tiistai 19. maaliskuuta 2013

Jälleen on...

...aika väsätä pieni juhlapostaus blogini kunniaksi, kun se täyttää tänään kaksi vuotta! Aika on mennyt ihan sairaan nopeasti, vaikea uskoa, että olen jo kokonaiset kaksi vuotta kirjoitellut. .-D Koska aikani on nyt rajallinen, ja minun pitäisi olla lukemassa huomiseen matikan yo-kokeeseen, mennään suoraan asiaan ilman mitään virallisuuksia, eli taas keräilin vähän tilastoja toisen vuoden ajalta. Sulkeissa perässä on kokonaismäärät koko ajalta.

Toisen vuoden aikana olen...
... saanut 2 uutta julkista lukijaa (yht. 15)
... julkaissut 119 blogitekstiä (yht. 275)
... saanut 133 kommenttia (yht. 488)
... saanut sivukatsontoja 4691 (yht. 11 369)
... lisännyt blogiin yli 558 kuvaa  (yht. n. 781)

Ja vielä tällainen yhteenveto koko kahden vuoden ajalta:
-Suosituin blogiteksti (edelleen): "Koulu alkaa..."
-Eniten kommentteja kerännyt blogimerkintä (edelleen): "Enää 6...", yhdeksän kommenttia.
-3 suosituinta hakusanaa, joilla blogiin on päädytty: "kasan blogi" "tintti" "rantavahdit"
-Katsojia on eniten tullut Suomesta, Yhdysvalloista ja Kreikasta
-Eniten käytössä olleet tunnisteet: musiikki (218), koulu (209) ja Fiku (186)
-Postailin ahkerimmin (edelleen) vuoden 2011 toukokuussa (21 postausta)

Vähän on laskenut kävijämäärät, mutta se voi johtua siitä, että pidin blogia yhdessä vaiheessa yksityisenä, ja muutenkin olen postaillut vähemmän. Tai sitten blogin sisältö on yksinkertaisesti huonontunut, en osaa sanoa. .-D Ja lukijat eivät näköjään kasva eksponentiaalisesti. .-D Kasan blogi on edelleen suosituin hakusana, koskakohan blogiani aletaan googlettaa sen nykyisellä nimellä? .-D

Sitten haluan jälleen kiittää kaikkia kommentoivia lukioita, arvostan sitä, kun jaksatte jotain aina välillä rustailla. .-) Kivaa, kun olette jakaneet kanssani ilot, surut, angstit ja antaneet hyödyllisiä neuvoja. ,-> Ja anonyymit kommentoijat ovat olleet tänä vuonna mukavampia kuin viime vuonna. .-D Mutta, kiitos Heidi, Mantsu, Mesinen, Ciesse, Anna, Xaldin, siqudko, Anonyymi(t), Mandariini, honey, Tuuli, Riina ja Jade Essence kommenttienne jättämisestä. ♥ .-) Onko teillä lukijoilla mitään erityistä sanottavaa tästä vuodesta, esim. lempipostausta ym?

Nyt minun täytyy lopetella, koitetaan tänään käydä Fikun kanssa ne opiskelijakortit hommaamassa ja muutenkin mun pitäisi lukea matikkaa. .-D Vähän vaikeaa se tietty on ilman laskinta, mut luen sen mitä pystyn ja lasken tehtäviä, joista ehkä selviän ilman laskinta, tai ainakin saan treenattua päässälaskua. .-D Mä olen niin laiska laskemaan päässä, nopsemmin saa oikean tuloksen laskimesta. .-P Puuh, huomenna viimeinen yo-koe, joiden jälkeen huoleksi tulevatkin sitten jatko-opintoihin liittyvät ennakkotehtävät ja pääsykokeet. .-D Mutta nyt seis, heihei! Saa nähdä, missä vuoden päästä olen seuraavaa synttäripostausta kirjoittamassa. .-D


Kysymys lukijoille:
Olen...
Vaihtoehto 1: ...kommentoiva blogisi seuraaja.
Vaihtoehto 2: ...kommentoimaton seuraaja.

Ei kommentteja: