perjantai 27. toukokuuta 2016

Perjantai 13...

...päivän epäonni vaikutti mun kohdalla viikon myöhässä. En tajuu mikä keksintö muulta luokalta oli laittaa mut vastaamaan meidän asiakastapaamisen puheenvetämisestä, koska mä olen todennäköisesti maailman surkein valinta moiseen pestiin. Kyllä mä suunnittelin aloituspuheenvuoron valmiiksi etukäteen, mutta kun asiakas sitten saapui ja kokous alkoi en mä saanut suuta auki ja lopulta yks toinen alkoi esitellä meidän työtä ja mä vaan istuin hiljaa koko ajan. Paremminhan se kokous näin sujui kuin jos mä olisin ollut äänessä, mut muu luokka ei ollut kovin mielissään siitä etten hoitanut mulle langetettua tehtävää. En mä itsekään ole iloinen siitä miten tilanne meni, mut ei silti ollut kiva kuunnella muiden valitusta aiheesta ja harmi että se arvostus mitä muulla luokalla oli mua kohtaan (jos mitään edes oli..) on nyt tippunut ainakin ihan nollaan. Noh, ei koulua onneksi ole enää kuin muutama päivä ja sit valmistun eikä tarvii näitä ihmisiä enää nähdä. Mua ärsyttää kun jotkut vaan syyttää, muttei anna tilaisuuttaa selittää miksi mä toimin niin kuin toimin. Ei sillä et mulla olisi mitään hyviä syitä toiminnalleni, mut haluaisin silti et muutkin näkisi asiat mun näkökulmasta. Kuumotti pikkasen tulla maanantaina kouluun, mut onneksi kukaan ei ole enää maininnut asiasta ja voin vain olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jännää että asia ei edes juuri käy mielessä koulupäivien aikana, mut vapaa-ajalla se saattaa muuten vaan tulla ärsyttävästi mieleen..

Siirrytään kivempiin aiheisiin, ostettiin nimittäin Fikun kanssa liput Simple Planin lauantain keikalle! Taisin jo aiemmin kertoa että asia on harkinnassa, mut nyt se on virallista. Hyvä tälleen viime hetkellä hankkia liput niin ei ole monien kuukausien odottamista keikkapäivään. .--D Mä oon aika hyvin saanut hyödynnettyä näitä kahdeksan tunnin mittaisia työpäiviä bändin tuotannon kuunteluun tykästyn biiseihin aina vain enemmän ja enemmän. .-3 Simple Planin kappaleissa on tunnetta ja aitoutta, joten niihin on helppo samaistua. Jos jokin asia ärsyttää ovat aggressiiviset valituslaulut sopivaa kuunneltavaa, mutta myös iloisiin hetkiin löytyy taustamusiikkia Simple Planin tuotannosta. Ite oon kuunnellut Simple Plania ahkerimmin vuoden 2008 paikkeilla, ja toivon että useampikin näistä vuosien takaisista suosikeistani sisältyy keikkaillan tarjontaan:

♫ When I'm Gone
♫ Your Love Is A Lie
♫ Perfect
♫ Save You
♫ Welcome To My Life
♫ Summer Paradise
Uudempia lemppareita:
Boom
Jet Lag 
Saturday 
Try
No Love


Koulu on tosiaan niin vähissä että tässä täytyy vähitellen alkaa valmistella muuttoa. Oon oikeestaan pakannut kaiken mitä tässä vaiheessa pystyy, en vielä ala esim. repimään lakanoita sängystä kun täällä tulee vielä nukuttua. .-D Tää muuttotouhu ja tavaroiden pakkaaminen on ollut jotenkin tosi rentoa, johtuu varmaan siitä ettei mulla oo täällä asunnolla kovin paljon irtainta omaisuutta, loppusiivous on tosin vielä tekemättä.. Tarkoitus olisi että tullaan isin kanssa sunnuntaina hakemaan mun tavarat, ja sit kun kamat on viety niin voisin tehdä loppusiivouksen su-ma, ja avaimet palauttaisin tiistaina jolloin vuokrasopimus päättyy ja lähtisin kotiin ja lintsaisin loput koulupäivät. .-D En oo vielä päättäny tuunko valmistujaisjuhliin, pitäis kai vaikka ei oikeestaan kiinnosta..

En tiiä miten tuun selviimään ilman konetta ne pari viimeistä iltaa asunnolla, tulee varmaan tylsää ja pimeää, sillä tietokoneen näyttö on viimeiltoina ollut ainoa valonlähde huoneessani kun se kattolamppu ilmeisesti paloi loppuun. Toisaalta vois pitää kaverina sen vanhan läppärin, se tuli nimittäin kaivettua pakkauksen yhteydessä esiin ja testasin saisko sitä auki, ja nätisti se on pysynyt päällä nyt parin illan ajan. Hidashan se on, mutta siitä kuuluu äänet ja on ihanan vapauttavaa kun voi kuunnella musiikkia ilman että täytyy olla kuulokkeilla kahlittuna paikalleen. Oonhan mä radiota välillä kuunnellut, mutta sieltä tulevasta musiikkitarjonnasta mua miellyttää ehkä 10%, joten kivaa kuunnella musiikkia joka miellyttää sataprosenttisesti. ,-) Läppäri toimii myös hyvänä sängynlämmittäjänä ylikuumenemisensa takia, ja nukkumaan käydessä voi kömpiä lämpimän peiton alle kun konetta on sängyllä hetken pitänyt. Mulla ois ollut simssikin tuolla koneella, harmi että pelilevy puuttuu.. Sen sijaan oon sit pelaillut aikani kuluksi koneen valmispelejä, ja erityisesti innostuin pelaamaan Miinaharavaa, ja ihan hävettää myöntää että olen siihen nyt koukussa. XD


Luvassa on siis aika poikkeuksellinen viikonloppu kun lauantaina on keikka ja sunnuntaina hoidellaan muuttoasioita. Tää viikko on ollut jotenkin supertylsä, koulussa ei jaksa tehdä juuri mitään, jopa laiskotteluun kyllästyy. Ens viikolla on loppupalaveri asiakkaan kanssa ja meillä ei oo juuri mitään uutta näytettävää, mitähän se tykkää..? XD Ihan sama mulle, kunhan mun ei tarvii olla pääosassa kokouksessa niin kaikki on hyvin. Mä varmaan kirjottelen seuraavaa postausta taas kotosalla, joten sitä odotellessa. Loppumusaksi mitäs muutakaan kuin Simple Plania:


Kysymys lukijoille:
Läppäri vs pöytäkone ?
Vaihtoehto 1: Pöytäkone
Vaihtoehto 2: Läppäri

Ei kommentteja: