torstai 16. lokakuuta 2014

Täytyy nyt...

...tulla pölisemään kuulumisia ennen kuin karkaan syyslomalle. Viime viikolla en ehtinyt postaamaan, sillä silloin tuli vähän aikaisempi kotiinlähtö, koska meillä ei ollut opetusta torstaina, joten mä läksin kotiin jo keskiviikkona koulun jälkeen. Ja joo, perjantaina oisi ollut koulua mut... Menin siinä sit mokaamaan viimeisenkin ennen koulun alkua tekemäni kehityslupauksen. No, ei sille enää mitään mahda. .-D


Juurihan sen tuossa äsken sanoin, lintsattua tuli, joten FAIL

Junalippuja olen itse asiassa ostellut tosi aktiivisesti varsinkin kotimatkoilla, mut usein maanantai-aamuisin oon vaan istunut hiljaa konduktöörin kävellessä ohi, joten FAIL

Kämppisten kanssa en ole jutellut juuri ollenkaan. Uusi kämppis oli mulle liian pelottava asia enkä jotenkin osannut mennä juttelemaan.. Nyt noi kämppikset on keskenään jotain bestoja ja mä nyhjään ihan yksinäni kaikki huoneessani, joten FAIL

Koulun kanssa olen ollut tänä vuonna saamattomampi kuin viime vuonna yhteensä. Heti ekasta jaksosta jäi tehtäviä tekemättä, ja tuo tämän hetken ryhmätyöprojekti taisi mennä jäihin meidän porukan osalta. Yks ilmoitti tekevänsä yksin ja kaksi muuta vaan pelasi, joten en mäkin jättäydyin joukosta.. En oo varma, mut nyt sillä vanhalla ryhmällä kuitenkin tuntuu jotain yhteistyötä olevan, että ilmeisesti se olin minä joka pilasi silloin sen ilmapiirin tai jotain, kun ei minun läsnäollessa kukaan halunnut tehdä mitään. Nyt sit tuntuu jotenkin tosi turhalta, kun meillä on 4/5 päivistä tuota ryhmätyön tekemistä, ja mä oon paikalla lähinnä istumassa. Oon yrittäny jotain omaa projektia kehitellä, mutten sit tiedä mitä ope siitä tykkää ja näin, kun tuo piti kuitenkin ryhmissä tehdä ja mä oon nyt yksin jääny. .-s Ope on nyt paljon puhunut, että tällä alalla oleminen pitäisi olla elämäntapa/kutsumus, ja silloin on väärässä paikassa jos tulee kouluun vaan odottamaan päivän loppumista ja kotiin pääsyä. En tosin tiedä pitääkö tää mun kohdalla paikkansa, sillä koulu on aina ollut mulle ahdistavamman puoleinen paikka. Mut en mä sit myöskään ole innokkaan aktiivisena käyttämässä koulujuttuihin vapaa-aikaa, ja tää kertoo jo paljon kiinnostuksen puutteesta. En kuitenkaan haluisi lopettaakaan koulua kesken, koska sit oisin ihan turhaan ollut täällä, ja kumminkin oon kohta jo puolessa välissä. Toisaalta eikö sekin ole aika turhaa, jos tulee kouluun mutta ei tee siellä mitään...? Noh, onneksi tässä on nyt tämä loma ja pian on työssäoppiminen, jolloin pääsee hetkeksi pois tuolta koululta, miettii jatkoa sitten myöhemmin tarkemmin. Tästä nyt pursusi kamalan pitkä tarina, mutta siis, olen mokannut, joten FAIL

Mä oon tosi laiska shoppailija, mut siitä huolimatta menin ostamaan ostamaan 40€ juhlamekon (enkä edes tiedä mitä teen sillä) kun jumahdin kerran junaa odotellessani Sokokselle kattelemaan vaatteita. Käytin siihen mekkoon sit kaikki mukana olleet käteisvarat, enkä voinut osallistua nälkäpäiväkeräykseen, oon kamala. .-D Mutta siis, ostin turhan vaatteen, joten FAIL

Mainitsin viime postauksessa suunnitelmastani ottaa osaa Redraman remix-kilpailuun, jossa siis piti tehdä Redin uudesta biisistä remix-versio. Noh, mä tosiaan väänsin viimeisenä iltana jonkinlaista lähetyskelpoista materiaalia. Oli kivaa puuhastella sen remixin kanssa, vaikka pieni lisäaika ei olisi ollut pahitteeksi. Voittajaremix soitettiin sitten eilen radiosta ja ....... se ei ollut mun tekele. .-D En mä voittoa edes havitellut enkä sitä työlläni olisi ansainnut, mutta koska oon tällä hetkellä tosi innostunut Redramasta niin päätin ottaa osaa tuohon kisaan. Mun remixin voi halutessaan kuunnella täältä. Kertokaa huomaatteko siinä mitään eroa alkuperäiseen versioon verrattuna. .--D Tajusin vasta remixin lähetyksen jälkeen että apua, Redramahan kuuntelee ne (ellei sillä ollut jotain esikuuntelijaa joka karsi huonoimmat yritykset pois) ja vähän melkein hävetti oman amatöörityön lähetys, mutta toisaalta se tuntui myös hienolta, että Red uhraisi muutaman minuutin mun tekeleen kuuntelulle. .-3 Harmi, etten silloin Backstreet Boysin keikalla ollessa osannut arvostaa Redraman lämppärinä olemista, nyt oisin tosi intona jos Redraman pääsisi näkemään. .-D Eilenkin ootin jännittyneenä koko päivän että Redrama saapuu radioon julkistamaan tulokset. .-D























En mä oikeen tiedä onko mulla muuta tärkeää kerrottavaa. Lomasuunnitelmista voi tietysti avautua. Mä sain viime viikonloppuna pelailtua simssiä oikein kunnolla, ja ootan innolla lomaa kun ehtii joka päivä pelata! Tarinoitakin ois tietty hyvä ehtiä kuvaamaan, ja aloitellaan meidän sims-selviytyjiä Fikun kanssa varmaan myös. Havaiji 5-0:aa päästään nyt kattomaan oikein urakalla, kun on ollut vähemmän aikaa sille, mut nyt pääsee etenemään useemman jakson verran. .-D Tintit tulee varmaankin katsottua loppuun (enää 3 jaksoa näkemättä .-() Alettiin myös muutama viikko sitten katella ikivanhoja VHS-kasettejamme läpi, jotka sisältävät mm. Disneyleffoja ja muita kivoja muistoja. Olen tehnyt näiden kasettien katselusta pieniä postauksia Tumppiin, jos on kiinnostusta lukaista. Muutenkin päivittelen nykyään aktiivisemmin ja ajankohtaisemmin kuulumisia tuolla Tumblrin puolella, ja sinne saattaa jotain tulla ehkä jopa loman aikana, joten katselkaa sieltä jos mun kuulumiset kiinnostaa.


Mä taidan sitten toivotella hyvät syyslomat sinne, ikävää teille joilta loma loppuu nyt tämän viikon jälkeen (muahahahavahingonilo). Saatan laittaa jonkun osan Veijareille ajastumaan loman ajaksi, jos tylsistyn huomenna tunnilla ja on aikaa kirjoitella. .-D Mulla ei ole mitään ideaa loppumusaksi, mutta ettehän te tarvii kun kaikki kuuntelee tällä hetkellä tota mun remixiä..? ,-) Auts, oon syöny suklaata niin antaumuksellisesti että multa tulee suusta verta, kamalaa. .-D Vielä pitäis ostella junalippu huomista varten ja sit melkeimpä suunnata iltapalan jälkeen nukkumaan.. Heippaa, mä hiljenen taas varmaan pariksi viikoksi täällä!

Kysymys lukijoille:
Redrama?
Vaihtoehto 1: +
Vaihtoehto 2: -

2 kommenttia:

Fiku kirjoitti...

Luen näitä kuulumisia vähän myöhässä. .-D

Epäonnistumiset on ok. Ei kaikessa tarvitse onnistua, ja failit voi kertoa jotakin. Toi koulujuttu on varmaan kaikki hankalin noista. Mun mielestä mikään opintojakso ei ole koskaan turhaa. Aina sieltä oppii jotain, mitä voi hyödyntää. Susta on tullu tosi fiksu kaikkien ohjelmien kanssa, ja ilman sitä osaamista ois jääny kuvanmuokkaukset vähiin ja kommenttiraita tekemättä. .-) Sähän voisit miettiä tulevaisuutta ja mitä siltä haluat. Jos et tuolla viihdy, koita löytää jokin innostava kohde ja keino, jolla pääset maaliin. Sä pystyt mihin vaan, kunhan vaan tahdot ja yrität kovasti. .-) Lintsata pitää joskus, junalippuja saa jättää ostamatta, kämppikset on tyhmiä ja kyllähän sitä johonkin pitää törsää. .-D Pidetään vaikka jotkut juhlamekkobileet joskus, niin saat asulle käyttöä. .-) Mitään kauheen pahaa ei ole tapahtunut.

Haha, Backstreet Boysin keikalla ois vaan toivonu, että Redrama menee pois lämppäämästä ja BSB tulis. .-D Mutta onhan Redramalla hyvää musaa. .-)

Ohhoh noi Selviytyjät. Oli viime viikonloppukin niin sellanen, että pelottaa vähän, mihin päädytään näiden projektien kaa, mutta eiköhän se tästä. .-) Äh, ja tumppikin on taas jääny. Mietin sitä just tänään. .-D

Kasa kirjoitti...

Epäonnistuminen on vaan niin tylsää, vaikken kyllä mitään täydellisyyttäkään tavoittele. Varmaan siksi nää jotkut jutut kiinnostaakin kun keksin miten niitä voi hyödyntää vapaa-ajallakin. .-D Gimpistäkin saa nyt enemmän irti, kun harjoitteli juttuja ensin Photoshopilla. .-) Kyllähän noita juttuja oppii, harmittaa vaan kun oon koulussa kökömpi niissä asioissa joita siellä tehdään, eikä oo oikeen motivaatiota harjotella itekseen vapaa-ajalla. Hyvä kun sä neuvot mua lintsaamaan ja matkustamaan ilmaseks. .--D Tyhmät kämppikset. .---D Meidänhän piti silloin isin synttäreille laittaa bilemekot mut sua haittasi likaisuus. .-D Niinpä, sehän tässä hölmöä onkin, etten ole missään hirveimmissä ongelmissa mut silti kannan kamalasti huolta niistä pienistäkin asioista. .-< Niinpä, että me oltiin julmia kun ootettiin Redraman lähtöä. .--D Onneksi ne lauloi Cloudsin ni jäi hyvä mieli lopuksi. .-) ♥ Redrama on yllättävän hyvä. Eiköhän noista Selviytyjistä jotain aikaan saada, pitäis vaan ehtiä kuvaamaan. .-D Tumpin unohtaa helposti, en enää itekään meinaa jaksaa selata kaikkia uusia kuvia läpi jos unohdan käydä siellä. .-D