torstai 7. heinäkuuta 2011

Tänään kirjotan...

...vähän aikasemmin kuin yleensä. .--D Oottelen Diilin alkua, katon sen tässä koneella Katsomosta. No nyt se alkaakin. .-D Mainoksia, heh, voin kirjottaa tänne. .--D Vähänkö tyhmää, viime viikolla Diilistä puuttui tekstitys, ni hyvähän sitä on katsoa, kun ei ymmärrä yhtään, mitä puhutaan. .---D Sit se oli vielä semmonen enemmän keskusteluun painottuva jakso, ni siin ois just hyvä ollu ne tekstit... Kyllä mä jotain ymmärsin, mut meni vähän ohi se viime jakso. .--D Sit oli kans tyhmää, kun lehdessä sanottiin Diilin alkavan 1.6, mut eipä alkanukaan, se alko sit 22.6, eli kolme viikkoa myöhemmin. Ainut hyvä puoli siinä oli, et Diilin tilalla tulikin jostain syystä Myytinmurtajia, ni niitä sit kattelin. .-D Joo, nii visssiin: laitoin sanan "diili" googlen kuvahakuun, ni tulee noita suomen diilin ukkoja... Nii vissiin se on suositumpi ku Trumpin diili. .-o Hah, repesin tälle kuvalle. .---DD
Kaikista paras Diili oli kyl silloin, kun siel oli James Sun (nyt eräät varmaan keksi, mistä se nimi on Taikapölyynkin eksynyt. .-D)
Onhan niissä jotain samaa näköä, vai? ,--)
Kökkö, kun noi kuvat on erikokoset, näyttää
tyhmältä... .-P
                                    Real-James ja Sim-James

Vois tässä välissä kertoa noihin kuviin liittyen, kuinka Ciesse sivisti mua niiden kanssa. .-D Ennen aina suoralinkitin (kopioin ja liitin) kuvat tänne blogiin, ja semmonen touhu kuulemma hidastaa konetta. .-o No, sit Ciesse onneksi tiesi, miten saan lisättyä kuvat bloggerin avulla tänne, olen viime päivinä oppinut hirveästi (pari) uusia juttuja bloggerin käytöstä Ciessen avulla. .--) Käykää kaikki hänen blogissaan ihailemassa uutta ulkoasua. c--.

Jaah, noin paljon juttua syntyi, kun rupesin Diilistä puhumaan. .---D Vois jotain tästä päivästä puhua. .--D Aamulla (päivällä oikeesti, mut mulle se oli aamu, koska heräsin silloin .-D) Pelaisin simssis Mikaliini perheelläni, se oli kivaa. .---D Mikaliineilla on jo iso suku, meen huomenna pelaa yhelle toiselle Mikaliinin perheelle .-) Sit puuhastelin vähän kaikkea.. En muista enää mitä. .--o Tänää koklasin noit uusii vaatteitaki, ja sukat ehdin sotata, kun olin astunu jonku mönjän päälle (meillä on lattialla vaikka mitä...). Kökkö, haluisin kovasti näyttää näitä vaatteita.. No, ehkä ihan hyvä etten voi, eipähän ketkään sitte voi vaatteiden perusteella tietää kuka oon. .--D Kävin pitkästä aikaa twitterissäkin kattomassa mun tunnuksia. .--D Yks oli hyväksyny mun seurauspyynnön. .--D Jos kiinnostaa, ni voitte käydä täällä kattoo mun profiilii ja alkaa seuraamaan. x---D Joo, en kaipaa seuraajia, enkä ees käy tuolla melkein koskaan, tänään vaan käväsin. .-D

Noh, en kai mä enää voi pitkittää tota "turhaa" puhetta, seuraavaksi mennään "alluyöhön", kuten Ciesse sitä nimittää. .---D Mä tossa syödessä löysin pari videoo.. .-D 
Hih, ei tos oo oikein  muuta hienoo ku toi alku, mis Allu tervehti iloisesti hymyillen. .--3 Joo, ja sit toinen on tollanen biisi, mis Allu on mukana. .-D
Videos kohta 1:45 .'-(
Ei siinkää oo muuta hyvää ku se, et Allu on mukana. .---D Allulle kävi kyl kurjasti tos videos, höh. .-(  Apua, nytku viel kerran kuuntelin ton, ni totesin, et ei se oo hassumpi biisi... Ku tarpeeks kuuntelee, ni huono biisiki voi muuttua hyväksi. .-D En kyllä vielä ämpälle rupee lataamaan tota. .--D Miten se Fiku sen kerran sano... "Allu on just hyvä, kun se on aina niin ilonen eikä vakava.." No en muista, mut jotain ton tapasta. .-D Se pitää kyllä paikkansa, Allu on ilonen ja hymyilee. <3 Mulle tuli tosi outo olo, kun katoin yhtä Allun viedeoo.. .-o Sellanen.. no en osaa selittää, ihan sama. .--D

No voi, mitäs mä vielä juttelisin. .--D Aijuu, mä näin viime yönä sellasta jännää unta, et koulu oli alkanu (ei muuten oo ensimmäinen koulu-uni, jonka oon loman aikana nähny. Lomal näkisin kyllä mieluummin jotain eikoulu-unia. .-D) Nii, siin unessa oli liikka tunti, ja me pelattiin korista järvessä (?!) Sit mulla oli päällä uudet vaatteet, ja mua ärsytti, kun ne kastui. .-D Sit mä olin tosi hyvä siinä pelissä, tein kaks koria joiden ansiosta meidän joukkue voitti! Sit Hiltsu tuli kehuu mua, ku olin niin hyvä. x---D Jooo, toi ei voi olla totta, koska:
  • en oo hyvä liikas
  • Hiltsu ei todellakaan tulis juttelee mulle .----D
  • ..
Sillon ennen nukahtamista mä aattelin Allua, koska toivoin näkeväni siitä unta, mut ei, jostain Hiltsusta vaan nään unii. .--D Oonkohan nähny ennen Hiltsuunii, en muistakaa... .-o Mulla ois pari muutaki kerrottavaa unta, mut kerron ne joskus toiste, ei jotenki jaksa nyt... Se uni liittyy Aijcaan, Ciesseen, Hunikseen ja Yuniin. .-D Joo, pidän teitä jännityksessä. x-)

Jee, tänään ja eilen oon huvikseni lukenu noita mun vanhoja blogimerkintöjä uusiksi. .--D En kyllä oikeen ymmärrä miksi, se vaan on jotenki... Kivaa. .-----D Kökkö mä rupeen menee kohta varmaan nukkumaan, isi uhkaili, et mun pitäs huomenna mennä auttaa sitä puutöissä. D--. Ei siin sillee mitää, haluun mä auttaa isiä, mutta ei jotenki huvittais. .--D Isi uhkas herättää mut aikasin... .-s Juu, mut ei kai mulla enää mitään tärkeetä pitäny olla, ja jos tulee jotain, ni se saa tulla sit seuraavaan kirjotukseen. .--D Kyllä tätä blogia on kiva kirjottaa, tajusin tänää. .---D Annan teille vielä kommentoiti musiikkia, mulla soi nyt tää biisi (on muuten soinu aika monta kertaa tän illan aikana...):
Toivottavasti tuli kunnollinen versio, en ehi nyt kuunnella sitä. .-p

Kysymys  lukijoille:
Kumpi James on parempi?
vaihtoehto 1: Real James
vaihtoehto 2: Sim-James

8 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Itekkin nään lomalla yleensä sellasia unia et koulu on jo alkanu ;O :D

Hunajainen kirjoitti...

(Repesin tuolle vastauksellesi kommentiini: Voi sinua raasua, niskaan särkee eikä ole kameraa) .-D

Järvessä koripalloa x-D Mie en oo nähny pitkään aikaan unia...

Mäkin olen yrittänyt ajatella jotain asiaa nähdäkseni siitä unta. Kun olin pikkunen vauveli sovin yhden kaverini kanssa, että näkisimme unta Winx-Clubista, ja minä näin X-D
Millastakohan se sun Allu-uni ois ollu...

Sim James on komeampi kuin Real James. Realilla on pelottava ilme .-o Diili-ukko x-D

Outo kommentti minulla.

Anonyymi kirjoitti...

Ehkä sillä Diili haulla tuli vaan suomen diilin tuloksia enemmän, koska toi nimi taitaa olla suomennos alkuperäisestä nimestä. Tai ainakin luulen, että ulkomailla Trumpin Diili tuskin kulkee nimellä Diili... Noi Allu videot on kivoja .-). Mä oonki aina välillä ihmetelly Jamesin nimeä taikapölyssä, kun se ei oo suomalainen(tai suomalainen ja suomalainen, eihän munkaan kolme nimeäni ei oo suomalaisia, vaan kansainvälisiä, mutta kaksi niistä löytyy kalenterista).

Kasa kirjoitti...

Oij, oon otettu, kun jaksatte näin ahkerasti kommentoida. ,'--3 Ootte ihania. <''3

Evening: On se vaan kummallista, kun kesken loman nähdään vaan jotain koulu-unia. .--D

Hunis: Okei. .-D Juu, järvessä koripalloa.. Outo yhdistelmä. .-D Joskus seiskalla meillä oli uimahallissa hengenpelastusta liikassa, ni pelattii jotain ihme vesipalloa, mis sitä piti heitellä vähän niin kuin koriksessa, mahdoinko ajatella sitä aikaa. .--D Heh, mä oon monta kertaa yrittäny ajatuksia saada uneeni, mut en usein onnistu.. .-p Haha, varmaan hyvän unen näit Winx-clubista, mäki katoin sitä vauvana. x--) Mun unet nyt on vaikka minkälaisia.. x-) Mä tykkään ehkä enemmän Real-Jamesista, voin ettii siitä kiltimmän kuvan (tai sit se on vielä pelottavampi, mulla on mielessä jo yks hyvä kuva. x--D)

Ciesse: Aa, joo, voi tosiaan olla niin. .-D Mikäköhän se Trumpin Diilin oikea nimi sit olis... Pitää pohtia. .-D Joo, niin on, kattelin ne ennen ku tulin kommentteihin vastaa. ,--3 Joo, se on Taikapölyssä vähän hassu juttu, kun kaikki nimet on suomalaisii paitsi Jamesin. .--D Mut oli niin aurinkoinen nimi Jamesilla, ni matkittiin sit se. .--D Meil Fikun kanssa on sanontana ollu: "James Sun on aurinkomme". x>

honey kirjoitti...

APUVA TÄÄ OLI NII PITKÄ ETTEN JAKSANU LUKEE KAIKKEE MUT KIVA KU POSTAILET TAAS :D apua tuli capsillä.. ei jaksa kumittaa.. sori :D

Kasa kirjoitti...

Ei tarvii lukee kaikkea, et menetä siinä mitään. .--D Ei haittaa capsitus. ,-)

Jasmin kirjoitti...

Musta pitkät postaukset on kivoja;) tossa alemmassa Allu videossa oli pari tutun näköstä paikkaa ku kävin Norjassa kesäkuussa. En sit tiiä näyttiks ne vaan sellassilta:/

Kasa kirjoitti...

Kiva kuulla. .---) Aah, sä oot käyny Norjassa, mäki haluisin, jos vaikka Alluun törmäisin siellä. x--)