torstai 15. tammikuuta 2015

Miten ollaan...

...jo tammikuun puolessa välissä ennen kuin mä saan aikaiseksi jotain postausta? .-P Noh, mä tungen tähän mukaan nyt kaikkia joulujuttuja, oli niistä kuinka pitkä aika tahansa. Loma meni erittäin laiskasti, ei tullut tehtyä oikein mitään hyödyllistä, simstarinoita nyt jonkun verran saatiin kuvattua, mut muuten vaan pelattiin, kateltiin ohjelmia ja nukuttiin. .-D Eikä siinä sinänsä mitään, ois vaan kiva saada joskus jotain aikaankin, kun esim. kaikki meidän simssivut on olleet ihan päivittämättöminä jo pidemmän aikaa.. Ei tosin tällä hetkellä ne kauheasti kiinnosta, lomalla annettiin lukujononkin kasvaa ja ignoorattiin kaikki osailmoitukset törkeästi. .-D Simssiä on tosi kiva pelata, mutta ei sit oikein jaksaisi muuta tällä hetkellä sen pelin parissa puuhata.

Simssin lisäksi pelailtiin muutakin. Pitkin joulukuuta oon pelannu Fikun kanssa Bubble Troublea, mut se jäi sitten kun intouduttiin pitkästä aikaa pelailemaan Papa-pelejä. Uusinta Papa's Donuteriaa alettiin pelata yhdessä, ja sit kumpikin aloitti yhden oman pelin toisen sairastaessa mahatautia. Jep, oikein mukavaa kun lomalla perheessä alkoi sellainen kiertää. Mulla jäi ilotulitukset kokonaan näkemättä kun sairastin just sinä päivänä. .-P Mä aloin pelata Hot Doggeriaa koska Taylor <3, ja Fiku puolestaan pelas Pastariaa. Mä oon tällä hetkellä tosi innostunut noista Papa-peleistä, ja vähän aikaa sitten avattiin äänestys siitä ketä seuraavaan peliin halutaan kokeiksi, ja mä aion olla siinä aktiivisesti mukana. .-D Hirveä hinku olis lähettää myös fanarttia pojille, mut sellaisen tekemisessä voi mennä tovi.



Havaiji 5-0:n kolmoskautta on nyt näytetty Herolta aika tiheeseen tahtiin, ja melkein joka päivälle on riittänyt katselemista sen ansiosta. Tykkään ihan hirveästi tästä kaudesta! Varsinkin Chin on saanut enemmän persoonaa ja musta oli hienoa miten sille oli jätetty useampi jakso Malian kuoleman jälkeen suremiselle, ja tää jotenki yhdisti koko tiimiä tai ää, en tiiä. .-D Ihanaa kun Shang Min on taas enemmän ollut mukana, ja ehkä paras jakso oli kun se auttoi Chiniä pakenemaan vankilasta. Steve ja Dannykin on tulleet paremmin tällä kaudella toimeen, ja mä tykkään kun niiden ystävyydessä on pientä bromancea. .-D Suurin osa jaksoista on ollut parempia ja toiminnantäytteisiä. Vähän ehkä ärsyttää kun melkein joka jaksossa joku 5-0:n jäsen joutuu vaaraan mut sit kuitenki tietää ettei se voi kuolla ni menee jännitys siinä. Mut toisaalta tämmöiset jaksot on kiinnostavampia, se tuntuu ihan erilaiselta kun joku sarjan päähenkilö kärsii kuin jos se olisi vaan joku random-heppu joka esiintyy vain yhdessä jaksossa.


Iltaisin kateltiin aina Bonesia, ja alotettiin taas pitkästä aikaa kattelu ihan alusta asti. Noissa ekan kauden jaksoissa on vaan joka katselukerralla sitä jotain. Välillä on vähän vaikea sopeutua siihen, ettei henkilöistä tiedetäkään vielä kaikkea, ja onhan se vähän haikeeta, että nää vähitellen paljastuvat mysteerit ei enää ole mysteerejä, kun tietää miten homma etenee. Jaksokohtaisia tapahtumia ei sit kuitenkaan muista, ainakaan kaikkia.. Mä tykkään tästä ekan kauden tiimistä, ja Zackin on näissä ekoissa kausissa vielä mukana, jeij. Telkkarista sattui tulemaan myös Bonesin 9. tuotantokauden jaksoja, ja kateltiin nyt niitäkin kun ei vielä ole sitä DVD:nä. Uusi ja vanha Bones on kyllä melkeinpä kuin kaksi eri ohjelmaa, ne on jotenkin niin erilaisia. .-D Tykkään katsoa enemmän vanhoja jaksoja, sillä oon spoilannu vahingossa itteäni yhestä tulevasta ikävästä tapahtumasta enkä haluu että se jakso tulee.. .-(


Näiden ohjelmalöpinöiden jälkeen taidetaan vihdoin päästä uusiin kuulumisiin. Mun piti tehdä myös joulahjoista jotain juttua, mut oon unohtanut aina ottaa kuvat joten jääkööt tänä vuonna lahjat esittelemättä. En mä edes mitään huippuhienoa saanut millä voisin lesoilla täällä. .-D Nyt on siis tuo työssäoppminen yhä menossa, tai ei sitä kyllä miksikään työssäoppmiseksi voi kutsua. Mun työpaikkaohjaaja jäi sairaslomalle ennen joulua, ja sen sijainen käy siellä paikalla vaan pari kertaa viikossa, eikä se usein mun tekemisiin muutenkaan puutu. Tehtäviä piti tulla mun koululta, mutta eivätpä ole opettajat ottaneet yhteyttä sitten työssäoppimisen alettua, et vissiin unohtivat mut... Mulla on kyllä yks virallinen tehtävä, mut en pysty edistämään sitä, sillä sen koneen 3ds Max meni jumiin. Sanoin asiasta viikko sitten sijaisen sijaiselle kun se kävi kattomassa miten mulla sujuu ja tää lupas hoitaa asian, mut ei oo vieläkään tapahtunut mitään. En ees tiiä huomaisko kukaan jos lintsaisin sieltä, tuntuu vähän turhalta.. Tiiän et mun pitäis sanoa tästä tilanteesta jollekin et saisin jotain tekemistä mut toisaalta ei hirveemmin kiinnosta, koska mun motivaatio kaikkeen kouluun liittyvään on ihan poissa.. Olen nyt vaan kaikki päivät piirrellyt, koska en voi edistää työjuttujani. .--D Jostain syystä FlirttiStoori on ollut useimmissa kuvissa aiheena:


Hyh miten kutistaminen pilaa ääriviivat. .-s

Eiköhän tää ala olemaan tässä. Kummasti sain tiivistettyä asiani, olin suunnitellut kertovani juttuja paljon yksityiskohtaisemmin. Loppumusaksi tollanen kappale mitä oon jostain syystä moneen kertaan kuunnellut nyt lähiaikoina. .-D Tuli radiosta yks aamu ja tuli mieleen kesä vuoden takaa, kun tää biisi soi jossain mainoksessa. Mua ei hirveemmin kiinnosta räppi mut toi kertosäe on hyvä.


Kysymys lukijoille:
Kumpi?
Vaihtoehto 1: Booth
Vaihtoehto 2: Brennan

Ei kommentteja: