keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Mulla oli...

...tälle päivälle sovittuna aika koulupsykologille, että jouduin näin vapaapäivänäkin raahautumaan koululle. No, sentään sain hyödynnettyä kouluruokailun samalla, haa. .-D Mä oikeestaan tajusin, että psykologin luo meneminen on aika siisti juttu. Se ei heti tarkoita että sulla on joku iso ylitsepääsemätön ongelma harmina vaan sinne voi mennä muutenkin juttelemaan. Ja nyt mulla on jotain yhteistä Bones-ohjelman toimintasankarien Brennanin ja Boothin kanssa, kun hekin käyvät psykologin vastaanotolla Bonesissa. .-D Tosin tuo "mun" psykologi ei ollut yhtä komea kuin Sweets, eikä se edes ollut mies, vaikka sitä Simoksi kutsunkin itsekseni. (Vain Fiku voi ymmärtää miksi. .-D)



















Joo, nyt kun sain hyvän tekosyyn lisätä kuvan mahtisarjasta kömpelön aasin siltani ansiosta voimme siirtyä aiheeseen. Alkuun se psykologi lähinnä kyseli miten koulu on alkanut ym perus asiaa. Mä myös sain selittää sille yksityiskohtaisesti miten virtuaalihoitola toimii ja mikä sims on kun toin ne esille itsestäni puhuessa.. .-D Lopulta se tuli siihen tulokseen, ettei mun välttämättä olisi tarvinnut edes tulla, kun ei mulla ollut mitään mistä olisin halunnut keskustella. .-D Mukavaa kun tuo psykologi ei heti lähtenyt ajatuksesta "tolla on ongelma" (niinkun se lääkäri viime viikolla) vaan hän itse kyseli minulta miten sujuu ja sit lopulta totesi et jos mulla ei mitään erityistä ole niin ei mun tarvitse aikaani siellä psykologin vastaanotolla kuluttaa.

Simo pyysi mua antamaan tän hetkiselle elämtilanteelleni tyytyväisyys arvosanan asteikolla 0-10. Mä hetken mietittyäni totesin olevani 7-8 tasolla. Koulu ja arki ei ehkä niin kivaa oo mut vapaa-ajalla koen olevani tyytyväinen ja suoraan kerroinkin että aika tulee vietettyä melkeinpä kokonaan koneen ääressä. Vähän jopa ihmettelin ettei psykologi nähnyt sitä huonona vaan iloitsi siitä, miten olen löytänyt ns. virtuaalimaailman ja viihdyn siellä. .-D Seuraavaksi psykologi pyysi miettimään, milloin olen kokenut olevani tuolla kympissä, eli milloin on ollut tähänastisen elämäni paras aika. Tähän kohtaan mä valitsin meidän ekan kannettavan hankkimisen vuoden 2007 lopulla. Se vaan oli niin siistiä, kun kone oli sikanopea ja simssi toimi hyvin. .-D Nyt kun rupesin miettimään tuliko myös ekat Ozzy-selviytyjät silloin? Ainakin ne alkoi joskus silloin kun meille oli netti asennettu. Ah tuota aikaa. <3 Harmi, että sitä kesti vain n. kuukauden verran, kun simssi lakkasi toimimasta ja vasta puoli vuotta myöhemmin keksittiin uudelleenasentaa kone jolloin simssi alkoi taas toimia. Sit Simo käski mun puolestaan miettiä mikä aika kuvaisi asteikon toista ääripäätä eli nollaa. Vaikka mä olen kova angstaamaan vähän kaikesta niin siitä huolimatta en pystynyt nimeämään elämästäni mitään tiettyä ajanjaksoa jolloin kaikki olisi ollut tosi huonosti. Nyt kun uudelleen mietin olisin sinänsä voinut sanoa tuohon kohtaan puoli vuotta sitten olleiden vikojen yo-kirjoitusten, tettien suorittamisen ja jatko-opiskelupaikanhaku hässäköiden olleen aika ahdistavia mutta ei sitä enää oikein edes muista. .-D

Mä oon miettinyt joulua muutenkin kuin lahjahankintojen kannalta ja on nyt tullut pohdiskeltua saisinko tänne blogiin mitään joulukalenterin tapaista. Ihan eka idea oli sellainen et julkaisisin kuvani silleen että joka päivä ilmestyisi pieni osa kuvaa ja se valmistuisi palapelimaisesti jouluun mennessä mut en mä varmaan sellasta viitti tehdä. .-D Muutenkin jotenkin itserakas idea.. Onhan sitä naaman näyttämistä pyydetty useaan otteeseen mutta en mä taida rohjeta moiseen täällä blogissa. .-D Tänään sit kattelin netistä erilaisia haasteita joiden totetusta vois harkita joulukalenterimaisesti, en sit tiiä kiinnostaako ketään. .-D Saa laittaa ideoita/toiveita joulukalenteria varten. (-,

Mä oon ollut viime aikoina hirveä suklaapossu ja se näkyy. Ei onneksi minussa vaan läppärissäni, josta voi löytää kaikkien likatahrojen seasta useasta kohtaa sulaneita suklaanpaloja. .-D Tää on pelottavaa, saatan vaan päivässä hotkasta kokonaisen levyn noin vain. .-o "Onneksi" nyt on vika levy menossa, niin sittenpä joudun pitämään pakolla taukoa mässäilyssäni. .-D

Mulla alkaa sanottava kai sitten loppua. Voi moska, taas meni jotenkin hukkaan koko päivä, haluisin saada enemmän aikaan mutta kun ei vaan onnistu. Nyyh, huomenna on fysiikkaa, inha aine mut täytyy yrittää kestää jotta voisin korottaa lukiosta saamaani huonoa numeroa. .-D Toivottavasti onnistuu, etten turhaan mee sinne tunneille..


Kysymys lukijoille:
Minkä onnellisuus arvosanan sinä annat nykyhetkelle?
Vaihtoehto 1: 10-6
Vaihtoehto 2: 5-0

4 kommenttia:

anna kirjoitti...

Mä ainakin olisin kiinnostunut seuraamaan jotain kalenteria jouluna =) Mulle se naamakuva ei ole pakollinen, koska olenhan jos nähnyt sut! =D Ja tosi monella on psykologeista sellanen kuva, että sinne mennään vaan jos on kaikki ihan sekaisin yms. Mutta hyvä jos käynti meni hyvin. Joudutko vielä käymään siellä? =)

Kasa kirjoitti...

Hii mukavaa, täytyy jotain koittaa kehitellä. .-) No niin, niille sellainen naamakalenteri ois ihan turhan tylsä jotka on mut nähneet. .-D Ei mulle uutta aikaa päätetty mutta sovittiin sen psykologin kanssa että jos tuntuu että tarvii tulla juttelemaan niin sit voi uudestaan ottaa yhteyttä. .-)

Fiku kirjoitti...

Hehhee, just hyvä toi Sweets! .--D Ja voi Simo vieköön. .-----D Jotenkin huvittava juttu!! Kaija muuten viime vuonna sanoi kanssa, että mä voisin mennä koulupsykologille. .--o En sitte menny. .--D Toi uuden koneen tulo ja vähän vuosi sitä aikaisemmin oli ihan mahtavaa aikaa. .-D Nyt en osannu valita, kummalle puolelle laittaisin tyytyväisyyden. .-/ Se olis just noiden rajalla ehkä. .--D Just hyvä, kun tuli tohon toiseen 5-0!! Mä otin siihen kuviksen rahajuttuun semmosen kauheen lissuilukuvan, ni aattelin, et voisin sen ehkä laittaa "mese"kuvaks. .---D Hahaa, koneesta pystyy tulkitsemaan niin hyvin, mitä ihminen on syönyt. .--D Tai ainakin kuinka possusti on syönyt. .--D Fysiikka on ihan vammasta. Ei voi mitään, jos ei saa mitään aikaan. .-D

Kasa kirjoitti...

Hahah, nii on. .-D Ootan Bonesin kolmos kautta kun Sweets tulee siinä jossain vaiheessa sarjaan. .-D Jeps, miksi nää mun kuraattorit ja psykologit on jotain Simoja ja Seppoja. .--D Hoh, miksi kaikki on aina käskemässä meitä joidenkin juttusille.. .-P Hyi kun sun tyytyväisyysarvosana on alhaalla. .-s Tosin mäkin tän päivän fysiikan tunnin jälkeen ihmettelin miten vielä eilen arvostelin kaiken noin hyväksi. .-D Haha, mä en eilen tajunnu tota 5-0 -juttua mut tänään ku Aiskan kommettiin vastasin ni tajusin. .-DD Haha, sun pitää näyttää se lissukuva, ja laita ihmeessä se proffakuvaksi. .--D Haha, mitähän kaikkea tän koneen pinnalta löytyisi jos alkaisi ottaa näytteitä noista kaikista ihme läiskistä. .-D Ei fysiikka mitään hirmukivaa niin oo, mut ainakin helpompaa tuolla. .-D Ku mä haluisin saada aikaan jotain, ärsyttää kun vaan jään pelaamaan tai jotain laiskaa tekemään ku ois kiva vaikka noita simsjuttuja edistaa jotenkin tai jotain. .-P