maanantai 11. heinäkuuta 2011

Kökkö mua...

...ärsyttää tää kone... En taaskaan meinannu nettiin päästä, kun tää ei meinannu käynnistyä, koko aika pimahti just, kun olin saanut kaikki sivut auki. Nytkin se tuntuu aika kuumalta, mut toivon nyt, et se pysyis päällä. Tää kone ei pidä kesästä. .-D On sillä talvisinkin ylikuumenemis-ongelmia, mut ei näin pahoja kuin kesällä. .-p Yleensä tuulettimen imurointi auttaa, mut eipä tällä kertaa auttanu. .-o Tyhmää. >.-p Noh, kyl tää nyt tässä on päällä pysyny. .-> Uudistelin muuten tota musapalkkia tuolla alempana, ni nyt sieltä löytyy taas enemmän musaa. .-D Sain kyllä tapella noitten musiikkien kanssa, kun lisäsin kanavien kautta biisejä, ni jostain syystä ne ei tahtonu alkuun näkyvä, vaan tuli aina sellanen tyhjä kohta, kun niitten ois pitäny tulla, mut lopulta sain nekin näkymään kunnolla. .-> Kivaa täydentää tota musapalkkia. x-) Hihi, nyt mulla on siinä Aaron Carteria. .-D
Oi kun Aaron on sulonen tos kuvassa. .--3 Nykyään se on isompi poju jo, mut mä fanitan noita sen "vauva-ajan biisejä". x--3 Ja sit vielä infoan lisää, et toi Aaron on Nick Carterin veli, ja Nick Carter kuuluu siis Backstreet Boysiin. .-D On veljeksissä kyllä samaa näköä. ,->
Nick                              Aaron

Juu, mut siis, äiti tuli herättämään mua ennen kahtatoista, mistä mä tietenkin suutuin, koska oisin halunnu nukkua (valvoin eilen myöhään sitä Sisters club-kirjaa lukiessani x-)). Sit kyl nukahdin uudestaan, mut sit myöhemmin se tuli sinne huoneeseen mäkättämään "ei saa nukkua päivällä, silloin ei nukuta yöllä.." Huoh, eikö lomalla saa nukkua ja valvoa vähän miten sattuu, miksi se yhtäkkiä alkaa valittaa tosta valvomisesta..? Ärsyä. .-p Sitä paitti mulla on joku ongelma, et vaikka heräisin aikasin, ni ei mua illalla väsytä silti. Oon yöllä valvoja. .-D No, lueskelin sit sitä Sisters-kirjaa siinä, ku en sängystä halunnu nousta ja sain senki tänään luettua. .-D Sit kun en konetta saanu päälle, ni aloin lukee Tuija Lehtisen Mirkka -sarjan kirjoja. Mulla on ne kaikki, ja just muutama kuukautta sitten sain sen viimeisen kirjan luettua, ni nyt vaan alusta alotan. .--D  Joo, mä en ymmärrä, mikä kirja-blogi tästä on yhtäkkiä tullu, kun koko aika puhun kirjoista. .--D

Voi että, tää on ihanaaa <3 Tää biisi siis:

Löysin, kun etin musaa lisää tonne. .-D Muistan kuunnelleeni tän biisin joskus aiemmin, mut en muistanu, et se on noin hyvä. .-D Toi pitäis kyl ämpälle lataa, ihastuin niin kovasti. .'-3 

Tänään luin myös mun vanhaa päiväkirjaa, jota oon jostain kolmosluokasta lähtien kirjottanu. .-D Voi että me repeilin niille jutuille, olin oikeesti tosi vähä-älynen vauvana. .-D Kasi luokalla olin vähän viisampi, mut tein sillon kaikkii tyhmii juttuja. x-D Mutta jo silloin "tyhmänä vauvana" olin viisas siinä, että fanitin musiikkia! .-D Joskus seiskalla fanitin hulluna sellasta bändiä ku Neljä Ruusua. .-D 
Kökön video, se ei haluu, että keskitän sen, no jääkööt sit tohon reunaan ja näyttäkööt tyhmältä, kun on eri tavalla kuin muut. .-D Tuli tota biisi kuunnellessa kyl sellanen jännä olo, omalla tavallaan hyvä biisi, vaikken suomalaista musiikkia hulluna fanitakaan. .-) Joo, sit mun kaikki päiväkirjan sivut täyttyi noitten Neljän Ruusun kappaleiden sanotuksista. .-D Siihen aikaan meillä ei ollut mitään tietokoneita tai nettejä kotona, joten radiosta vaan kuuntelin, ja sit aina, kun joku kappale tuli, piti kiireesti ottaa kynä käteen ja kuunnella tarkasti sanoituksia ja kirjottaa ne muistiin. .-D Voi että, ois niin paljon helpommin käyny netin kanssa tommoset hommat... Mut ahkerasti tein kyllä hommia, oli monen biisin sanotukset mulla siel päiviksessä. .--D 

Sit muutenkaan niissä mun kirjotuksissa ei ollut mitään järkeä, tyyliin tämmöstä: 
"sitten menin syömään, ja sitten katsoin muumeja, kunnes menin jonnekin jne.."
 No erooko muka yhtää näistä tän hetkisistä? x-D Sit joka kirjotuksessa olin sillee: 
"Se ei kyl oo enää mun paras kaveri", sit seuraavana päivänä: "Ja nyt me ollaan taas bestiksii", 
koko aika muutin mieltä. .----D Sit mun kirjotukset ihastuksista: 
"**** näyttää söpöltä, kun sillä on keltanen paita päällä" .--D (Sille muuten sopi keltanen!!.-3) 
Sit mä tein sinne kamut top 3 -listaa aina kerran kuussa, ja perustelut oli jotain tän kaltasia: 
"1. on ******, koska se anto mulle purkan" .-D

Jooh, enköhän mä ala jättää noi vauva-ajat taakse, ei ku haluun vielä yhen biisin laittaa, mitä fanitin vauvana. Sori, kun laitan näin monta biisii putkeen, eikä ne ehdi loppua kun oon jo uuden antanu, mut ei nyt saa juttua aikaseks tähän väliin. .-D No voi kökkö, ei siitä biisitä löydy tubesta kunnon vertsioo. Ei sit, en kerro sitä. .-D Mä voisin alkaa lopetella, jos kerranki aiksemmin pääsis nukkumaan (paitsi jos taas innostun lukemaan kirjaa..) Väsyttääki vähä nyt, mut siin piristyy hirveesti, kun harjaa hampaat. .-D Mesessäkään ei oo ketään ollut n. tuntiin, joten ei sielläkään kukaan pidättele mua koneella. .-D Hei aatelkaa, enää huominen aikaa kirjottaa, Fiku palaa tiistaina. .-o On kyl menny äkkii tää viikko. .-o Joo, mut alan nyt lopetella. .-> Oon hetkisen koneella, ja sit nukkuun/lukee kirjaa .-D 

Kysymys lukijoille:
Kumpi?
vaihtoehto 1: Nick Carter
vaihtoehto 2: Aaron Carter

2 kommenttia:

Hunajainen kirjoitti...

Tee tästä Kasan kirjablogi! On kivaa lukea toisten mielareita kirjoista ,)

Kasa kirjoitti...

En ehkä kuitenkaan. .-D En lue kovin paljoa, tämä hetkellinen innostukseni kirjoista on varmaan ohimenevää.. .-D