torstai 13. marraskuuta 2014

7.11.2014 sisältyy...

...kyllä ehdottomasti tämän vuoden ikimuistoisimpiin päiviin, koska ihanasöpöparaskomeaupeaallujulkaisiviimeinkinkysymysvastausvideonjasielläolimunkysymysjasevaanoliniinäääwämjddjhhfhetkikunallusanoimunnimenjaääää<3<3 Joo, tosta ei tainnut ihan saada selkoa, joten nyt koitan selittää asian rauhallisemmin. .-D Ensinnäkin kaikki alkoi siitä, kun Allulle sai lähettää kysymyksiä, ja niiden pohjalta luvattiin tehdä vastausvideo. Halusin tietenkin hyödyntää tilaisuuden, ja lähetin muutaman kysymyksen. Tämän jälkeen seurasi piiiitkä odotus, ja ehdin jo ihan unohtaa koko asian, kunnes sitten tuona perjantai-iltana tuben kanavatilauksiini ilmestyi uusi video Allulta:


Alettiin sitä sitten katsomaan. Allu vastaili kysymyksiin omassa asunnossaan, ja oli siistiä nähdä Allun kämppää, ja kiva kun Allu pystyi joidenkin kysymysten kohdalla näyttämään vastauksiin liittyviä esineitä talostaan. Muutenkin video oli ihanan eloisa, kun Allu liikkui ympäri asuntoaan ja vaihtoi välillä vaatteita (ei siis kameran edessä x-D (harmi sinänsä...)). Kyseessä ei siis ollut sellainen perusvastausvideo, jossa vaan istutaan kameran edessä ja luetellaan vastauksia kysymyksiin. Sain sellaisen kuvan ettei Allu ollut etukäteen valmistautunut kysymyksiin eikä edes valinnut mihin aikoi vastata vaan poimi siinä videon aikana random-järjestyksessä kysymyksiä. Allu kertoi mm. että Mariokart on yksi hänen lempipelinsä, aaaw, tästä lähtien mulle tulee varmaan aina mieleen Allu sitä pelatessa. .-D Iih aah, nyt lähestytään sitä huippukohtaa, mun kädet tärisee kun kirjoitan tätä. .--D Niin, yhdessä kohtaa Allu sanoi vaihtaneensa vaatteet ja laittaneensa hiukset uudelleen, koska nyt mennään vakaviin kysymyksiin. Ja ilmeeni olisi varmaan ollut näkemisen arvoinen, kun Allu sanoi seuraavaksi mun nimen!!!! Ääg, mä vaan nauroin ja tärisin ja yritin keskittyä videoon. .-D En ois uskonut että mun kysymys oikeasti päätyy videolle! Allu vastasi vain yhteen kysymykseeni, mut pääasia että edes johonkin. .-3 Kysyin Allun lempimusavideota sen omista biiseitä (tähän siis saatiin vastaus), osaako se puhua suomea ja tietenkin mun oli pakko kysyä lemppari lastenohjelmaa, tämähän on erittäin oleellinen tieto.. Mut huhhuh, tää oli kyllä uskomaton juttu! Saan edelleen pienen sydärin aina katsoessani videon tuon kohdan. .-D


Fanittamiinsa julkkiksiin on siistiä ottaa kontaktia, ja mä oonkin nyt viime aikoina ollut useaan kertaan ns. yhteydessä idoleihini. Maaliskuussa olin Backstreet Boysin keikalla, ja vaikka olinkin aika kaukana takarivissä oli tämä ensimmäinen kerta kun pääsin niinkin lähelle, samaan huoneeseen, idolieni kanssa! Redraman remix-kisaan osallistuessani koin myös saavani jonkinlaisen yhteiden Rediin, kun tämä ilmeisesti kuunteli myös mun tekeleeni. Ja näinhän mä Redraman myös livenä kun se oli Bäkkäreiden lämppärinä, mut tästä ei saanut mitään kiksejä, koska en Redramasta silloin liiemmin välittänyt. Tämä Allun kysymykseen vastaaminen oli kuitenkin ehkä paras, sillä Allu ihan oikeasti omisti muutaman sekunnin elämästään juuri minulle. ♥ Nää on ollut mulle huippuhetkiä vaikka tiedän, että jotkut onnekkaat ovat päässeet ihan oikeasti irl juttelemaan fanituksenkohteidensa kanssa. Mä en kyllä varmaan edes uskaltaisi puhua vaikka tilaisuus tulisikin, vaan jäätyisin ihan totaalisesti sellaisessa tilanteessa, varsinkin jos pitäisi kommunikoida englanniksi. .-D Siksi mulle riittää nämä vähemmän läheiset yhteydet, joita idolit tuskin muistavat jälkeenpäin, mutta mä aion painaa ne mieleeni ikuisesti. .-3

Koulun kanssa menee ihan hyvin. Ope tuli yksi päivä kyselemään fiiliksiä, ja sain viimein kerrottua etten ole missään ryhmäprojektissa mukana. Näytin sit mitä oon tehnyt ja opelle oli ok, että jatkan työskentelyä yksinäni. Helpottavaa kun tää asia saatiin nyt sovittua, jää stressattavaksi enää SQL ja työssäoppimispaikan löytäminen. Vielä viime viikolla jotenkin ajattelin, että voisin talsia töihin Beemooville noin vain, mutta sit tajusin että mun pitäisi ihan oikeasti lähteä toiseen maahan, ja asuakin jossain niiden parin kuukauden ajan, enkä mä ole näin lyhyellä varoitusajalla valmis moiseen. Oon viime viikot vaan odottanut viikonloppuja jotta pääsisi kotiin, ja Ranskasta käsin kotiin ei palatakaan joka viikonloppu. Katotaan sit mahdollisesti ens vuonna uudestaan. Nyt sit pitäisi keksiä jotain muuta työssäoppimisen ajaksi.. Olis kiva saada paikka lähempää kotia, jolloin voisin ehkä kotoa käsin käydä töissä, mut alan paikkoja on niin vähän kotipaikkakunnallani. Mua tuskin huolitaan mihinkään pelifirmaan, joten taidan taas yrittää päästä johonkin mainostoimistoon grafiikkahommia tekemään. En kyllä todellakaan mene samaan paikkaan kuin viimeksi, siellä meininki oli vähän outoa. .--D

Kerrankin voin lähteä hyvillä mielin perjantai-aamuna kouluun jatkamaan projektiani. Tosin tällä hetkellä vähän ahdistaa, sillä tuli tänään livistettyä muun luokan mukana koulusta pari tuntia aikaisemmin. Eihän siinä sinänsä mitään, on sitä ennenkin lintsattu, mut yllätyin kun koulusta soitettiin mun perään. .-o En uskaltanu vastata, mut jotain saarnaa saattaa olla huomiselle luvassa, ja vähän kaduttaa että lähdin etuajassa... Mut mitäpä mä oisin siellä luokassa yksinäni tehnyt, tuskin tuntia oltais pidetty vaikka oisinkin jättäytynyt luokkaan muiden lähtiessä. Olihan se tosi ikävästi tehty, kun ope oli suunnitellut tunnille ohjelmaa ja oppilaat onkin kaikonneet paikalta. Sit toisaalta aloin miettiä, et eikö ole vähän sama tilanne jos opettaja jättää tulematta? Hän tuskin saa siitä mitään sanomista tai lisätehtäviä poissaolonsa takia, joten ärsyttää nyt jos me joudutaan joihinkin vaikeuksiin..  Mut tehtyä ei saa tekemättömäksi, ja turha mun on miettiä asiaa. Sen näkee sitten huomenna, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. .-D

Mukavaa viikonloppua. .-)

Kysymys lukijoille:
Ootko ollut jotenkin yhteydessä idoliisi?
Vaihtoehto 1: Joo <3
Vaihtoehto 2: En

Ei kommentteja: