torstai 7. toukokuuta 2015

Tää on...

...taas niitä viikkoja, kun tuntuu ettei mitään kirjoittamisen arvoista ole tapahtunut. No, yritetään kuitenkin jos tästä jotain postausta sais aikaiseksi.

Vappu tuli ja meni. Meillä oltiin jopa pienissä juhlatunnelmissa, kun isi oli ostanut simaa ja sit syötiin donitseja, jotka vastasi melkein munkkeja. Koristelu oli köyhempää, meillä oli vain Fikun saama ilmaispallo. .-D Sinänsä tosi sääli ettei tuu enää vapuksi hankittua läjää ilmapalloja, mut eipä mua oikeestaan edes kiinnosta. Vapunaattona Fiku meni kaverinsa luo vappubileisiin, ja samaan aikaan isi pisti mut haravoimaan pihaa, reilua? .-D Saatiin haravoitua yksi nurmialue, vielä toinen jäljellä.. Kynsien lohkeilua lukuunottamatta oli kuitenkin ihan kivaa hommaa, kun siinä pystyi kuuntelemaan samalla musiikkia. Vaikka mulla soi ämppä taustalla päässä pyöri paljon jostain syystä niitä SYKSYN LEHTIÄ haravoidessa (miksi me aina haravoidaan vasta keväällä, syksyllä ne lehdet varmaankin irtoais maasta paremmin..) tää Euroviisubiisi:


Kuunneltiin muuten Fikun kanssa kaikki Euroviisubiisit yhdessä läpi. Mähän oon ne kuunnellut jo moneen kertaan, mut Fikulle tää oli eka kerta. Siinä sit pääosin haukuttiin lauluja, mulla varsinkin oli paljon valittamista naisartistien hampaista. .---D Mulla ei oikeestaan olis oikeutta haukkua kenenään hampaita, sillä itellä tuo purukalusto ei ole sievimmästä päästä. Mun etuhampaat on kasvanu ihan hassusti, kun ne kaikki lähti yhtä aikaa vauvana ja toiset sit vei tilaa toisilta jne... Mut joo, oon noita tämän vuoden Euroviisubiisejä tosiaan paljon kuunnellut. Koulussa tykkään laittaa jonkun soittolistan siihen taustalle pauhaamaan kun teen kouluhommia, ni tunnit kuluu mukavasti. Mun korvat vaan tulee kipeiksi koulun kuulokkeista...

Ja nyt mulle tuli noista kuulokkeista mieleen että kävin vaihtamassa ne risat kuulokkeet ehjiin. Oli jotenkin hölmöä, kun aluksi hengasin palautustiskillä pari minuuttia kun siinä ei ollut ketään kaupan työntekijää paikalla. Just kun olin lähdössä ni siihen pöllähtikin sit joku kassalta, ja siinä sit sönkötin asiani kun kaikki tapahtui niin odottamatta. .-D Mut nytpä mulla on taas toimivat kuulokkeet, tosin noiden rakenne poikkeaa pikkasen niistä edellisistä, ja ne on jotenki tosi isot eikä meinaa mahtua korvaan ja jos kuulokkeet on eri asennossa kuuluu niistä ääni eri kovuudella, mut kyllä noilla pärjää. Mietin pitäiskö ostaa uudet kuulokkeet jo varastoon, koska noi tulee todennäköisesti taas muutaman kuukauden päästä hajoamaan, mut en tiiä jaksanko, ehkä jos tulee jotain muuta asioitavaa Robbariin..


Tuollaiset vempaimet olisi kyseessä. En suosittele, koska nää hajoaa tosi nopeasti. Ite vaan aina sorrun näiden ostamiseen halvan hinnan takia, ja koska tykkään niiden mallista kun ne asettuu mun korvaan tosi hyvin. Tykkään myös näiden äänentoistosta, se on suhteellisen normaali eikä liian bassomainen. Ja pirteä pinkki on tietenkin ihana väri. .-3 Tää kuulokemalli tuntuu vähenevän kaupoista mikä on tosi sääli. Nykyään suosiossa on sellaiset isot kuulokkeet (kuva) ja sit ne pienet ja syvälle korvaan tungettavat nappikuulokkeet (kuva), mut mä tykkään eniten tällaisista "pienistä ulkoisista kuulokkeista". Mulla on isot korvat eikä ne oikein tule toimeen tollaisten isojen kuulokkeiden kanssa, ja nappikuulokkeiden työntäminen syvälle korvaan jotenki ällöttää mua.

Mä oon pelannut viimeisen viikon aikana FlirttiStoorin 23 jakson kolme kertaa: Eka omalla tilillä, sit katoin kun Fiku pelasi ja sit pelasin jakson vielä Amerikassa. .-D Suomessa sössin aika pahasti asiat, ja jos Nathanielin kiintymys oli vielä hetken aikaa sitten yli 100, niin nyt se tippunut 24:ään.. Noo, tiedän ainakin mihin jaksoon on palattava jos aletaan joutua taas miinuksille. Kentin on aina ollut mun varapoika kun Nathanielin kanssa ei ole voinut saada kuvaa, mut nyt teki jostain syystä mieli ottaa kuva Arminin kanssa. Aiemmin oon pitänyt Arminia jotenkin ärsyttävänä, mut oon nyt lämmennyt sillekin enemmän. Lisäksi Arminin kanssa puuhaillessa näkee yleensä myös Alexya, mikä sopii oikein hyvin. .-3 Miksi btw ton hahmon silmät tuntuu möllöttävän lautasen kokoisina aina Lysander-kuvissa? .-D


Tuli muuten viimein katsottua se aiemmin mainitsemani Havaiji 5-0:n jakso, jossa Nick Jonas esiintyi. Kaikki meni hyvin siihen asti kun Nick esitti hömelöä parkkisakon maksamisen unohtanutta viatonta poikaa, mut sitten kun selvisikin että Nick olikin joku huippuhakkeri ja se pääsi 5-0:n niskan päälle alkoi mua ärsyttää. Meillä on Nick-viha meneillään Fikun kanssa, koska saatiin jostain sellanen kuva että JB:n hajoaminen oli Nickin syytä, vaikkei tää perustu mihinkään faktoihin, jostain vaan vedettiin tämä. .-D Nick saakin ilmeisesti jonkun isomman roolin Havaiji 5-0:ssa, sillä sitä ei saatu vielä kiinni ja just stalkin että se olisi mukana vielä viidennelläkin kaudella, että siitä ollaan näköjään luomassa yhtä sarjan pitkäkestoisimmista pahiksista. Nick ei mun mielestä ansaitse sitä, mut no jaa, kivempi tietty että pahista esittää mun tuntema Nick kuin joku random. .-D


Tulihan tässä pölistyä jonkun verran vaikka ei pitänyt olla mitään asiaa. .-D Mitähän vielä, arvon kohta puuhaa loppuillalle, kunhan saan tämän postauksen julki. Jaaa koska mulla on nyt ollu tapana jakaa täällä noita Euroviisubiisejä niin laitetaanpa taas tähän loppuun yksi tämän vuoden lemppareistani:


Kysymys lukijoille:
Kumpi?
Vaihtoehto 1: Nick
Vaihtoehto 2: Lysander

Ei kommentteja: