torstai 17. tammikuuta 2013

Eilen nähtiin...

...simssiliinin ensiesiintyminen "livenä"! Tuli eilen videopuhelun välityksellä näyttäydyttyä parille meseläiselle. .-D Aluksi ois tehny vaan mieli piiloutua näytön edestä, mut kyl siinä sit lopulta rentoutui, ja hauskaa oli! Mulla ja Fikulla on joku ongelma irveillä, ja eilen sitä tuli harjoitettua aika paljonkin siinä wed-kameran edessä. x-D Eli nyt sit vaan kaikki pyytelemään mun meseä, mikäli haluutte nähdä... Katellaan, jos rohkenen joskus jotain kuvaa tänne laittamaan. .-D Mä vaan olen huono näyttävään hyvältä pysäytyskuvissa, liikkuva kuva on enemmän mun juttu. .-D Ja sit muutenkin kuvan lisäämisen jälkeen mahdolliset mut tuntevat ihmiset saisivat tietää henkilöllisyyteni ja kaikkea pelottavaa, et katellaan, jos sit viimeistään paikkakunnan vaihdoksen jälkeen voisin naamani esitellä täällä. No en lupaa mitään, katotaan nyt, saanko itestäni edes mitään julkaisukelpoista kuvaa otettua. .-D

Mut nyt siirrytään tän päivän varsinaiseen aiheeseen. Sain jo aikoja sitten Mandariinilta tämmöisen haasteen toteutettavakseni! Hidasteluni haasteen tekemisessä on johtunut siitä, että halusin miettiä kunnolla kysymyksiä ym, mut en nyt sit tiiä, onko tää kovin ihmeellinen. .-D No mutta, haaste ja sen idea:

Kerro 11 asiaa itsestäsi.
Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
Keksi 11 uutta kysymystä.
Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

11 asiaa minusta:
Rajaan nyt vähän tätä aihetta, ja kerron 11 asiaa vaikkapa koulunkäynnistäni. Muuten mulla kestäisi ikuisuus, jos pitäisi tiivistää tärkeimmät faktat näihin yhteentoista kohtaan. .-D

1. Peruskoulun jälkeen menin lukioon. Pienten mutkien kautta päädyin lukion suorittamiseen neljässä vuodessa, mikä oli hyvä valinta, sillä voi vähän rauhallisemmin ottaa ja saan pitkitettyä jatko-opintosuunnitelmien tekemistä. .-D Jos kaikki nyt sujuu hyvin, kesään mennessä musta pitäis tulla ylioppilas, outoa!

2. Aion kirjoittaa tänä keväänä äidinkielen, pitkän matematiikan ja biologian. Pari yo-koetta on jo takanakin, ruotsista tuli B ja terveystiedosta C. Ihan tyytyväinen olen noihin suorituksiini, onhan sekin jo hienoa, että ylipäätään pääsee läpi. .-D

3. Saan yleensä kokeista numeroksi 7-8. Kielet on vähän heikompaa alaani, niistä tulee yleensä 5-6..

4. Tuntuu, että olen jotenkin "tavallista tyhmempi", sillä mun päähän jää tosi huonosti asiat. Joku saisi mun lukumäärällä kokeista kiitettäviä, mutta mä en vaan yleensä niihin yllä, pieniä poikkeuksia lukuunottamatta.

5. Tykkään eniten bilsasta ja kuviksesta. Inhokkiaineita ovatkin sitten englanti ja ruotsi. Uh, voi tätä onnea, kun olen suorittanut jo kaikki pakolliset kieliaineiden kurssit!

6. Suunnitelmat jatko-opiskelupaikasta on vielä melko hataralla pohjalla. Ensisijaisesti yritän pelialalle hakea, mut voi olla, ettei mun taidot riitä sinne pääsyyn, joten meen ehkä opiskelemaan sen perusteita ammattikouluun, ja sen jälkeen yritän vasta pyrkiä ammattikorkeakouluun. Sit muita vaihtoehtoja on kirjallisuuden opiskelu yliopistossa tai käsikirjoittajaksi kouluttautuminen ammattikorkeessa. Huh, kyllähän tähän jotain luonnosideoita syntyi. .-D

7. Oon aina joutunu heräämään aamulla 7.00-7.30 (riippuu, nousenko minä vai Fiku ensin) kouluun ehtiäkseni. Peruskouluun kuljin taksilla tai bussilla, mut nykyään isi kyyditsee tänne lukiolle. ,-D Joo, sen oman ajokortinkin vois toki hommata.. Tänne lukiolle on semmonen 15 kilsan matka meidän kotoa.

8. Parasta koulussa on vapaatunnit ja automatkat. .-D Joo, noihan onkin kunnon koulua... Vapaatunneilla biletän yleensä koneella, ja automatkat on parhaita ämpän kuuntelua varten!

9. Mulle mieluisin oppimistyyli on se, että ope selittää asioita ja kirjoitellaan muistiinpanoja. Käytännönoppeja oon aina vihannut!

10. Oon koulussa melko yksinäinen, koska yläasteelle mennessä meidän ala-aste aikainen luokka meni puokkiin, ja mä jouduin sille puolelle, jossa oli niitä vähemmän. Yläasteen jälkeen pakka sekoittui jälleen, ja oon sit ollut usein koulussa yksin, koska mun on vaikea luoda uusia ihmissuhteita. .-x Mut nyt on seuraa sentään välitunneilla, kun Fikukin on täällä! .-D Ja ollaan onnistuttu järjestämään meille yhteisiä kurssejakin aina toisiaan. .-D

11. Oon aika kouluvastainen. Lähinnä siksi, että pelkään/jännitän siellä tehtäviä ikäviä asioita, kuten ryhmätyöt, kokeet, esiintymiset yms.

Sitten vuorossa ovat nämä Mandariinin mulle keksimät kysymykset & vastaukset niihin:

1. Lempi eläimesi?
V: Kissa.
2. Pidätkö koulusta?
V: En erityisemmin, mutta ns. vapaaehtoisesti lukion kuitenkin silloin aikoinaan valitsin.. Mut onhan koulutus aina hyväksi, vaikkei siitä tykkäiskään. .-D
3. Oletko tyytyväinen elämääsi?
V: Perjaatteessa olen, mut ainahan haaveillaan asioista, jotka ei ehkä ole mahdollisia. Siispä sanon, että olen tällä hetkellä tyytyväinen, kaikki asiat on melko hyvällä mallilla juuri nyt. .-)
4. Miten vietät vapaa-aikaasi?
V: Elektroniikkavälinen, kuten telkkarin ja tietokoneen kanssa. .-D Mulla ei koulun lisäksi ole kodin ulkopuolista elämää, joten kotosalla minä kattelen telkusta ohjelmia ja pelailen wiillä, ja sit tietokonekin on usein puolet päivästä vähintään päällä. .-D Koneella pelailen simssiä, kuuntelen musiikkia, kirjoitan sims-blogeja Fikun kanssa, pidetään yhteyttä nettikavereihimme, katellaan DVD:itä tai muita videoita.. No, siinä se kaikessa vähyydessään on, tota mun elämä on. .--D
5. Odotatko jo kesää?
V: Kyllä, mun puolesta vois olla ikuinen kesä. .-)
6. Lempi musiikkisi?
V: Täällä soittolistoillani on kaikki lempparini koottuna, en ala niitä tähän erikseen listaamaan. .-D
7. Lempi elokuvasi?
V: Mä katon niin harvoin elokuvia, sanotaan nyt vaikka Tintin seikkailut: Yksisarvisen salaisuus.
8. Tärkein asia elämässä?
V: Fikua lainaten sanon onnellisuus. Sitähän voi sit perjaatteessa elää millaisissa oloissa tahansa, kunhan vaan on onnellinen. .-) Toisaalta oon kyllä sitä mieltä, että rahalla saa onnea, höhö.
9. Mitä harrastat?
V: En harrasta mitään. .-P
10. Onko sinulla lemmikkejä?
V: Ei. .-<
11. Mitäs tykkäsit haasteesta?
V: Oikein mukavainen tää mielestäni oli, hienoa, että pienempiä lukijamääriä omaavia blogeja tuodaan tämän avulla enemmän esille jne. Muutenkin tykkään aina, kun minulle langetetaan erilaisia kysymysjuttuja. .-D

Kysymykset haastetuilleni:
Vaikeeta, kun oon tässä ihan lyhyen ajan sisällä laittanut pariin blogiin "ask me anythig" -postauksiin kysymyksiä, ja nyt sit piti vielä kehitellä erilaisia kysymyksiä, jotta voin uudestaan näitä samoja haastaa ja kaikkea sekavaa. .-D Mutta tässä haastettuni, olkaa hyvät!

1. Esittele lyhyesti joku seuraamasi tv-sarja tai näkemäsi elokuva.
2. Mitkä kolme asiaa haluat toteuttaa tulevaisuudessa?
3. Kuvaile hammasharjaasi.
4. Boikotoitko jotakin?
5. Parhaat muistot vuodelta 2012.
6. Mitä asioita kammoat?
7. Mainitse muutama tämän hetkinen suosikkibiisisi.
8. Kotimainen vai ulkomainen musiikki? Miksi?
9. Mitä vahvuuksia sinulla on?
10. Mikä on sinulle paras tapa rentoutua?
11. Vastaa haastetuillesi kehittelemiisi kysymyksiin.

Apua, mistä mä keksin 11 haastettavaa! Tällainen saman tapainen haaste on pyöriny aika useessa seuraamassani blogissa, etten viitsisi uutta niillekään pakottaa. .-D Muutenkin äsken huomasin, et tosi moni mun seurannassa ollut blogi on lopetettu, pitäis ilmeisesti hankkia uusia blogeja seurattavaksi.. No, sit haen vaikka sims-blogien parista porukkaa. Eli haaste lähtisi seuraaville henkilöille:

1. Ciesse
2. Hattara
3. Jade Essence
4. Johanna
5. Kaisa
6. Mesinen
7. Superblondi
8. Riina
9. Tuuli
10. vupii
11. Xaldin

Noin, ei noiden haastettujen keksiminen ollutkaan niin vaikeaa kuin aluksi pelkäsin. .-D Toivottavasti kaikki tykkää ja innostuu ja tekee ja silleen. .-D Sit mä varmaan alan lopetella tätä postausta ja ilmotella haastetuilleni tästä tärkeästä tehtävästä. .-D Jos en jostain syystä kerkee joka paikkaan tänään ilmoittaa, jatkan huomenna. Eli en ole syrjimässä ketään, jos ilmoitus viivästyy, olen vain hidas. .-D Oiskohan aika toivotella hyviä viikonloppuja, joku sisäinen ääni käskee mun huomenna alkaa tehdä niitä opotöitä, että sais edes osan pois alta. .-D Mut ens viikolla sit taas postailemaan tulen. .->


Kysymys lukijoille:
Miltä toi haaste vaikutti?
Vaihtoehto 1: Kivalta .-)
Vaihtoehto 2: En nyt tiiä..

Ei kommentteja: