lauantai 9. heinäkuuta 2011

Oon ihmeissäni...

...nyt, kun seikkailin youtubessa, ni törmäsin tähän biisiin:
Kuunnellessani sitä tajusin, et sehän on ihan sama asia kuin tämä:


Tai ei nyt ihan sama asia, eri laulaja ja kieli. .-D Aloinpa tässä nyt sit vaan miettimään, että noi on muistakin lauluista tehny 2 versioo, ni mietin, et kumpi sen on tehny ensin. Aikasemmin oon olettanu, et Ismael on tehny ensin, mut nyt aloin miettii ton biisin kohalla, koska toi Jacopon versio siitä on ollu pitempää tubessa... Vois joskus ottaa jostain selvää tosta asiasta, mut en osaa enkä jaksa. .-D Tai siis, noista kummastakaan hepusta ei löydy wikipediasta suomeksi tietoa, ja googlekääntäjään minä en enää luota, se o kökkö.. Ettää.. no ihan sama, en jaksa miettiä, tehkööt vaan samoista lauluista lauluja. .-D Noist biiseistä tulee muuten kiva sotku, kun kuuntelee molemmat yhtäaikaa. x--) Testasin. .---D
 
Välillä kuva Ismasta, Jacoposta oon jo laittanu useemmanki .-->

Ja sitten puhutaan kynsistä! Mun kynteni kärsii noissa puutöissä, niihin tulee tommosia huonoja kohtia, ja pitäs varmaan leikkaa koko kynsi pois. (Tai sitten huonot kohdat on olleet niissä aina, mut en vaan oo huomannu, kun on lakkaa ollu päällä .--D) En kyllä raaskisi, oon vihdoin saanu kynsiäni kasvamaan pitemmiksi, ja nyt ne pitäs lyhentää.. Pari kynttä menin jo repimään hetken mielijohteesta, nyt kyllä kaduttaa. .--s Olin kerranki saanut ne vähän pidemmiksi.. Noh, kasvaahan ne takasin, jos maltan olla repimättä niitä. Tykkään repiä kynsiä. .----D Sit koulu aikana mun kynnet on aina ihan lyhkäset, kun stressaantuneena alan repii kynsiä, ja koulussa joutuu stressaamaan vähän joka asiasta. .---p Viime aikoina oon innostunu enemmän kynsistä, kun nää on pitemmät, ni on kivempi lakatakki. .-D Ciessekin on mielissään innostuksestani, ja hän on antanut muutamien kynsisivujen osoitteita, ja oon niistä kaikkea katelluki. .---D En mä nyt kuitenkaan mitään hienoa osaa kynsiin tehdä, yksi värinen tylsä lakkaus saa riittää. .--/ Oon kyllä kahdella lakalla säätänyt yhtä aikaa, mut siitä ei tuu muuta kuin sotkua (kun minä teen .-D), ni päätin, etten enää kuin yksinkertaisia lakkauksia. .-) Tällä hetkellä on lakkaukset aika pahasti irronnu, viikko sitte lakkasin viimeksi. En kyl viittii lakata uusiksi, Fikuki vois suuttua, jos sen lakkoja meen pöllimään. .--< 
Ois kyl hienoo, jos osais tommoset tehdä... .-)

Kamalaa, multa alkaa jutut loppumaan. .--o Ja kello on vasta puol yksi, ei hyvä... Mä en nyt ymmärrä, huomasin äsken, et täs koneen näppäimistöllä makasi kauheesti jotain kuolleita ötököitä. .--S Mistäköhän ne oli siihen ilmestyneet? Kuitenki asuu tuolla koneen sisällä ja mä oon korventanu ne kuolleeksi. Tai sit ne kuoli, kun laitoin läppärin kannen kiinni. .--D Miksi mä oon viime aikoina puhunut jostain ötököistä koko aika? .-o No, kerrotaan nyt samantien, että tänään, kun siirttettiin puita varastoon, ni siihen puukasan alle oli hiiri tehnyt pesän, ja mä hajotin sen, kun nostin siitä päältä puita pois. .--( Siel pesässä oli yksi poikanenkin, voi pientä, nyt se varmaan menehtyy. .'-/ Sit se iso hiiri oli ihan kesy, ja se tuli haistelemaan isin saappaita. .--D

Mulla ei nyt oikeesti oo mitään sanottavaa, ni kai tässä täytyy alkaa lopetella tätä kirjottamista.. Voisin tehdä jotain hyödyllistä, kuten vaikka vastailla kommentteihin tai jotain. .-D Kivaa muuten, kun monet olivat vastanneet noihin kysymyksiin, ihan yllätyin! Lisäsin niitä tänään taas noihin vanhoihin kirjoituksiin, jos ketään kiinnostaa. .---D Mut minä lopetan nyt tältä yöltä.

Kysymys lukijoille:
Kumpi lauluista on parempi?
vaihtoehto 1: Ismaelin Aqui Estoy
vaihtoehto 2: Jacopon Tocca A Me

2 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Ötököiden pesä teidän näppäimistössä .-D Ne on varmaan lekotellu siinä ja kuolla kupsahtanu kuumaan yöhön. Pikku-hiiri parka .´-(

Ei yksiväriset laukkaukset ole rumia (vaikka kyllä miekin tommoset voisin ottaa... Tosin niiden kuivaminen ja poistaminen ois varmaan aika tuskaisaa, en tiedä). Ärh, miun kynsientuhoaminen johtui ihan samasta asiasta: stressaantumisesta. Koulu tuhoaa kynnet .-p

Kesällä postauksesi ovat "rentoutuneet" .-D

Kasa kirjoitti...

Joo, joku pesä tän koneen sisällä varmaan on, ja sit se tukkii tuon tuulettimen jolloin kone pimahtaa.. Niin kävi viimeksi, kun yritin vastata tähän kommenttiisi. .-D Niih, voi hiirtä. .-/ Eihän ne rumiaa oo, tylsän yksinkertaisia vaan. Mutta olkoot, se käy mulle ihan hyvin. .-D Noissa ihme koristeluissa on kyllä kova työ, ja jotkut tekee päivittäin itelleen uudet koristelut. .-o Mulla on aina yks lakkaus kaks viikkoa. x--D Jep, koulu tuhoaa kynnet. .-p On joo vähän rennompaa meininkiä kesällä. ,--)