torstai 5. helmikuuta 2015

Tällä viikolla...

...lähdin hyvillä mielin opiskelupaikkakunnalle. En siksi että opinnot olisi alkaneet kiinnostaa vaan siksi että pääsisin suihkuun. .-D Viikonloppuna meidän vesipumppuun tuli joku vika, eikä vettä saatu siis ollenkaan. Käsienpesua varten isi oli tuonut vessaan jonkun megakanisterin, josta pystyi pikkasen valuttamaan vettä kerralla, ja vessa vedettiin kaatamalla ämpäristä vettä pönttöön. Onneksi meidän naapurissa asuu putkimies, joten saatiin paikalle apua jopa viikonloppuna, mut vikaa ei saatu korjattua koska varaosia ei päässyt ostamaan ennen maanantaita, joten piti olla likaisena koko viikonloppu. .-P Vähän noloa valittaa jos muutamaan päivään ei hanasta tule vettä, sillä jossain sellainen on ihan arkipäivää, mutta kun on tottunut helppoon ja mukavaan (ja puhtaaseen) elämään tuntuu tällainen pieni ongelma suurelta kriisiltä. Mä oon tosi laiska käymään suihkussa, mut kyllä kieltämättä alkoi tuntua ikävältä olla niin likainen, ja varsinkin kun maanantaina piti mennä ihmisten ilmoille tukka ihan rasvaisena. Mun hiukset vaatisi pesua melkeinpä päivittäin, joten voitte vaan kuvitella miltä näytti neljä päivää pesemättömänä ollut pää.. Pidin junassa pipoa tiukasti päässä vaikka oli kamalan kuuma, mut työpaikalla sain onneksi olla yksinäni omassa nurkassani poissa katseilta. .-D

Joku oli jakanut perjantaina juna-asemalla jotain sanomalehtiä, ja selattiin Fikun saamaa lehtistä junassa aikamme kuluksi kotimatkalla. Lehdessä oli jotain kunnallisvaaliehdokkaiden mainoksia, ja naureskeltiin että varmaan joku ehdokas jonka mainos siellä oli jakoi niitä lehtiä. .--D TV-ohjelmatietojen sivulta tuli bongattua Selviytyjät, ja ihan hirvistyttiin miten ei oltu huomattu sen alkua. Nykyään kun tulee katsottua ohjelmat netistä ei näe mainoksia (taino näkee, mutta ei sieltä useinkaan pomppaa "meidän ohjelmiin" liittyviä mainoksia) ja ei sit yhtään osaa varautua. Noh, onneksi siinä ei oltu ehditty vielä pitkälle et hyvin pääsee mukaan vaikka yksi jakso jäi näkemättä. Tuo on taas sellanen fanit vs. suosikit -kausi, ja kannustan varmaan nyt aluksi ainakin suosikkeja kun siellä on tuttuja heppuja, mut ei oo mitään isompaa lempparia kuitenkaan tällä kertaa mukana. Mut kyllä noihin kilpailijoihin yleensä kiintyy kauden edetessä, että ei tässä hätää. .-D Revettiin kun nähtiin Erik, tuli siitä heti mieleen se koskemattomuushuijaus. .-DD Tuli nyt mieleen että mulla on yhä kesken se Ozzyn eteneminen Selviytyjissä -juttu, sen tekeminen vaan jäi, ja ihan niinkuin muistaisin enää mitään niistä jaksoista. .--D


Työssäoppiminen lähestyy loppuaan ja ens viikolla pitäis sitten palata kouluun.. Nyt tässä viimesinä päivinä onkin tapahtunut vähän enemmän, kun työpaikkaohjaaja palas sairaslomaltaan. En mä viittiny kierrellä vaan suoraan kerroin etten oo muutamaan viikkoon hirveästi edistänyt projektejani koska mallinnusohjelma ei toiminut, ja vähän se sitä voivotteli mutta ei lähtenyt siitä mua syyttämään vaan sitä ennemmin ettei täällä oo oikein ollut valvojaa tai muuta opettajaa paikalla joka olisi auttanut sen kanssa. Kysyi sitten lopuksi onko mulla ollut edes kivaa ja reippaasti vastasin myöntävästi, laiskotteluhan on kivaa, ja tähän TOP-ohjaaja sit vaan vastasi että jatka samaan malliin. --> Eli laiskotellen? Salakuuntelin/satuin kuulemaan opettajien keskustelua, ja ymmärtääkseni ne musta puhui "fyysisesti on ainakin ollut paikalla", että hmm. .-D Tottahan se on, en mä paljoa ole edistänyt mulle annettuja tehtäviä.. Tässä käväisi myös sit yks ope meidän koululta ja vähän juteltiin TOP:ista ja näytin mun aikaansaannoksia. Se ope kyllä tuntui yllättyneen mun 3D mallinnuksesta ja sen mielestä se oli tosi hyvä, wow. .-D Ope sit kysyi minkä arvosanan (1-3) itelleni antaisin tästä jaksosta ja sanoin ykkösen, koska jos mä oon laiskotellut reilusti yli puolet tästä TOP-jaksosta niin ei mun mielestä muuta voi antaa, mutta opet sit vaan siihen että älä nyt aliarvioi osaamistasi. .-D Ne sit ylipuhui mut vaihtamaan arviota kakkoseen, vaikka mielestäni en ole sitä ansainnut, mut ihan sama, näyttääpä wilmassa kurssisuoritukset paremmalta. .-D Oon nyt silti piirrellyt suurimman osan päivistä vaikka siellä nykyään on se työpaikkaohjaajakin paikalla. Mua hävettää ku oon kuluttanu sen piirtopöydän kynän ihan loppuun. x-D

Kämppiksillä on käynyt parin päivän sisällä ihan hirveesti niiden kavereita täällä, ja mua ahdistaa. Ei kehtaa mennä esim. hakemaan keittiöstä juotavaa jos siellä hengaa joku lössi ihmisiä. Sitku niitä kavereita tulee vielä joskus puolenyön aikaan ja jotkut haluis nukkua silloin. Okei, ei ne nyt niin kovaa melua pidä ettenkö pystyis nukkumaan, mut kerran heräsin puol kolmelta yöllä siihen kun joku väenpaljous kolisteli eteisessä. .-P Sit tohon ulko-oveen tuli joku ongelma eikä se pysy kiinni, et sitä täytyy nyt pitää koko ajan takalukossa ettei kaikki kansa voi kävellä sisään milloin huvittaa. Muahah, jää kämppisten vaivaksi ilmoittaa asiasta, sillä mä häippään taas viikonlopuksi kotiin eikä toi ovi mua silloin häiritse. >.-)

Siinä alkaakin sitten olla kuulumiset viimeiseltä viikolta. Katotaan nyt miten toi kouluun palaaminen sujuu.. Äh, mulla ei taaskaan ole loppumusaa, ei oo tällä hetkellä mitään uutta biisiä mielessä jonka haluisin jakaa, joten laitan tän uusiksi kun se radiosta nyt tulee ja ehkä salaa vähän pidänkin siitä. .-D



Kysymys lukijoille:
Kumpi heimo?
Vaihtoehto 1: Fanit
Vaihtoehto 2: Suosikit

Ei kommentteja: