perjantai 4. tammikuuta 2013

Arvatkaas, miksi...

...olen koneella, vaikka minulla pitäisi olla äikän tunti? Päätin keskeyttää sen kurssin. .-D Eilen illalla laiton viestiä opelle, ja tänään oon koko päivän vältellyt äikän opea, koska pelkäsin sen tulevan suostuttelemaan minua jäämään, mutta äsken wilmasta katoin, niin se oli vaan kommentoinut asian olevan selvä. Luettelin kauheat luettelot, miksi en muka voisi jatkaa kurssia, mutta oikeasti keskeytin kurssin lähinnä sen takia, että kammosin sen lopussa pidettävää suullista esitystä luokalle. .-P Ja muutenkaan toi kurssi ei oo mulle ollut kauhean hyödyksi: Ekalla tunnilla joulukuun alussa ope sanoi, että sillä kurssilla kirjoitataan joka viikko essee. Noh, nyt on mennyt jo se kolme viikkoa, eli puolet kurssista, ja me oltiin tehty vasta yksi essee.. Muut tunnit tehtiin kaikkea turhaa, ja mä just oisin niitä esseitä halunnut kirjoittaa, ja kun niitä ei ees tehty, en jää paljosta paitsi. .-D Nyt on kyllä paljon parempi mieli, toi kurssi on mua ärsyttänyt koko ajan ja tuonut paineita, ja nyt minä hoitelin sen pois, ja saan enemmän vapaatuntejakin, hah. ,-D Ja onneksi mulla ei oo enää mitään pakollisia äikän kursseja käymättä, niin ei tarvii sitä ope ees tavata silleen. .-D

Että tässä hyvillä mielin oottelen viikonloppua, kun on tunnit ohi tältä viikolta. .-D Hmm, en mä tiedä, onko mulla enää kauheesti ees mitään sanottavaa tässä. .-o Ei kai mitään erityistä kertomisen arvoista ole tapahtunut.. Siispä mulla on pari vaihtoehtoa: Joko teen minulle langetetun haasteen, tai sitten levyarvostelun. Haluisin ehkä sitä haastetta varten miettiä asioita vielä, mut levyarvostelun voisi nyt tähän vetää, kun muutenkin kuuntelen nyt musaa kuulokkeilla koneelta, koska mun ämppä jäi kotiin. Joo, jos siis levyarvostelun tekisi. .-D

No voi hitsi, noiden biisien kuunelu veikin enemmän aikaa kuin oletin, en saanutkaan nyt sitä valmiiksi, jää toiseen kertaan. Mut hyviä viikonloppuja!

Kysymys lukijoille:
Oliko vähän köyhä postaus?
Vaihtoehto 1: Joo..
Vaihtoehto 2: Ei .-)

Ei kommentteja: