keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Heh, tulin...

...kirjottelemaan. .---D Fikun piti mennä lukiolle ilmottautumaan, et se saa sit ens vuonna tulla sinne opiskelemaan, ni kerrankin oon "yksin" kotona, jolloin on aikaa kirjottaa. .---D Oho, unohdin laittaa musaa soimaan. .--o Olin jo tovin tässä istunu ihan hiljasessa. .----D Nyt lähti soimaan tää biisi: Joo huoh, bloggerilla on taas joku ongelma, en saa lisätä videota tähän >.-/ Ärsyäärsyäärsyä, blogger on oikeesti ihan huono, aina joku ongelma siinä. .-/ No, laitan linkin sit >youtubeen<

Tosta tuliki mieleen, että Hunis oli laittanut mulle tommosia vs-juttuja, vastaanki niihin nytten. .-D Arg, mä oon kyllä ihan sekasin, unohdin kirjautua meseen. .----D No, miksi mediaplayer lakkasi yhtäkkiä toimimasta? äää, kone on tyhmä tänään. .-p Lol, mese ei vastaa.... Juu, mut nyt noi veeässät. .-D vihreä väri tarkoittaa valintaani.

Kiljuvat maissit VS karjuvat kurpitsat, koska en pidä kurpitsasta
Blogger VS Vuodatus, koska blogger vammailee minulla enemmän kuin vuodatus, ja koska mulla on vuodatuksessa parempia juttuja kuin bloggerissa
Backstreet Boys VS Jonas Brothers, koska ne tekee parempaa musaa, ja on pelastaneet mun elämän moneen kertaan .''--)
Simssiliinin simsseilyt VS LC Iloliemi Osa 2 Salaperäinen lehmä, Simsseilyt päihittää helposti Ilolienten nolot ekat osat. .-D
Jenna sinulla VS Jenna Yunilla, koska en ole vielä nähnyt Yunin Jennaa kunnolla

Hih, tohon oli aika kiva vastailla. .--) Saa tämmösiä laittaa muutkin. .->Arg, miksi Crome-selaimellani vuodatus ei toimi? Eikä se toimi explorillakaan, tylsää. .-D No kökkö, nyt ne jo tulee kotiin, ei ois pitäny pelata mariokarttii niin kauan.... .----D Joo, minä lopetan nyt, tulipa lyhyt jutta tällä kertaa. .-D

Kysymys lukijoille:
Häikäseekö toi vihreä teidänkin silmiä?
vaihtoehto 1: Joo
vaihtoehto 2: Ei

4 kommenttia:

honey kirjoitti...

IHANAAAA!!! oon kaivannu sun postauksia jo <3<3<3<3 kiva ku postasit :))

Hunajainen kirjoitti...

Kiva kun vastasit noihin :-)

Hmm, ilkeä kone kumitti Google-palkin osoitteet, pitää mennä lisäämään ne takaisin, joten jään odottelemaan uusia postauksia :-)

Heidi kirjoitti...

Kivaa kun postasit pitkästä aikaa!!:)) näit sun postauksii on kiva lukee:DD

Kasa kirjoitti...

Ai, tuo vihreä väri häikäsee .--D Kivaa, kun olitte kommailleet. .->

Honey: Ai oikeesti oot kaivannu? .--D Kauniisti sanottu. .'-) Tulipa tästä mieleen, että pitää siihen sähkäriisi vastata, koitan tässä pian sen tehdä. ,-)

Hunis: Juu, tartuin haasteeseesi. ,--D Ilkeä kone, minunkin jostain syystä peittää tämän kommentoiti ruudun tekstin, enkä näe, mitä kirjoitan, ellen heiluttele hiirtä tässä edessä. .-P

Evening: Kesällä en oikein ehdi kirjotella. .-p Ihan tosi. .---D Jotain hömppää vaan pölisen, mitä oon tehnyt ym. .-D No, kivaa, että se on sinusta kivaa. .--D