keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Pitihän se...

...arvata, että mä mäkin tuun kipeeksi. .-P Eilen illalla alkoi kurkkukipu ja sama meininki jatkuu parhaillaankin, eli nyt flunssa on puolestaan minun kiusanani. Viikko sitten se oli isillä, sit Fikulla ja nyt on mun vuoro. Toivottavasti tää ois vaan sellanen perustauti, en jaksais taas virua kuumeessa kotona. .-P Ainakin nyt on vielä ihan hyvä olo muuten, kurkku vaan karheena. Mä oon tän lukukauden aikana ollut jo kolme kertaa flunssassa, vähän enemmän taas vaihteeksi, ja sit keväällä tiedän jo mua odottavan jokavuotinen kevätflunssa.. Arh, miten niinkin pieni juttu kuin pieni räkätauti voi ärsyttää niin paljon?? Se vaan voi. .-P Mä olin jo niin varma, etten sais tartuntaa ja sit kumminkin sain. .-D Noo, nautitaan nyt vielä, kun ei nenukka vuoda..

Auh, kurkun lisäksi mahaan sattuu, se meni sekaisin äsken olleessa yp:n osakokeessa. Ärsyttää, kun mä reagoin jännitykseen mahallani.. Mut se koe meni kai ihan hyvin, ainoona ongelmana oli, että käytin suunnitteluun liikaa aikaa, ja sit en meinannut ehtiä kirjoittaa kaikkea koepaperille. .-D Onneksi se ope antoi muutaman minuutin lisäaikaa, ni sain sanottua kaiken sanottavani. .-> Nyt mulla sit pitäis olla rento loppupäivä luvassa, edessä on kaksi vapaatuntia ja sit iltapäivällä matikkaa. .-) Sit jos kotona saisin läksyt tehtyä nopeesti, ehtisin ehkä pelaamaan mun omalla LC perheellä.. Oon ihan koukussa siihen. .-D Eilen harmitti, kun en ton kokeen takia voinut mennä koneelle laiskottelemaan ja pelaamaan. Mut nyt siis on rennompi meininki, vaikka mulla olisi kaiken maailman opo-tehtäviä, mut ei nyt jaksa niitä. .-D

Voi minua, vapaatunti meni taas, enkä saanut yhtä suunnittelemaani juttua valmiiksi, joten taas tulee tällanen köyhä postaus. .-D No, huomenna sitten. Mä oon ollut tosi hajamielinen, en oo kertaakaan tänä vuonna muistanu ottaa "välituntiämppää" mukaan kouluun, ja aina täytyy kuunnella koneelta musiikkia. .-D Joo, toista ämppää kuuntelen automatkoilla ja toista välituntisin. .-D Noh, täytyis alkaa lopetella tältä päivältä, enköhän mä taas huomennakin karkaa ikäviä koulutyövelvollisuuksiani blogini pariin. ,-D Tästä saatte rakastettavan biisin kuunneltavaksenne:

Kysymys lukijoille:
Kannattaisko mun olla suunnitelmallisempi, kun en koskaan saa ajallaan mitään valmiiksi`? .-D
Vaihtoehto 1: Totta ihmeessä.
Vaihtoehto 2: Mitäs vikaa siinä on?

Ei kommentteja: