torstai 17. lokakuuta 2013

Olen jotenkin...

...ihan sekaisin viikonpäivistä. Siis tiedän kyllä, että tänään on torstai, mutta ei tunnu yhtään torstailta. Ei tunnu oikein miltään tietyltä päivältä. Syy siihen on varmaankin Fiku, jonka vierailu täällä asunnollani häiritsi normaalia arkeani ja nyt olen sekaisin. .-D

Eli juu, tiistaina lähdin koulun jälkeen juna-asemalle Fikua vastaan. Onneksi ei ollut pahoja tunnistamisvaikeuksia Fikun etsimisessä, joten löysimme toisemme melko heti. .-D Lähdettiin sitten kulkemaan tänne asunnolle painavan kannettavan kanssa, ja päästiinkin lopulta perille. Levähdettyämme lähdettiin käymään kaupassa, sillä meillä oli suunnitelmissa leipoa juustosarvia, ja minulla ei ollut oikein mitään välineistöä hommaa varten. Juustoa vaan, mikä onneksi saatiin kulutettua loppuun, ettei jää tänne ensi viikoksi mitään homehtumaan. .-D Kokemattomina saatiin jonkin aikaa kierrellä kaupassa tarvittavia raaka-aineita etsiessä, mutta kaikki onneksi löytyi lähellä olevista siwasta ja robbarista, ettei tarvinnut lähteä kauempana olevaan koohon. Loppupäivä sitten vietettiinkiin simssiä pelaillen. .-) Nukkumaanmenon koittaessa Fiku oli käymässä makuupussin kanssa lattialle, mutta koska siinä olikin kovempi alunen kuin Fiku oli kuvitellut, änkeydyttiin sit molemmat mun pieneen sänkyyn. .-D Asentoa ei paljon mahtunut yönaikana vaihtamaan, mutta ihmeen hyvin nukkuminen muuten sujui. .-D

Keskiviikko sit aloitettiin leipomisella. Mulla meni melkein koko aika juuston silppuamiseen käsin, joten Fiku sai tehdä kaiken muun. .-D Juustosarvista tuli pieniä, epämuodostuneita ja rasvaisia, mut ihan samalta ne mun mielestä maistui kuin kaupasta ostetut, ja eikös se ole pääasia. ,-) Leipomuksiamme (ja kaikkea muutakin) syödessämme katselimme pitkästä aikaa TheMuumixin mahtivideoita. Ai että noi oli hitti joskus puoli vuotta sitten. .-D Naurettiin samoille vitseille päivästä toiseen.. Iltaisin tuli myös katseltua Havaiji 5-0:aa ja Holmes NYC:iä.


Tää tortai alkoi sitten mallikkaasti, kun puhelin ei ollutkaan herättänyt meitä. Aikaa Fikun junan lähtöön oli onneksi sen verran, että kerettiin jotain syömään ennen lähtöä. Matkalla mä sitten koko ajan hosuin että meidän täytyy pitää kiirettä ja aika vaudilla sit kuljettiin ja päädyttiin lopulta asemalle 10 minuuttia etuajassa, ettei siinä sit lopulta niin kiire olisi ollut. .-D Kun Fikun olin junaan saattanut lähdin hipsimään koululle päin fysiikan tuntia varten.. Mua huvittaa, kun se ope luulee mua tosi hyväksi kun matikassa osasin laskea, mut noi fysiikan laskut on mulle liian monimutkaisia. .-P Muutenkin mä joudun aina tunnin alussa kertomaan sille opelle, mitä tehtäviä ei ole vielä tehty taululle, kun se tulee asiaa multa utelemaan. .-D

Koulun jälkeen sit laittelin huonetta järjestykseen. Siirsin sängyn pois tästä pöydän luota, sillä oltiin sitä käytetty istuimena koneella ollessamme, mulla kun on täällä vain yksi säälittävä tuoli, joten piti molemmille istuin sentään olla. .-D Mä jopa ihastuin siihen, miten kesken koneella olon voi vaan heittäytä sängylle makuulle ja muuten varmaan voisin pitääkin sänkyä tuolina, mut se on vähän matala siihen tarkoitukseen. .-P

Mulla on sit tosiaan lomaa ens viikko, ja kotiin olisi tarkoitus taas mennä. .-) Fikukin oli kotiin selvinnyt ja ilmoitteli, että mun cdon.comista tekemä Tintti-tilaus on saapunut perille ja kaikki sieltä paketista löytyi mitä pitikin. .-D Tuo cdon.comin tilauksen saapuminen 2-5 arkipäivässä on kyllä ihan huijausta, niillä menee usein sen yli... Noh, koska nuo Tintit on tulossa mulle vasta jouluksi ei tässä nyt mikään hirmuhätä edes ollut niiden tulemisessa mutta silti. .-D Iih, huomenna varmaan täytyy esihypistellä joululahjaa. ,-D


Miten kello on jo noin paljon! Pahoin pelkään, etten kerkeä saada lehteä valmiiksi vaikka melkein lupasin saavani sen huomiseksi valmiiksi Fikulle. .-P Onhan tässä vielä aikaa mutta nukkumaankin pitäisi joskus mennä. .-D Arh, inhoan perjantaita, kun pitää herätä jo seitsemältä, silloin on niin inhan pimeää. .-s En ole pahemmin huomannut valoisan ajanjakson lyhenemistä, kun tulee usein nukuttua jonnekin kymmeneen asti. .-D Tuntuu jotenkin että unohdin kertoa jotain tärkeää, mutta jos ei nyt kerran mieleen tule, niin eikai se voi olla kovin tärkeää? Mut heippa ja hyvää viikonloppua, katellaan saanko ensi viikolla jotain tehtyä. ,-)


Kysymys lukijoille:
Kumpi ohjelma on parempi?
Vaihtoehto 1: 5-0
Vaihtoehto 2: NYC

4 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Ehheh, minä tuhosin sinun viikkorytmisi. .-D Ehkä se on ihan hyvä. Elämän pitäisi olla seikkailua, eikä samaa arkea koko ajan. .--D

Tulit just hyvin mua vastaan. .-D Ah, ne juustosarvet oli maukkaita ja sun makaroonit. .-> Tai sitten ihannoin suurella vaivalla tehtyä ruokaa. .--D Oli kivaa pelata sun kaa simssiä. .-> Sun kanssa oli tosi kivaa! .--D Kyllähän sä pilkoit sen toisen taikinaklöntin osiin ja lauloit Papa-musiikkia. .-D

Tosi ovelasti noi kuvat valittu. Mietinkin jo, laitatko ne ihan kaikki kivat putkeen. .---D Olet onnistuneet kuvat valinnut. .-> Valitsin tohon kyselyyn Havaiji 5-0:n koska tehdään videokurssissa siitä Mäntsälä-versio. .--D Muutenki se on toiminnallisempi, ja sitä on tullut katottua vähän enemmän kuin nyciä.

Jee, tekniikka on ihanaa ja toimii aina! <23 Lol. Ihme ope. .--D Oot sen suosikkioppilas. .-D Se sänky oli kyl kiva siinä. Sun pitää kehitellä semmonen sänky, joka nousee ja laskee, siinä on pyörät ja lukitus, ja se toimii tuolina ja sänkynä yhtä aikaa. .-D Ehkä sen sais jopa koottua pienempään tilaan. Jeah, Tintit tuli! Olipa kyllä paljon. .-D Noh, ei sillä lehdellä niin kiire ole. Teet kun ehdit. .-)

Kasa kirjoitti...

No joo, hyvä se kai vaan on, että välillä tulee poikkeamia normiarkeen. .-D Vaikka mä kyllä tykkään arjesta, lomilla ainakin. .-D Onko se sit enää arkea.. Hah, hauskaa, että jopa makaroonit maistui mielestäsi täällä paremmalta. .-D Juustiksetkin oli hyviä, mulla on vielä se isoin syömättä. .-D Hauskaa että viihdyit, mullakin oli kivaa sun kanssa. .--) <23 No joo, niinpä tuli lauleltua. .--D En ees muistanu enää sitä. Haha, oiskin tosi paljon tullu kuvia jos olisin kaikki ottanu. .---D Koitin valikoida muutaman kivemman kuvan, vaikka monta hienoa jäi vielä käyttämättä. H 5-0 on kyllä hyvä, vaikka NYC:kin on kiva. .-D Niinpä, jotenkin tuntuu että se ope fanittaa mua. .---D Lol. Haha, säpä taas kehitit mulle uuden toteutettavan suunnitelman. .-D Onhan noita sänkyjä kaikenlaisia jo, mut ei varmaankaan tuollaista jossa olisi noi kaikki ominaisuudet. .-D Jep, näyttää tosi paljolta kun tilattiin noi erillään eikä sitä kokoboksia. .-D Lisää koroketta siihen radion päälle.. Harmi, etten saanut lehteä valmiiksi, mut ensi viikolla viimeistään. ,-)

anna kirjoitti...

Ihmeesti kyllä piristää viikkoa jonkun erityiskivan vieraan kyläily! Muistan iteki Kankaanpäässä yksikseni asuessani, että aina kun Naama tuli kyläilemään, se piristi (ja laittoi myös vähän sekaisin) päiviä. Kiva, et teillä oli kivaa =D

Kasa kirjoitti...

Piristäähän se, varsinkin kun melko yksin tulee tuolla asunnolla hengattua. .-P Erityiskiva vieras tosiaan. .-D Hii, hyvä Naama! Ainahan se on juu kivaa kun on kivaa. ,-D