maanantai 22. huhtikuuta 2013

Tosi outoa...

...että Fiku tuntuu pitävän tästä Allun biisistä ennemmän kuin minä. .-o


Se oli heti ensikuuleman jälkeen tosi innostunut (jollain tapaa ehkä jopa mua innostuneempi) ja haluu aina kattoa tuon musavideon, kun se on Fikun mielestä niin hyvä. .-D Eihän se mua tietenkään haittaa, mut ihan kuin Fiku olisi jollain tasolla suurempi Allufani kuin minä, ihan uutta minulle. .-D

Sit outoa on myöskin se, miten tunnollisesta ja ahkerasta tytöstä on tullut laiska ja saamaton, asioiden hoitamisen viimehetkeen jättävä. Ja nyt puhuin siis itsestäni. Ala-asteella olin oikeesti hikettäjä ja 5-6 luokilla vedin useinkin kokeista ysejä, ja joskus onnistuin jopa kympin saamaan. Kaikki koulutyöt hoidin aina heti pois alta, enkä koskaan jättänyt läksyjä tekemättä. Nyt mun keskiarvo on pudonnut yli numeron ja olen muutenkin aika vastakohta silloiselle minälleni. No joo, ehkä ala-astetta ja lukiota ei voi verrata keskenään, mutta asennoitumista ainakin voi.

Perjantaihin mennessä pitäisi olla yhet ennakkotehtävät perillä siellä oppilaitoksessa, ja huhtikuun aikana mun pitäisi ehtiä suorittaa vielä kaksi tettiä + niihin kuuluvat raportit ym tehdä. Noi ennakkotehtävät on jo ihan hyvällä mallilla, jos tänään saisi valmiiksi ja huomiseksi veisi postiin, niin ne tulis varmaan hoidettua. .-) Mutta nuo tetit... Keskiviikkona oltais Fikun kanssa lähdössä Tampereen yliopiston avoimiin oviin, ja opo laittoi mulle äsken tekstiviestiä etsivänsä mulle vielä vikaa tetpaikkaa, kun aiemmin suunnittelemamme kirjasto ei huolinutkaan tetläisiä. Mut eiköhän tämä tästä, pääasia, että teen tehtävät myöhässä deadlinea hipoen kuin jättäisin kokonaan tekemättä. Ihme kyllä en ole tällä hetkellä pahemmin ahdistunut edes saamattomuudestani. .-o

Why koulutyöt ja muut ikävät asiat won't leave me alone?

Yksi tositosi helpottava asia on, että sain otettua lisäaikaa ton pääsykoekirjan lainalle, joten nyt mulla ei ookaan niin hoppua sen lukemisen kanssa. .-) Varsinkin kun meinasin nyt suurimman osan tästä huhtikuun lopusta jättää noiden oposuoritusten hoitamiseen. Sit noiden tettien lisäksi joudun matkustelemaan pääsykokeiden takia, eka pääsykoe oliskin jo ensi viikon torstaina, apua!

Mut niin, koska mun päivittäinen luku-urakka lyheni nyt tuon lainan uusimisen ansiosta, ei mun tarvii lukea enää kuin 8 sivua / päivä, haa. .-D Tän päivän lukemiset on jo suoritettu, mullahan olis aikaa vaikka pelata simssiä.. ,-) Ja kenen pitkään olla nyt niin kiireinen ja ne ennakkotehtävätkin piti viimeistellä.. .-D

Kysymys lukijoille:
Kumpi postauksen biisi oli parempi?
Vaihtoehto 1: Leave Me Alone
Vaihtoehto 2: Just the Girl

Ei kommentteja: