keskiviikko 10. joulukuuta 2014

Mulla tosiaan...

...alkoi tuo TOP-jakso. Mä en varsinaisesti ole nytkään missään työpaikalla, vaan ope järkkäs mun työnantajaksi yhden toisen koulun opettajan, ja sit ne mun opet antaa tehtäviä. Et ei koulu pahemmin välitä missä sen työssäoppimisen viettää kunhan saa allekirjoitukset virallisiin papereihin.. joita tosin ei ole vielä edes täytetty. x-D Työpäiviini kuuluu yksinään istuskelua koneella piirtopöytää näpräten, joten tää TOP ei oikeastaan edes eroa normaalista koulunkäynnistäni.. .-D Mulla on yhden luokan nurkassa kirjahyllyn takana oma työpiste, ja siellä saan itekseni puuhastella. Tääkin on ilmeisesti joku pelialaa opiskeleva ryhmä, mut väki on vanhempaa, eli vissiin joku aikuiskoulutus. Näkee kyllä että porukka on vanhempaa, musta on jotenkin ihanaa kun aina yhden lähtiessä/saapuessa kaikki moikkaa takaisin, ois mukavaa yhteishenkeä jos meidänkin luokkalaiset tekisi samaa. Muun luokan jutut ei juurikaan ole häiriöksi, mut sen sijaan tossa ihan seinän takana on vissiin joku opettajien taukotila, ja sieltä kuuluu välillä ihan hirveän kovaa narua. .-D Ekana päivänä se mun “pomo” kävi useemmin kattomassa meininkiä, mut nyt oon saanut olla rauhassa, eli tälläkään kertaan mun tekemisiin ei erityisemmin puututa ja voin halutessani ottaa vähän rennommin, enkä muutenkaan tykkää jos mun töitä tullaan katsomaan keskeneräisinä. Se sit on tietty ikävämpää, jos oon tehnyt väärin eikä siitä huomauteta työstövaiheessa, jolloin joutuisin tekemään homman uudestaan. Tää TOP-paikka sijaitsee tosi lähellä asuntoani, ja tuntuu melkein hölmöltä laittaa ämppä soimaan kävelyn ajaksi, sillä matka kestää alle kymmenen minuuttia. .-D Tykkään kyllä, viimeksihän mulla oli töihin mennessä käveltävää n. 50 minuuttia.. Työaikakin on lyhyempi kuin viimeksi, 9.00 - 15.30, joten aamulla saa nukkua rauhassa kahdeksaan asti, ah mitä luksusta. .-D Päivät on kyllä pidempiä kuin normaalisti, että kestää hetken sopeutua näihin vajaisiin koulupäiviin tottuneena (mulla oli paljon vapaatunteja, joten koulua oli maksimissaan 2-3 tuntia päivässä). Alaan liittyvistä työtehtävistä kertoilen varmaankin enemmän peliblogissani, joten tässä en niistä nyt jaksa puhua, mutta voin vähän näyttää, mitä asiaan kuuluvaa (ja kuulumatonta) olen nyt tähän mennessä piirrellyt:

Kaikki jollakin tavalla peleihin liittyvä kuuluu TOP-juttuihin ja loput (lähinnä ihmishahmot) on laiskotteluajan tuotoksia. .-D Koitan oppia varjojen lisäämistä kuviin, mut en jostain syystä oo ite tyytyväinen lopputulokseen varjojen kanssa. .-P Hmm, johtuukohan joulusta vai miksi mun tekee mieli värittää piirroshahmoilleni punaiset paidat? .-D Tuo Arvuuttaja-fanartti on tän päivän tuotos. .-3 Omia hupipiirroksia on vaan niin paljon kivempi tehdä kuin annettuja tehtäviä....

Jaah, eipä mulla ookaan oikein tän TOP-asian lisäksi muuta kerrottavaa. Ihan mukavasti on siis sujunut tuo työssäoppiminen näiden ensimmäisten päivien ajan. Iltaisin olen ihan hyvillä mielin odottamassa seuraavaa päivää, mutta jostain syystä aamulla masentaa vähän lähteä. Noh, kunhan tästä saadaan rutiini niin eiköhän päivät ala kulua sutjakammin töissä. .-)


Tässä tällanen ihana joulubiisi jota oon tänään kuunnellut huolestuttavan moneen kertaan putkeen koska Backstreet Boys. <3 Olen jotenkin huono fani, kun löydän aikoja sitten julkaistut biisit näin myöhässä. .-D Tuli tuossa illan aikana katsottua muutama musavideo Backstreet Boysilta ja tuli tosi haikea olo. Kamala ikävä poikia. .-( Tahtoo keikalle uusiksi! Tiedän että pitäisi olla iloinen koska pääsin kokemaan keikan eikä nyt surra kun se on ohi, eikä muutenkaan masentua yhden bändin takia, mutta siltiiii: I still need you.. I'm inconsolable.. Cause you left a permanent stain on my heart.. Now I'm climbing the walls cause I miss you..

Kirjottelen näillä näkymin vielä ens viikolla ennen joululomaa, mut muuten alkaa olla postaukset tältä vuodelta ohi. Hei miettikää, viikon päästä ollaan jo tosi lähellä loman alkua! Mä ajattelen joka päivä noin ja loma tuntuu oikeasti lähemmältä. Tai sit vaan kuvittelen. .-D Vi SES! (Mikä ihmeen vieraiden kielten postaus tästä tuli kun sekoitin mukaan englantia ja ruotsia .-D).

Kysymys lukijoille:
???????????????????????
Vaihtoehto 1: I got it
Vaihtoehto 2: ????????

Ei kommentteja: