja nyt piti mennä toiselle koneelle. .-P Joo, jokohan siinä oli tämä aamu, ja nyt yritän tehdä jotain mukavaa, jos vaikka menis tämä ärsyolokin ohi. .-D

Mulla olisi varmaan tuo sattumus, jos olisin Mouruposken kissa. .-D

Okei, eli jotain kivaa pitäisi keksiä.. Ehkä keksin. .-D Pelasin hetken tätä, uusin koukutukseni. .-D Mä oon noista joulupeleistä innostunu, ja ihmekös tuo, kun joulu lähenee. .-3 Voisimpa mä hypätä ajassa eteenpäin ens viikkoon... No mutta eipä tätäkään viikkoa ole enää paljon jäjellä, ni ehkä mä jaksan odottaa. .-D Aha, kun yritin laittaa tunnisteisiin äsken sanaa "joulu", ni tulikin "Joe Jonas" .--DD Täytyy ilmeisesti puhua Joesta jotain, ettei turhaan tullut tunnisteisiin. .-D Eilen enkun tunnilla me käytiin läpi artikkeleiden laittamista ja semmoista, ja tehtiin sit sellaset "ei artikkelia" ja "artikkeli the" -taulukot, joihin sit laitettiin esimerkkejä ym. Sit the-taulukkoon tuli "joet", ja mä laitoin siihen esimerkiksi Joe Jonas. .-DDD Joo, puhuttiin ehkä vesistöistä, mutten voinut vastustaa kiusausta. ,-) Eilen tuli myös katsottua Jonas-jaksoja videolta ja oioi. <3

The Joe Jonas. .-3

Eikä muuten, tänään on ryhmänohjaajan hetki, ja se menee mun vapaatunnin päälle! D---. Ei ole reilua, miksi. >.-/ Onneksi se ei kestä kuin jotain 10 minuuttia, mut silti kökköä, ois ollu mieluummin eilen, ni ois enkun tunti kärsiny. .-D Just kivaa huomenna, kun se enkun ope ei oo paikalla, ja meillä on itsenäistä opiskelua. .-> Tarviikohan enkun läksyjä tehdä, jos se ope ei oo paikalla eikä niitä tarkisteta? Kyllä mä aattelin tehdä, mut jos homma menee ylivoimakseks, ni sit enkkua vois vähän jättää. .-D Eilenkin mulla meni koko ilta, kun kirjoitin enkun sanakokeeseen tulevia sanoja, enkä sit saanu enää muita läksyjä tehtyä. .-P

Wou, kattelin wilmasta viime jakson numeroita, ja yllätyin, hissasta oon saanu ysin. .-o Aika hyvin, mä oon alkanu yhtäkkiä hikettämään hissassa. .-D Äikästä sain kasin, bilsasta seiskan ja matikasta kutosen, eli numerot tokassa jaksossa olivat 9, 8, 7, 6. .-D Tyytyväinen olen, pääsin kaikista läpi ja se on pääasia. .-> Bonuksena pääsin läpi jopa noin hyvillä arvosanoilla, jeij. .-D Seuraavassa jaksossa on sit tiedossa taas enemmän huonompia numeroita, kun mulla on kahta kieltä ja matikkaa. .-P Just mun heikot aineet. .-D Lueskelin hetken aikaa tota mun enkun sanalappua, ja nyt osaan joten kuten n. 30 sanaa. .-D Jee. Vielä moooonta sanaa jäljellä, onneksi se sanakoe siirtyi ensi viikolle. .-DD

Jo nyt on, mulla ei nyt oikein juttua synny, outoa. .-o Harmi sinänsä, käy nimittäin vähiin nämä vapaatunnit tämän vuoden puolella, laskujeni mukaan tää olisi tokavika kirjoitus. .-< Kun huomenna ja tiistaina ei oo vapaatunteja, eli vain maanantaina aikaa... Mut mullapa onkin silloin kolme vapaatuntia, joten ehkä mä jonkun romaanin ehdin siinä kirjottamaan, jos vaikka viikonloppuna tapahtuisi jotain jännää kerrottavaa. .-D Ohoh, mähän oisin voinu tehdä vaikka biisikäännöksen tylsisdyksissäni, mutten tajunnu. .-P Kun on ne nyt jäänyt vähemmälle, kun tuli ongelmia sen yhden biisin kanssa... Sen, mitä en uskaltanut julkaista ilman sensurointia. .-D Enkä julkasekaan, poistin nimittäin sen suomennoksen alun koneelta. .-P Että se siitä. Voitte kuitenkin kuunnella, ja uteliaimmat voivat pohtia sanoituksiakin. .-D

Lueskelin tossa aikani kuluksi vanhoja kirjoituksiani. .-D Ihanasti oli monia kuvia kadonnut ja jotkun youtube biisit ei enää toimineet. .-D Mutta mun täytyy varmaankin alkaa lopetella kohta, aattelin lukee vähän noita sanoja ennen kuin Fikun tunti loppuu. .-) Sit mennään syömään, kun meillä on yhteinen ruokailu. <3 Jee. .-D Jo nyt säädän noiden tunnisteiden kanssa, mun piti laittaa sinne "Fiku", ni olin kirjottamassa "Mika". .-D Heippa nyt sitten, maanantaina koitan taas tulla viihdyttämään teitä. .-D

Kysymys lukijoille:
Jou..
Vaihtoehto 1: Joujou .-D
Vaihtoehto 2: ?

3 kommenttia:

Jade Essence kirjoitti...

Joujou eli joulu! :"D Hih, viisas mie.
Meillä aamutunneilla yritettiin epätoivoisesti kerrata huomista äikän koetta varten, mutta ei siitä paljonkaan tullut. Ja ruokailu oli jostakin syystä siirretty aikaisemmaksi, onneksi oli mukana pari keksiä ettei myöhemmin päivällä tullut nälkä ;P
Meillä oli tänään ruotsin kuuntelukoe, tokasta tehtävästä tajusin jotain mutta eka meni ihan lottorivin tekemiseksi :"D Noppa vaan puuttui.
Mutta miepä menen lukemaan tuota kirjoittamis-kohtaa simsseilyssä, luen joskus sitä kun koetan saada tekstiä aikaiseksi ;D

anna kirjoitti...

Haluisin ihan vaan kysyä, että miten sä oikeen luet sanakokeisiin, kun pysyt kärryillä siitä kuinka monta sanaa jo osaat? =D Ihan kiinnostuksesta utelen, josko sinun lukutekniikkasi olisi parempi =) Ja hyvää ruokailua sulle Fikulle! Et muuten aikaisemmin käynyt koulun ruokalassa syömässä, vai muistanko väärin? Nyt onkin varmaan hauskempaa, kun voi mässätä kaverin kanssa =) Hyviä numeroita sait, onnea siitä! =D Jou joulu!

Kasa kirjoitti...

Jade: Hah, mullekin tuli siitä mieleen joulu vähän postauksen julkaisun jälkeen. .-D Hyi, kurjaa, kun ruokailuja tolleen muutellaan. .-< Sinä sentään olit eväillä varautunut. .-) Kamalaa, kun teillä on noita kokeita tässä ennen joulua, mä en ainakaan jaksaisi keskittyä sellaisiin näin joulun lähellä. .-D Noppa olisi tosiaan hyödyllinen kokeessa, se nimittäin antaa oikeita vastauksia. .-DD Viikonloppuna pelasin mesessä kivi paperi sakset -peliä kaikkien mesessäolijoiden kanssa, ja voitin melkein kaikki, kun heitin valintani nopalla. .-DD Hauskaa, että Simsseilyt auttavat sinua muunkin kuin vain simssin osalta. .-)

Anna: Mä kirjoitan kaikki kappaleen vaikeat sanat paperille (matkin Fikulta) ja sit siitä lueskelen, ja siinä pysyy melposti sanamäärässä kärryillä, kun niistä ruuduista voi laskea. .-D Mun lukutekniikka on kyllä huono, en ehdi ikinä oppia kaikkia sanoja, ja erityisopeetajakin haukkui sitä. .-P Mutta yksi kielten opettaja taas sanoi käyttäneensä samaa taktiikkaa. .-D Kiitos, ruokailu onkin yleensä hyvä, kun mulla ja Fikulla on sama ruokailu. .-D Ja juuh, mä nyt sitten viimein voitin pelkoni ja uskalsin mennä Fikun kanssa syömään. .-DD Tänäänkin aattelin mennä, vaikka meillä onkin eri ruokaulu. .-) Juuh, kyllä mä aina intoilen, jos tulee niinkin hyvä numero kuin ysi kokeesta, kasi ja seiska on ok, ja kielistä ja matikasta kutonen on aika huippu numero. .-D Jou. ,-) <3