tiistai 12. heinäkuuta 2011

Viimeinen kirjoitus...

...ennen ku blogi jää taas "tauolle". Niin se viikko vaan on mennyt, huomenna Fiku palaa. Laitan nää nyt tähän väliin, ennen ku unohan. .-D Eli, tänään mun blogiin on saavuttu hyvin Alluun liittyvillä hakusanoilla:
kasalle allu,  kiinalaiset antti allut, ärsy allu palaa
Ihan ku tolla viimesellä hakusanalla tulleella ois jotain Allua vastaan. .-o Mediaplayerillä ei ainakaa oo, sieltä on tullut jo pari Allun laulua koneelle saapumiseni jälkeen. ,-) Toinen niistä on tää:
Oon viime päivinä innostunu tästä biisistä aina vaan enemmän. .--3

Ärsyttää ku isi kuuntelee voicee ihan täysillä (se tekee keittiös ruokaa, ja laittaa telkun äänet täysille, et kuulis sinne jotain) ja mun korvat menee, kun täytyy omaa musaa koventaa. .-D Mun mielestä on tosi hassua, et kun mä laitan esikatselun, ni sit siin saa kattoo noit youtube videoita, mut mitään muuta ei saa klikkailla, joten outoo. .-D Tuliki nyt mieleen, että mun täytyy kattoa tänää kaikki hyvät videot, joita ei sit voi enää kattoo kun Fiku palaa. .-/ Mulla oli alunperin suunnitelmissa, että tekisin kaikkea hyödyllistä meidän sims-sivujen kannalta Fikun poissaollessa, mut en oo tehnyt yhtään mitään! x---p Äsken koitin päivittää linkkilistaa, mut en sitte jaksanukaan. .-D

Ja voi ihana, mulla on hyvä muisti. x-D Selatessani läpi muutamaa viimesintä kirjotustani, ni huomasin, etten ollut paria juttua toteuttanut, vaikka olin niin luvannut. .-p Noh, nyt sit teen ne tähän väliin. Ensinnäkin, Hunista varten minun piti etsiä kiltimpi kuva James Sunista, koska tässä kirjoituksessa Jamesilla on pelottava ilme Huniksen mielestä. En sitten tiiä, onko tää yhtään turvallisemman näkönen. .-D
Hyvä ilme. x-D

No täs on nätti ja turvallinen sivukuva. ,--3

Samaisessa kirjoituksessa lupasin myös kertoa näkemäni unen, joka liittyy muutamaan tyyppiin simspiireissä. Oon huono muistamaan unia, ja tästäkään ei oo jääny mieleen ku vaan enää muutama yksityiskohta, mut koitetaan pärjätä niillä. .-D Eli siis, Aijca, Ciesse ja Yun tuli meille kylään. .-D Sit me mentiin kattomaan telkkaria, mut meillä ei oo olkkarissa kuin 2 tuolia, ni sit tuli ongelma, ketkä saa istua niissä. Lopulta päätettiin, että Ciesse ja Yun pääsisivät penkeille, koska he ovat "vieraimmat" minulle ja Fikulle. Sit jossain kohtaa alettii pelata simssiä telkkarilla (?) ja sit muistan vielä semmosen yksityiskohdan, et Yunilla oli se yks Vuodenajat-lisarissä tullut lyhyt tukka punaisena, se "sivistyneempi". Sit kerronpä tähän perään vielä toisenki unen, mä menin ulos, ja sit Hunis oli meidän navetan luona ja kertoi, että aikoo tehdä samanlaisen rck:n kuin RKC Cadelhill. Sit Hunis oli jonku juonikaavion piirtäny hiekalle. Enempää en siitäkään unesta. .-D

Joo, nyt kun on hoidettu nuo "tärkeät" asiat, ni voin kertoo vaikka tästä päivästä jotain. .-D Kun tulin koneelle ja menin nettiin, sit tää kone jutenki jumahti paikoilleen, hiiri ei liikkunu tai mitään, ni sit laitoin ton läppärin kannen kii, et se menis lepotilaan, ja koitin laittaa uusiksi päälle, ni sit se sano jotain, et ei voida näyttää sisääkirjautumis sivua jonku vian takia, ja sit tää kone käski odottaa, ni minähän en oottani, sammutin koneen ilkeällä tavalla ja uusiksi päälle vaan. .-D Muuten tää kone on ollu tosi kiltti tänään, ei oo pimahdellyt yhtään, ja sain simssiäkin pelattua. .-) Simssi kyl ite jumitti ittensä, et vähän se ärsytti.. Mulla oli aikamoinen taistelu, kun yritin saada kahdelle kissalle pentuja, ja ne olivat vähän ärjyneet toisilleen, ni oli aika kivasti miinuksen puolella niiden suhteet. .-p Onneksi toinen kissa oli koulutettu leikkisäksi, ni sit koko aika vaan komensin sitä leikkimään sen toisen kanssa, ni sain suhteet jo plussan puolelle. .--D Sit peli jumitti, ja mun piti lähteä tallentamatta, ni hurraa, mun työ meni hukkaan .'--< Sit vaan menin uudestaan pelaamaan sinne, ja sama kissojen tutustuttaminen uusiksi.. Mut oli kyl kivaa pelata kaikesta huolimatta. .-D

En mä jaksa muista tän päivän jutuista puhua, aattelin tehdä pari top 3 listaa, kun en niitä aikoihin oo tehnyt. .-D Kivaa, kun nykyään täällä näkyy taas ne kadonneet kommentit, niin nyt on taas tallessa kaikki mulle ehdotetut listat. .-) Mutta arvompa tosta nyt jonku topin tehtäväksi..

Top 3 tv-ohjelmat:
1. Jonas, koska se on tällä hetkellä ainut hyvä ohjelma, joka tulee telkusta.
2. Selviytyjät, koska seuraava kausi kuulostaa mielenkiintoselta. .-)
3. Myytinmurtajat, oli kivaa, kun alku kesästä tuli noita vanhoja jaksoja, joissa oli Grant mukana, ne on parhaita. <3

Nää ohjelmat sit vaihtelee aina sitä mukaan, mitä milloinki tulee telkusta, ni otin tähän nyt tämmösiä ajankohtasempia, mitä lähiaikoina oon tykänny kattoa. .->
Tommonen kiva yhteiskuva Myytinmursujen hepuista. .-D
No ihanaa, tohon näytölle lensi ötökkä, ja yritin saada sen pois puhaltamalla, ni kauheesti kuolaa lens näytölle. x-D Tää on outoo, kello on 2, ja mua väsyttää! .-o Yritän kuitenki sinnitellä valveilla, eiköhän kohta rupee taas piristämään. .---D Voisin mennä harjaa hampaat vaikka nyt, kun on viel valot olkassa ja näkee jotain, sit on inhottavaa mennä pimeessä, kun mä törmään kaikkeen. .--D // Noni, nyt palasin. Ihan ku tuol ulkona jyrisis ukkonen. .-o Ainaki jotain kolinaa kuuluu, apua, pitäskö sammutella kone, ettei se vaan hajoo. Onhan tässä akku, mut se on jo niin heikko, et tää kone sammuis sit melkeen heti. .-p kyl siel ukkonen lähestyy, avasin ikkunan ja kuuntelin. Oli jotenki pelottavaa kattoo sinne pimeeseen ja kuuluu sellasta jyrinää. .-s Sääliksi käy kaikkia, jotka nyt ulkona on.. Muistan joku kesä sitten, kun kerran ukkosti ja satoi ihan hirveesti, ja silloin mummolan kissa oli pienen katoksen alla, ni mentii Fikun kanssa siihen sen suojaksi, ettei se kastuisi. <3 Se oli kyl ihana kesä. .-3

Mut jos minä alan lopetella, isi ei varmaan tykkää, jos hajotan koneen. .-D Hyvät kesän jatkot kaikille. <3 Luen hetken vaikka ennen nukkumaan menoa, enää 20 sivuu lukematta tosta Mirkka-kirjasta. .-D Milloin musta on tullu näin nopee lukija? .-o Mut pitää mennä, moiks.

Kysymys lukijoille: (unohdin eilen lisätä x-p)
Millaset tunnelmat, kun Kasa ei enää kirjota muutamaan viikkoon?
vaihtoehto 1: Hyvä, ei tarvii enää stressata siitä, et pitäisi ehtii lukee nää kaikki .-D
vaihtoehto 2: Höh .-<

2 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Hyvä uni .-D Hmm.. Ehkä olet kyllästynyt tietsikkaan, kerta lukuintosi on noin noussut?.-. Pelottavia nuo Myytinmurtajien ensimmäisen rivin tyypit .-o

Kasa kirjoitti...

Heh. .-D Nii, voihan sekin olla jollain tapaa mahdollista, en ole kovin innoissani koneella viime päivinä ollutkaan. Mutta ehkä mä vielä innostun. .-D Joo, ne on vähän myrtsejä. .-D