torstai 18. joulukuuta 2014

Päivät menee...

...niin hitaasti mut silti aika tuntuu rientävän. Johtuu ehkä siitä etten edistä keskeneräisiä projektejani ja sitten illalla juuri kun on pääsemässä vauhtiin pitääkin mennä nukkumaan, ja huomaa ettei taaskaan saanut mitään aikaan. .-D Mun viikko lyhentyy myös päivällä, sillä perjantaina siellä koulussa jossa olen työssäoppimisessa ei ole opettajaa paikalla. Luokalle ope on sanonut ettei silloin ole pakko tulla paikalle, mut en tiedä koskeeko sama etuoikeus myös meitä toplaisia. Innostuin kuitenkin jo sen verran torstaina kotiin lähdöstä, että voin hätätapauksessa vaikka lintsata perjantain ja väittää olleeni kipeä, jos asiasta tulee sanomista myöhemmin. Joo, ei ehkä kovin aitoa että mulla on aina Wilmassa perjantain poissaoloihin selityksenä "terveydellinen syy", mut se on aina kätevä laittaa, koska yhden päivän poissaolo keskellä viikkoa ei olisi kovin uskottava sairaana, varsinkin kun kouluun tullessa ei ole mitään oireita, mut jos on perjantaina tai maanantaina poissa, on siinä ollut myös viikonloppu ja se on uskottavampaa. .-D Oonkin kaikki perjantai-poissaoloni selvittänyt terveydellisellä syyllä, vaikka joka kerta oon oikeesti lintsannut:



Työssäoppiminen siis jatkuu nyt jo toista viikkoa. Tällä viikolla sinne tuli myös toinen tyyppi mun luokalta, että yksityinen työpisteeni ei enää olekaan yksityinen.. Ei siitä toisesta kyllä häiriötäkään ole, ja ihan hiljaa ollaan siellä istuttu, eikä tää toinen edes ole kovin usein paikalla.. Ei ole tähän mennessä ollut yhtään kokonaista päivää töissä, mitä ihmettelen. Muistelen etten olis koskaan jutellut kyseisen pojan kanssa, vaikka ollaan oltu samalla luokalla jo yli vuosi. .-D Vähän epäkohteliaaksi siinä kyllä itsensä tunsi kun en syömään lähtiessäni kysynyt tietääkö tää toinen missä ruokala on, koska tuli myöhemmin paikalle ja oltais voitu mennä yhdessä, mut en sit saanu suutani auki. Mä oon jopa miettiny puheenaiheita varmuudeksi jos joskus tulisi keskustelutilanne, mut saa nähdä tuleeko mitään jos kumpikaan ei tee aloitetta. .-D Toishan se vähän eloa työpäiviin kun ois juttukaveri, mut toisaalta viihdyn kyllä yksinänikin. Keittäjän kanssa on nyt tullut juteltua kun se maanantaina kysäisi olenko uusi. Varmaan luuli että oon vaan joku loinen joka on tullut hakemaan ilmaista ruokaa. .--D Mun työnantaja jäi nyt ilmeisesti sairaslomalle, ja se toinen opettaja ei oo kertaakaan käynyt mun menoa katsomassa, joten oon nyt ilman valvontaa puuhastellut tämän viikon. Ahdistavaa kun mun pitäisi muuttaa yksi piirustukseni 3D-malliksi, mut enhän mä kehdannut sanoa ettei mun taidot riitä niin monimutkaisiin juttuihin. .-D Oon vähän yrittänyt harjoitella viime päivät tuota 3ds Maxin käyttöä tutoriaalien avulla, mut suuri osa ajasta tulee kyllä vietettyä piirtopöydän jatkeena.. Jotenkin musta tuntuu, että viime aikoina katsomani ohjelmat näkyy siitä mitä piirrän, vai mitä mieltä ootte? ->


Jouluun on enää alle viikko! Sinänsä mulla ei niin pakottavaa tarvetta ois päästä lomalle, mut en tietenkään valita. Mun loma kestääkin semmoiset kolmisen viikkoa, et ihan mukavasti. .-D Lomalle ei sen erikoisempia suunnitelmia ole kuin lempisarjojen kattelua ja simssin pelaamista. Havaiji 5-0:n kolmoskausi alkaa Herolta, ja tätä oottelen innoissani sillä näitä jaksoja en ole vielä nähnyt! Tuli just sopivasti katsottua kakkoskausi viime viikolla loppuun DVD:ltä, joten tästä on hyvä jatkaa seuraavalle kaudelle. .-D Sit suunnitelmissa on ollut alottaa Bonesin katselu taas pitkästä aikaa ihan alusta. Yks päivä cdon.comissa Bonesistakin olisi ollut uusi kausi myynnissä alennetulla hinnalla, mut jätettiin nyt tällä kertaa ostamatta, sillä kestää kuitenkin jonkin aikaa että ehditään katsoa 1-8 kaudet läpi, ja sen normihinta ehtii toivonmukaan laskea kunnolla. .-D Hämmentävä kuvasarja:



Multa on kysytty useaan otteeseen mitä toivon joululahjaksi, mutta mä en vaan tiedä. .-D Ei tunnu olevan tarvetta mihinkään. Tai kyllä oikeestaan olisi jos alkaisin ahneeksi (mm nää olis kiva saada, ja uus läppärikin olis kiva sillä tuo entinen välillä ylikuumenee, voishan sen Bonesinkin ostaa, eikä karkkia voi olla koskaan liikaa, ja jokunen uus vaatekin olisi ihan jees, oma piirtopöytä olis mahtava mut samalla tarvisi myös photarin, sillä oon tottunu käyttämään sitä...) mutta en mä halua että muhun kulutetaan paljon rahaa. Viime aikoina oon ostanut ite kaiken haluamani eikä siksi ole oikein mitään tiettyä toivetta mielessä. Nyt tulee niin kliseinen lausahdus, mutta mulle ei lahjat ole enää niinkään tärkeitä, vaan se että saan olla kotona perheen kanssa. Oikeasti. Ensimmäinen aikuistumisen merkki ilmeisesti, kun odotan joululta muutakin kuin lahjoja. .-D

Mun täytyis kyllä jo avata taas tuo 3sd Max, oon koko tähänastisen työpäivän vaan piirrellyt. .-D Enää muutama tunti niin pääsee lähtemään lomalle! ♥ Muistakaa Tumblr, saatan sinne jotain postailla lomankin aikana jos osuu sopiva väli. ,-)
 

Hei nyt sitten, kirjoittelen taas ensi vuoden puolella! Hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille. .-)

Kysymys lukijoille:
Kumpi on kivempi?
Vaihtoehto 1: Lumikki
Vaihtoehto 2: Jörö

Ei kommentteja: