torstai 27. marraskuuta 2014

Mitä te...

...teette silloin kun netti ei toimi?


Kotona ollessa netin katkeaminen ei ole mikään ongelma, sillä sit voi pelata tietokoneella netittömiä pelejä tai siirtyä Wiin ääreen. Jos kumpikaan näistä ei ole mahdollista (tietokone sammuu ylikuumenemisen takia eikä mene päälle ennen kuin on saanut jäähtyä tai isi kattoo telkkaria) pelataan Fikun kanssa yleensä jotain lautapeliä. Kyllä, eli siis hankitaan jotain korvaavaa tekemistä tietokoneella olemisen sijaan. Mutta entäs sitten, jos se kone on ainoa ns. huvinlähde? Mulla ei ole täällä opiskelija-asunnolla oikeestaan muuta kuin tämä kone, ja kun netti pätki eilen meinasi mennä hermot. Jostain syystä FlirttiStoori versioineen oli ainoa sivu jonka koneeni suostui lataamaan (??? .-D), joten aloin sitten pelata siellä. Pian sivusto alkoi kuitenkin lagia ilmeisesti jonkin päivityksen takia (juteltiin Fikun kanssa Skypessä ja silläkään ei toiminut), jotenkin niin huono tuuri. .-D Pelasin sitten Bubble Spinneriä tylsistymiseen asti, kun olin saanut ladattua sen ennen netin katkeamista valmiiksi. Jos netti ei toimi ollenkaan, mä yleensä piirrän. Koulussa mun koneella oli maanantaina jotain ongelmia netin kanssa (muilla kyllä toimi netti). Mun paikalle oli sopivasti joku jättänyt piirtopöydän, joten ei netin puuttuminen juurikaan häirinnyt siinä piirrellessä. Mä oon ihan onneton enkä osaa mitään johtoja sieltä koneen takaa siirrellä oikein jotta netti palaisi, joten päätin jättää homman jonkun toisen saman koneen käyttäjän harmiksi ja viettää itse tunnin piirtelemällä. .-D Tässä muuten aikaansaannokseni:


Jouluisissa tunnelmissa tässä alkaa vähitellen siis olemaan, eihän joululomaan ole enää kuin kolme viikkoa!! Huh, se menee nopeasti. Lahjat mulla on jo suurimmaksi osaksi hankittu (vähän irl-kavereita = pienempi lahjastressi!) Vähän vaan ahdistaa kun sitä työssäoppimispaikkaa ei ole vieläkään. .-/ Laittelin tällä viikolla lisää hakemuksia, ja muutama on vastannut ettei pysty ottamaan töihin. Ens viikolla pitäis siis maanantaina astella työpaikalle, eikä mulla ole vielä paikkaa. D-. Ope käski laittaa viestiä jos ei löydä mitään, eikä mulla taida nyt paljoa vaihtoehtoja olla, kun tässä ei enää ole paljoa aikaa odotella puuttuvia vastauksia. Jotenkin aina menee mulla näin viime tippaan nämä TOP-paikkojen hankkimiset. Noh, katellaan sit ens viikolla missä mennään tämän asian suhteen.

Näin jakson loppupuolella saa sit stressata kokeista ja tehtävien valmiiksi saamisesta. Kokeita mulla ei onneksi ollut kuin yksi, ja se tuntui ihan hyvin menneen ja jos numero annetaan pelkän kokeen perusteella niin eiköhän sieltä vähintään 2 tule numeroksi. Ois mulla itse asiassa ollut toinenkin koe, mut oon ollut ihan pihalla koko kurssin ja nyt loppujaksosta lintsannut suurimman osan sen aineen tunneistakin, joten en nähnyt syytä mennä koettakaan tekemään kun en mitään olisi osannut. Mulla muuten on se koulublogi, jonne siis laitan esille koulutöitä ja semmoisia, pääsette halutessanne kattomaan täältä. Joo, ei siellä ole oikein mitään, ei vaan ole yhtään inspannut kirjoittaa sinne ja ulkoasun tekemistä on pitänyt aloittaa viimeiset kolme viikkoa, mut en koskaan jaksa. Tuonnekin saa sit kommentoida, mut olkaa jooko asiallisia (niin kuin tähän asti kaikki ovat olleet täälläkin), koska mun ope lukee tuota blogia. .-D Jatkossa siis koulujuttujani esittelen enimmäkseen tuon blogin puolella, joten jos ne kiinnostavat vahdatkaa sitä. Keksiikö kukaan muuten mistä blogin nimi tulee? .-D

Viime viikonloppuna katsottiin se mun intoilema Batmanleffa. Pienenä tykkäsin siitä tosi paljon, ja sit katottiin se kaverin kanssa monta kertaa. .-D Kaveri oli ykkösellä eikä muistaakseni osannut vielä tuolloin lukea, ja mä kakkosella ja osasin kyllä lukea, mut tekstit meni sen verran nopeasti etten ehtinyt kaikkea lukea, joten siinähän vaan katsottiin ja luultiin ymmärtävämme jotain. .-D Mut jotain kumminkin oli jäänyt jopa mieleen, mitä ihmettelen suuresti, sillä jostain lastenohjelmista en muista oikein mitään vaikka niitä katseli moneen kertaan vauvana. Fanarttiakin tuon elokuvan pohjalta tuli tehtyä, varsinkin tosta kohtaa missä Batman ei meinaa päästä pommista eroon. .-D Muistelisin myös joskus piirtäneeni kuvia siitä elokuvan loppupuolella olleesta taistelusta. Hitsi, nää ois siisti löytää! Sit koulussa leikittiin ton elokuvan innoittamana myös Batmania välitunneilla, voi meitä pieniä tyttöjä. .'-> Kököt erikoistehosteet oli taas hauskoja, ja naurettua tuli myös Batmanin ja Robinin säädölle (haikarkote piti ojentaa niin mahdottoman vaikealla tavalla .---D).


Jaaha, kohta olisi hyvä valmistautua nukkumaan menoa varten. Mulla kestää melkein tunti siitä hetkestä kun alan valmistautua, joten on aloitettava jo näin varhain. .-D Mulla muuten kävi viikko sitten moka, etten jostain syystä ollut herännyt herätyskelloon/se ei ollut soinut, ja herätessäni puoli yhdeksän aikaan tajusin, että mun olisi pitänyt olla koululla jo 15 minuuttia sitten. Nukuin siis ensimmäistä kertaa elämässäni pommiin. .-D Päätin sitten olla menemättä kouluun, koska noloa tulla myöhässä ja mulla ois mennyt valmistautumiseen ja koulumatkaan tunti, ja sit oiskin ollut jo ruokailu koulussa ja tuntia olisi ehtinyt olla sen jälkeen vain 45 minuuttia (seliseli), joten ei siinä olisi ollut ainakaan paljon järkeä, eihän..? Nyt oon sit vainoharhaisena laittanut aamuille kaksi eri herätystä, että on toinen varalla jos mokaan ensimmäisen kanssa. .-D Muutenkin jos sattuu heräämään 1-2 tuntia ennen kelloa ei meinaa uskaltaa nukahtaa ettei taas mene herätys jostain syystä ohi, ärsyttävää. .-P


^Kämppis kuunteli tänään tota biisiä, niin sen innoittamana laitan tähän loppumusaksi. Löysin ton biisin muuten silloin viimeksi kun tuskailin TOP-paikan saamisen kanssa, ja taas sama juttu.. Joku epäonnenbiisi ilmeisesti. .-D Ääh, mä oon jotenkin koko päivän unohdellut asioita ja joku juttu jäi varmaan tästä postauksesta pois, mut sille ei mahda nyt mitään.. Katellaan tosiaan taas ens viikolla meininkejä. .-) Heipss.

Kysymys lukijoille:
Näyttääkö Batman teidänkin mielestä jotenkin murhanhimoiselta kantaessaan tuota pommia päänsä päällä?
Vaihtoehto 1: Joo. .-D
Vaihtoehto 2: Ei

Ei kommentteja: