perjantai 8. heinäkuuta 2011

Oon riippuvainen...

...blogistani.  x---D Koko aika mulla on pakkomielle ihailla sitä ja lisäillä jotain uutta. .-D Tänään hommasin tonne sivuun muutamia videoita, ni voitte sit aina laittaa jonkun biisin soimaan. ,-) Pahus, ois pitäny sittenki jättää se tohon ylimmäksi, mut aattelin pitää noi tunnisteet siinä. .-p Juu, ja sit laitoin vielä tohon suosituimmat kirjotukse-jutun. Thih, suosiossa on olleet nämä viime päivinä kirjoittamani hömpät. x--) Sit on vielä yks uutuus, mutta sen näätte myöhemmin. ,--> Eilen yönä ennen nukahtamista mieleen tulvi kaikenlaisia ideoita. Alunperin mun oli tarkotus tehdä tosta videopalkista semmonen, et laittasin siihen aina 5 viimesintä biisiä, jotka oon ämpälle ladannu, mut sit toi järjestelmä olikin erilainen ku olin suunnitellut, ni tein tommosen sitte. .-D Kökkö, mä kylään koko ajan tota mun musa-hommaa, ku haluun nähä, mitä biisei se laittaa siihen seuraavaksi. .----D Nyt siin on Fall Out Boyta. .->

En oikee ees tiiä, miksi laitoin noihin musiikkeihin FOBia, en ees pidä niistä mitenkää hirmusti. .-p Fiku niitä fanittaa. No okei, oli mun mielestä niillä joskus pari hyvää biisiä. Yhessä paikassa mun salasanaan liittyy yhen FOBin jäsenen nimi. x---) Joo, kohta kaikki keksii sen, mitäs mä nyt tommosen paljastin. .--x

Sitten mun toinen yöinen suunnitelma (laittakaa tää biisi soimaan, mulla soi se nyt, ja se sopii tähän mun ideaan. .----D)
 Alottasin tänne blogiin LC:n, jonka alottajana olisi Allu. x----D En tiiä, mistä toi idea tuli... Olin siitä tosi innoissani ehkä viis minuuttia, sitten sisäinen järjenääneni (onks mulla sellanenkin?? x-D) sanoi, että se ei ole järkevä idea. En mä ehtis ikinä pelaa sitä, ja mulla on muutenki aika läjä perheitä.. Ehin jo mun suunnitelmissa mietti Allulle hiuksia. .-D Oisin siis tietty tehny siitä samanlaisen kuin real-Allustakin. .--D Eikä, tää on noloo, mä en tiedä, minkä väriset silmät Allulla on!!? .-o Miten voi olla näin. .----D Miksi muistelen ruskea.. Pakko tarkistaa. .--D
Suklaasilmä<3
Huh, muistin oikein, ruskeet silmät Allulla oli. .--) Nyt kun Allusta puhun, niin tähän väliin sopii varmaan mainita tää juttu. Totesin jälleen, että jos jotain biisiä kuuntelee illalla, se soi seuraavana aamuna päässä. Nyt mulla soi se Allun kiusaus video (Mikähän sen nimi oli..?) No se sama siis, joka oli viime postauksessaki. .-D Oijj, mä löysin Allusta hienon joulu-aiheisen kuvan, mä teen siitä joulukortin tähän blogiin x---D Voisin tehdä sen nyt, ja ajastaa silleen, että se julkastais jouluna. .--D JOO! Ja jälleen Ciesseltä opittu tuokin taikatemppu.. Käykää hänen blogissaan ihailemassa uudistunutta videopalkkia, siellä on hyvää musaa. ,--) (No, Ciesse, mainostanko blogiasi tarpeeksi? ,->) Joo, mut teen nyt ton joulu-jutun .---D

Noin, kortti valmiina, sitten vaan odottelemaan joulun saapumista, kaikkihan ovat siellä nyt aivan innoissaan minun tekemästä kortistani? x--) Jaahas, tässä on enää n. puolituntia aikaa kirjoittaa, enkä vielä ole päässyt edes kunnolla alkuun! Noh, ne jutut, joita en kerkee kirjoittaa jääkööt sitten pois. .-D 

Aamulla isi tuli herättämään mua aikasin hommiin, mut mua väsytti, ja nukahdin vaan uudestaan, ja isi joutui raatamaan yksin x--< Mut sit päivemmällä menin auttamaan, vein kottikärryllä isin pilkkomia puita varastoon talvea varten. Oli ihan sika kuuma, ei varmaan ikinä oo noin kuuma ollu. .-p En sit tiiä johtuiko kuumuudesta, mut kun mä menin sisälle ja join vettä, ni tuli paha olo, eikä sit menny mikään ruoka alas. .--s Mulle tuli huono omatunto, kun en jaksanu syödä, kun mummo oli vaivalla tehny ruokaa, ja mä en saanu mun lautaselta paljon mitään alas. .-< Sit isi ehti huolestuu, että oonko pahemminkin sairas, ja mitattiin kuume, mut ei ollu lämpöä, ja pienen köllöttely-hetken jälkeen olo oli taas normaali. .--D 

Sit pian alkoki Salkkarit, ja mun piti mennä ettimään kasettia, mille ne nauhotan, ku Fiku haluu kattoo ne jaksot sitten kun palaa. .-D Sille tulee kyllä aika läjä katottavaa, jos ma-pe tulee 3 jaksoa/ päivä. .-D Joo, sit kun etin sitä kasettia, ni löysin vanhan kasetin, mihin me oltii nauhotettu yks Diilin jakso, kun Backstreet Boysit tuli sinne esiintymään. .--D Jäin sit vähäksi aikaa sitä katteleen. .-> Tän biisin ne esitti siinä. 


Toi biisi on ihana. <333 .'--> Aws, muistoja. <3

Jooh, sit mulla menikin pari tuntia wii Sport-pelin kanssa. .-D Mulla oli sellanen pakkomielle voittaa tenniksessä, mut en millään meinannu voittaa. .---D Tunnin pelasin tennistä, ja lopulta voitin, mut meni mun pisteet aika pahasti miinukselle... (ssiinä siis kasataan pisteitä, ja niitä saa voitoista) Sit seuraava tunti menikin baseballin kanssa, en siinäkään meinannu millään voittaa. .--D Enkä ees voittanu, meni hermot ja lopetin. Sit olisin halunnu pelaa simssiä, mutta kone oli tyhmällä tuulella, ja pimahteli, enkä sit päässykää pelaamaan. .--< Ärsytti, olisin halunnu pelata. >.-/ 

Juu, sit noiden jälkeen tulinki nettiin seikkailemaan, aika meni pääosin blogiin ja meseen. .--D Joo hyi, joku ötökkä kävelee näytöllä. .--< Tuli muuten mieleen, etten aikoihin oo tehny top 3 listoja, ei jää aikaa ikinä niille, kun kaikkea muuta kirjottelen. .-D Aijuu, melkein unohdin. Mun piti tää biisi tänne laittaa. Ei oo mikään hirmu hyvä, mut laitan sen tänne talteen, jos joskus haluun kuunnella. .--D Joo, kuulostaa kummalta, mut niin mä nyt teen.


Ja tässä se aluksi lupailemani ylläri. Kysyn jokasessa postauksessa jonkin siihen liittyvän kysymyksen, ja jokainen voi vastata noiden alempana olevien painikkeiden avulla. .-D Sit jos ei oo mielipidettä tai ei pidä kummastakaan vaihtoehdosta voi sanoa "emt". Joo, mut siis:

Kysymys lukijoille:
Kumpi uus juttu oli kivempi?
vaihtoehto 1: "Hyvää musaa ,--D"
vaihtoehto 2: "Näitä kirjoituksiani fanitetaan"

ps. lisäilin näitä kysymyksiä muutamaan näihin uusiin kirjoituksiin, halukkaat voivat mennä lukemaan niitä uusiksi, jos on innostusta vastata. .--D Varoitus: Liiallinen sivupohjani tuijottelu saa silmät särkemään, minä ja Ciesse olemme todenneet sen. .--D

2 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Eheh... Muistatko, kun joskus poksissa mainitsin, että olisi hauskaa jos tekisit Allu lc:een? Mä tylsyyksissäni kirjotin sellasta Wordiin .-p

Hieno musapalkki. Pelkkää Jesse McCartneya .-D

En ole ihan kommentointituulella, joten häippäsen -->

Kasa kirjoitti...

Nyt kun mainitset, tuli asia mieleen, en aiemmin muistanut. .---D Siis mitä, wordiin teet Allu-lc:tä?? .-o Juu, ne biisit vaihtuu siinä aina välillä, mut aina kerralla näkyy vaan yhen tyypin biisejä. .-D Mulla siinä näkyy AINA Nick Carteria. .---D