sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Täällä sitä...

...taas ollaan, vaikka lupasin, etten moneen viikkoon enää kirjoittele. .----D Tänään tuli tämmöinen poikkeuspäivä, Fikun piti nimittäin mennä isosvelvollisuuksiensa takia niitten pikkusten rippijuhliin, ja siellä se on koko päivän ollut. .-D En minä mitään ihmeellistä oo tehnyt, nousin joskus 1-puol 2 aikaan, luin kirjaa, pelasin wiillä, söin, sit luin taas kirjaa, ja nyt tulin koneelle. .-D Että erittäin jännä päivä ollut joo...  No jopas, nyt se Fiku jo palaa. .---o Meni vähän aika muualla puuhaillessa, en ehtiny kirjottaa paljo mitään. .---D

Kysymys lukijoille:
Oliko vähän turhaa tehä tämmönen lyhkänen postaus?
vaihtoehto 1: Joo
vaihtoehto 2: Ei

2 kommenttia:

honey kirjoitti...

ei todellakaan oo tyhmää :D kiva kuulla susta, vaikkakin sitte vähäsen. mutta mua kiinnostaa mikset voi olla koneella sillon ku fiku on kotona? :D

Kasa kirjoitti...

No jopas monet ovat käyneet lukemassa tämän, kyselyn tuloksien perusteella jopa 4! .---D

Honey: No kiva, jos ei oo tyhmää. .-D Enhän mä oikein mitään muuta teekään kuin olen koneella Fikun kotona ollessa, mutta siinä on semmoinen "ongelma", että olemme yhtä aikaa koneella, ja en minä silloin oikein voi mitään tänne tehdä. .-D